معرفی و دانلود برنامه رکاب : خرید و فروش وسایل نقلیه

برنامه رکاب

برنامه رکاب جزو یکی از کاربردی‌ترین برنامه ها در زمینه خرید و فروش وسایل نقلیه به حساب می‌آید. کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه وسایل نقلیه اعم از خودرو، موتور سیکلت و ماشین‌آلات سنگین را به فروش گذاشته و یا خریداری کنند. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی برنامه رکاب بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن رکاب

امروزه اپلیکیشن ‌های بسیاری به منظور درج آگهی در اختیار کاربران قرار گرفته است. از این رو کاربران می‌توانند به راحتی و بدون واسطه به خرید و فروش کالاهای خود بپردازند. اپلیکیشن رکاب نیز به صورت اختصاصی به منظور خرید و فروش وسایل نقلیه طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی

فروشندگان می‌توانند به صورت کاملا رایگان آگهی خود را در این اپلیکیشن درج کنند و خریداران نیز می‌توانند اطلاعات کامل وسیله نقلیه مورد نظر را مشاهده نمایند. علاوه بر امکان خرید و فروش وسایل نقلیه، امکان مقایسه مشخصات فنی وسایل نقلیه، مشاهده نرخ روز خودروها و مطالعه مقالات مربوط به خودرو توسط برنامه رکاب فراهم آمده است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی اپلیکیشن رکاب بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

نحوه استفاده از برنامه رکاب

هنگامی که برای نخستین بار برنامه رکاب را اجرا می‌کنید، لیستی از خودروهای فروشی به همراه اطلاعات آن‌ها نمایان می‌شود. با لمس هر یک از موارد، اطلاعات کاملی نظیر مشخصات فنی خودرو، قیمت و شماره تماس فروشنده قابل مشاهده خواهد بود. با لمس آیکون مقایسه می‌توانید آگهی‌ خودروها با یکدیگر مقایسه کرده و یا با لمس آیکون پارکینگ، وسیله مورد نظر را به لیست علاقه‌مندی‌های خود بیفزایید.

برنامه رکاب

در قسمت فوقانی صفحه می‌توانید وسیله نقلیه‌ای را که مایل به مشاهده آگهی‌های آن هستید، انتخاب کنید. به صورت پیش‌فرض آگهی خودروها برای کاربران نمایش داده می‌شود.

برنامه رکاب

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات اپل تهران

با لمس آیکون موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه اصلی می‌توانید پارامترهای جستجو را بر طبق نظر شخصی خود مشخص کرده سپس وسایل نقلیه مطابق با پارامترهای مورد نظر خود را مشاهده کنید.

برنامه رکاب

امکان تغییر ترتیب نمایش آگهی‌ها با لمس نوار آبی رنگ در قسمت فوقانی صفحه فراهم آمده است.

برنامه رکاب

به منظور ثبت آگهی در اپلیکیشن رکاب نیاز است تا ابتدا یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. بدین منظور آیکون سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کرده سپس گزینه ورود / ثبت نام را انتخاب کنید. پس از عضویت در برنامه رکاب می‌توانید آگهی‌های خود را از طریق گزینه درج آگهی در این برنامه ثبت کنید.

برنامه رکاب

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ  

از قابلیت‌های کاربردی برنامه رکاب می‌توان به امکان مشاهده و مقایسه مشخصات فنی خودروها اشاره کرد. بدین منظور تنها کافیست تا با مراجعه به منوی برنامه، گزینه مشخصات فنی را لمس نمایید.

برنامه رکاب

امکان مشاهده نرخ روز خودروها نیز توسط این برنامه فراهم آمده است. بدین منظور مجددا به منوی اصلی برنامه مراجعه کرده سپس گزینه نرخ روز را لمس کنید.

برنامه رکاب

در نهایت در بخش مقالات نیز می‌توانید به مطالعه مقالات خودرو بپردازید.

برنامه رکاب

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A80

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی برنامه رکاب پرداختیم. کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه به راحتی و بدون واسطه به خرید و فروش وسایل نقلیه خود بپردازند. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان جستجو مطابق با نیاز کاربر
  • مقایسه مشخصات فنی
  • مشاهده نرخ روز خودروها
  • مطالعه جدیدترین مقالات خودرو
  • ثبت آگهی رایگان

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

دوربین جلو آیفون ایکس اس

دوربین جلو آیفون ایکس اس مکس

قطعات آیفون 6s

تعمیرات موبایل

رکاب Rekab
نام رکاب Rekab
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده اکسون ویژن

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments