آموزش مشاهده پست‌ها، لایک و ثبت کامنت در اینستاگرام

ثبت کامنت در اینستاگرام

اصلی‌ترین ویژگی که در اینستاگرام منجر به تعامل همیشگی کاربران با یکدیگر می‌شود، قابلیت مشاهده پست‌ها، لایک و ثبت کامنت در اینستاگرام است. در این مقاله قصد داریم که توضیحات جامعی در رابطه با این موارد خدمت شما عزیزان ارائه کنیم، بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در مورد مشاهده پست‌ها، لایک و ثبت کامنت در اینستاگرام

ثبت کامنت در اینستاگرام

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اصلی‌ترین ویژگی شبکه‌های اجتماعی مجازی مربوط به قابلیت آن‌ها در ایجاد تعامل مابین کاربران است. اینستاگرام در این راستا سبکی منحصر به فرد را ایجاد کرده و به نوعی از طریق عکس و ویدیو مابین کاربران تعامل اصلی را ایجاد می‌کند. هر کاربر در اینستاگرام قادر به ارسال ویدیو و عکس خواهد بود سایر کاربران این ویدیوها و عکس‌های ارسالی را مشاهده و در صورت تمایل آن‌ها را لایک کرده و یا به ثبت کاملا در زیر آن‌ها می‌پردازند. چنانچه در رابطه با نحوه ارسال عکس و ویدیو در اینستاگرام نیاز به توضیحات بیشتری دارید، توصیه می‌کنیم که مقاله آموزش ارسال عکس و ویدیو در اینستاگرام و اضافه کردن موقعیت مکانی به آن‌ها را مطالعه کنید.

اما پیش از اینکه به آموزش نحوه مشاهده پست‌ها، لاک و ثبت کامنت در اینستاگرام بپردازیم، لازم است که مفهوم این موارد را برای شما عزیزان شرح دهیم. به طور مختصر منظور از پست‌های اینستاگرام در واقع فایل‌های ویدیویی و تصویری است که کاربران در این شبکه اجتماعی آپلود و اشتراک گذاری می‌کنند. منظور از لایک کردن پست‌ها در واقع قابلیتی است که به موجب آن هر کاربر ضمن مشاهده پستی می‌تواند رضایت خود نسبت به آن پست را بدین صورت نمایش دهد. هنگامی که شما یک پست را لایک کنید، این موضوع به آن معناست که از پست ارسالی لذت برده‌اید. ثبت کامت در اینستاگرام هم موضوع بسیار روشنی است. تمام نظراتی که کاربران در زیر پست‌های اینستاگرام ثبت می‌کنند، اصطلاحا کامنت نام دارند. بنابراین به فرآیند ثبت نظر در زیر پست‌های اینستاگرام به اصطلاح ثبت کامنت در اینستاگرام گفته می‌شود.

حال که با مفهوم اصلی این موارد آشنا شدید، می‌توانید آموزش مورد نظر را به شیوه بهتری ارائه کنیم. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه مشاهده پست‌ها، لایک و ثبت کامنت در اینستاگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چگونه به لیست پست‌هایی که دوستانمان در اینستاگرام ارسال کرده‌اند دسترسی پیدا کنیم؟

بدین منظور وارد برنامه اینستاگرام شده و سپس از منوی زیرین صفحه آیکون نخست (از سمت چپ) که حاوی نمد یک خانه است را انتخاب کنید. در این بخش لیستی از پست‌های فالویینگ‌های شما با توجه به زمان ارسال ارائه می‌شوند. در این لیست پست‌های جدیدتر در بخش بالاتر صفحه قرار داده می‌شوند.

اگر قصد دارید که به لیست پست‌های شخص خاصی دسترسی پیدا کنید باید وارد اکانت یا پروفایل وی شوید. در این شرایط قادر خواهید بود که تمام پست‌های ارسال وی را مشاهده کرده و نسبت به لایک آن‌ها و حتی ثبت کامنت در زیر آن‌ها اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی apple در تهران

چگونه بفهمیم که پست‌های اینستاگرام دقیقا چه زمانی ارسال شده‌اند؟

هنگامی که یک پست اینستاگرام را مشاهده می‌کنید، درست در بخش زیرین آن زمان دقیق ارسال پست نمایش داده شده است.

چگونه یک پست را در اینستاگرام لایک کنیم؟

لایک کردن پست‌های اینستاگرام به سادگی انجام می‌شود. اگر دقت کرده باشید در بخش زیرین هر پست یک آیکون شبیه به قلب وجود دارد. با لمس این آیکون پست مورد نظر توسط شما لایک می‌شود. شما همچنین با دو بار لمس پشت سر هم هر پست می‌توانید آن را لایک کنید. دقت داشته باشید که فالوورهای شما در قادر به مشاهده پست‌هایی که لایک می‌کنید خواهند بود.

چگونه یک پست اینستاگرام را آنلایک کنیم؟

به فرآیند لغو لایک پست‌های اینستاگرام اصطلاحا آنلاک کردن آن‌ها گفته می‌شود. اگر پستی را به اشتباه لایک کرده و قصد دارید که آن را آنلایک کنید، کافیست که به آن پست مراجعه کرده و یک بار دیگر آیکون قلب موجود را لمس کنید. همچنین با دو بار لمس پشت سر هم پست مورد نظر که لاک شده هم می‌توانید نسبت به آنلایک آن اقدام کنید.

