دانلود همراه بانک بانک قرض الحسنه رسالت ؛ جدیدترین نسخه

همراه بانک بانک قرض الحسنه رسالت

اپلیکیشن رسمی بانک قرض الحسنه رسالت به مشتریان خود این امکان را می‌دهد تا تنها با استفاده از گوشی خود از خدمات بانکداری الکترونیکی به صورت شبانه روزی بهره مند شوند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی همراه بانک بانک قرض الحسنه رسالت بپردازیم و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی و دانلود همراه بانک بانک قرض الحسنه رسالت

همراه بانک بانک قرض الحسنه رسالت امکان دسترسی به خدمات بانکداری الکترونیک بر روی گوشی های همراه را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. بنابراین اگر شما هم در بانک قرض الحسنه رسالت حسابی دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا با نصب همراه بانک مذکور، امورات مالی خود را در کمترین زمان انجام دهید. توجه داشته باشید که به منظور فعال‌ سازی همراه بانک بانک رسالت نیازمند نام کاربری و رمز عبور خواهید بود. بدین منظور ابتدا به یکی از شعب بانک مذکور مراجعه نموده و رمز عبور و نام کاربری خود را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور، اپلیکیشن موبایل بانک بانک قرض الحسنه رسالت را بسته به سیستم عامل گوشی خود دانلود کرده و نصب نمایید. همراه بانک بانک قرض الحسنه رسالت شامل دو نسخه اندروید و آی او اسی می‌شود و هر دو نسخه به صورت کاملا رایگان قابل دانلود هستند. پس از نصب و اجرای اپلیکیشن مذکور به خدماتی نظیر مشاهده موجودی، پرداخت قبوض، خرید شارژ سیم کارت، مسدود کردن کارت و بسیاری دیگر به صورت 24 ساعته و شبانه روزی دسترسی خواهید داشت. به منظور دانلود جدیدترین نسخه همراه بانک بانک قرض الحسنه رسالت می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد قابلیت های برنامه موبایل بانک قرض الحسنه رسالت نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

https://rqbank.ir/tab-182/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87.aspx

بیشتر بخوانید:

گلس آیفون 11 Pro Max

گلس آیفون 11 Pro

گلس آیفون 11

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
mohamad
mohamad
6 سال گذشته

,برنامه واسه کارت به کارت

کرامت افضلی گروه
کرامت افضلی گروه
6 سال گذشته

سلام علیکم امکان ورودرمزفراهم نمیشود چرا؟