چگونه قابلیت اعلان ارسال پست دوستان خود را فعال و غیر فعال کنیم؟

اینستاگرام قابلیتی دارد که به موجب آن می‌توانید برای ارسال پست دوستان خود در این شبکه اجتماعی قابلیت اعلان یا ارسال نوتیفیکیشن را فعال کنید. با فعال بودن این قابلیت، به محض ارسال پست از سوی دوستانتان، اینستاگرام اعلانی برای شما ارسال کرده و شما را از این موضوع مطلع می‌کند. به منظور فعال یا غیر فعال کردن این قابلیت اعلان در اینستاگرام مراحل زیر را طی کنید:

  • به بخش پروفایل اکانت اینستاگرام خود مراجعه کنید.
  • در دستگاه‌های آی او اسی و ویندوزفونی، آیکون شبیه به خورشید موجود را لمس کنید. در دستگاه‌های اندرویدی باید آیکون سه نقطه موجود را لمس نمایید.
  • حال گزینه Turn on Notifications یا Turn off Notifications را انتخاب کنید.

با انجام این مراحل می‌توانید قابلیت نمایش نوتیفیکیشن یا همان اعلان اینستاگرام در قبال ارسال پست از سوی دوستانتان را فعال یا غیر فعال کنید.

چگونه به ثبت کامنت در اینستاگرام بپردازیم؟

به منظور ثبت کامنت در اینستاگرام کافیست که ابتدا به پست مورد نظر مراجعه کرده و سپس آیکون شبیه به ابر موجود در کنار آیکون قلب را لمس کنید. حال در کنار عکس پروفایل خود، کامنت مورد نظرتان را تایپ کرده و ارسال کنید.

چگونه در اینستاگرام به یک کامنت پاسخ دهیم؟

شما در بخش کامنت‌ها یا نظرات اینستاگرام می‌توانید به طور مستقیم به کامنت یا نظر خاصی پاسخ دهید. بدین منظور در دستگاه‌های آی او اسی، ویندوزفون‌ها و دستگاه‌های اندرویدی ابتدا آیکون شبیه به ابر موجود در کنار آیکون قلب در زیر پست مورد نظر را لمس کنید. انگشت خود را بر روی کامنتی قرار دهید که قصد پاسخ دادن به آن را دارید. حال انگشت خود را به سمت چپ بکشید. آیکون سیاه یا آبی رنگ حاوی بیک فلش خمیده را انتخاب کرده و کامنت مورد نظرتان را تایپ کنید. بدین صورت می‌توانید به کامنت انتخاب شده پاسخ دهید.

بیشتر بخوانید:  تعمیرات ال سی دی موبایل

آیا امکان استفاده از اموجی در کامنت‌های اینستاگرام وجود دارد؟

بله در دستگاه‌های آی او اسی که از نسخه 5 یا بالاتر این سیستم عامل بهره می‌برند، امکان استفاده از اموجی در کامنت‌های اینستاگرام وجود دارد. اما در دستگاه‌های اندرویدی ممکن است برخی از اموجی‌ها در کامنت‌های اینستاگرام نمایش داده نشوند.

چگونه صدای ویدیوهای موجود در اینستاگرام را قطع یا وصل کنیم؟

ویدیوهایی که در اینستاگرام اشتراک گذاری می‌شوند، می‌توانند با صدا یا بدون صدا باشند. اگر ویدیویی را مشاهده می‌کنید که صدادار است، می‌توانید در حین پخش آن با لمس ویدیو، صدای خروجی آن را قطع یا وصل کنید. بنابراین به منظور قطع یا وصل کردن صدای ویدیوهایی اشتراک گذاری شده در اینستاگرام، کافیست که در حین اجرای آن ویدیو، یک بار محیط ویدیوی مورد نظر را لمس کنید.

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس موبایل آیفون

چگونه در ویدیوها یا عکس‌های اینستاگرام زوم کنیم؟

امکان زوم کردن در عکس‌ها و ویدیوهای اینستاگرام وجود دارد. برای انجام این عمل کافیست که دو انگشت خود را بر روی بخشی از عکس یا ویدیوی مد نظر قرار داده و از هم دور یا به هم نزدیک کنید. با نزدیک کردن دو انگشت نسبت به یکدیگر فرآیند زوم انجام می‌شود و با دور کردن انگشت‌ها تصویر از حالت بزرگنمایی یا زوم خارج می‌شود.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی داشتیم که اطلاعات جامعی در رابطه با نحوه مشاهده پست‌ها، لایک و ثبت کامنت در اینستاگرام خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مورد و موضوعات شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، کافیست که از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت تاچ ال سی دی آیفون ایکس اس

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ اس 10

قطعات گوشی S10

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (15)

guest
15 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
آرش درویش
آرش درویش
3 سال گذشته

سلام چگونه پاسخ کامنتهای دیگران را که به تعداد زیاد است را به یکباره و نه به صورت سه تا سه تا باز کنیم . در اینستاگرام

امیررضا ضمیری
امیررضا ضمیری
3 سال گذشته

سلام چند وقت پیش ی نفر برای تهدید ب دایرکت اینستام اومد و کامنتایی که زیر پست های پیج های مختلف گذاشته بودمو برای خودم فرستاد که بعضیاشون مربوط به یکی دوسال پیش بودن…چطور همچین چیزی ممکنه؟

محمد امین
محمد امین
4 سال گذشته

باسلام من اینستارو بروز کردم پست میزارم اونایی که منو لایک میکنن رو نمیتونم ببینم به قسمت شکل قلب میرم فقطیدونه نشون میده اونم اخرین کسی که لایک کرده حتی اسم وکامنتشم نشون نمیده واسه دیدن کامنت یاهمه لایکها باید وارد پستی که گذاشتم باید برم باتشکر

kianbattery
kianbattery
4 سال گذشته

سلام میشه در مورد منشن کردن هم توضیح بدین

محمد
محمد
4 سال گذشته

سلام، من چطور میتونم کامنت هایی که نیمیدونم تو چه پستی گزاشتم رو پیدا و حذف کنم؟؟