• قیمت اعلام شده به همراه اجرت تعویض قطعه است.
  • تعویض این قطعه و ارسال گوشی به مشتری، در همان روز دریافت دستگاه انجام می‌شود.
  • هزینه ارسال و دریافت تعمیرات کلیه دستگاه ها در شرکت موبایل کمک رایگان می‌باشد. (پیک رایگان برای تهران، پست رایگان برای سایر استان ها)
  • جهت ثبت سفارش با شماره ۰۲۱۷۵۱۴۷ تماس حاصل نمائید.

دوربین پشت (دوربین اصلی) آیفون XS Max

شناسایی مدل آیفون

1,990,000 تومان

تماس با شرکت موبایل کمک | ۰۲۱۷۵۱۴۷
  • قیمت اعلام شده به همراه اجرت تعویض قطعه است.
  • تعویض این قطعه و ارسال گوشی به مشتری، در همان روز دریافت دستگاه انجام می‌شود.
  • هزینه ارسال و دریافت تعمیرات کلیه دستگاه ها در شرکت موبایل کمک رایگان می‌باشد. (پیک رایگان برای تهران، پست رایگان برای سایر استان ها)
  • جهت ثبت سفارش با شماره ۰۲۱۷۵۱۴۷ تماس حاصل نمائید.

اطلاعات و جزئیات محصول

توضیحات

اگر دوربین اصلی یا سلفی آیفون ایکس اس مکس (Apple iPhone XS Max) شما دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر دارد به هیچ عنوان نگران نباشید. با خدمات مرکز موبایل کمک می‌توانید تعمیر دوربین آیفون XS Max را با بهترین قیمت و کیفیت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر دوربین آیفون XS Max کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

دلایل اصلی خراب شدن دوربین iPhone XS Max

دلایل متعددی می‌توانند منجر به بروز اختلال و مشکل در عملکرد دوربین آیفون ایکس اس مکس شوند. اگر دلیل بروز مشکل در عملکرد دوربین این گوشی نرم افزاری نباشد، ملزم به تعمیر سخت افزاری خواهید بود و باید وضعیت دوربین دستگاه بررسی گردد. بدین منظور باید به تعمیرکاران موبایل مجرب و قابل اعتماد مراجعه کنید. چند دلیل اصلی وجود دارند که در 80 درصد مواقع عامل خراب شدن دوربین آیفون XS Max هستند. اولین دلیل ضربه و فشار است. وارد شدن ضربه یا فشار به iPhone XS Max علاوه بر اینکه می‌تواند قاب شیشه‌ای یا گلس ال سی دی آن را بشکند، ممکن است منجر به شکستن لنز دوربین اصلی آن هم شود یا به ماژول دوربین اصلی و سلفی آن آسیب برساند.

 

تعمیر یا تعویض دوربین آیفون XS Max در نمایندگی اپل | گارانتی اپل

 

از دیگر دلایلی که می‌تواند منجر به خراب شدن دوربین آیفون XS Max شود باید به آب خوردگی و نفوذ مایعات اشاره کرد که در مقاله تعمیر آیفون XS Max آب خورده یا خیس شده در موبایل کمک به طور جامع در رابطه با آن صحبت کرده ایم و شما میتوانید آن را مطالعه نمایید. به وجود آمدن خط و خش بر روی لنز دوربین اصلی و سلفی آیفون هم می‌تواند دلیلی شود که کاربر را ملزم به تعویض دوربین اصلی یا سلفی دستگاه کند. البته چون روی لنز دوربین اصلی این گوشی با شیشه ضد خش پوشانده شده، احتمال بروز این مورد بسیار ناچیزتر از دو مورد دیگر است. در برخی مواقع هم واقعا دیده شده که دوربین اصلی یا سلفی iPhone XS Max بدون دلیل خراب شده و نیازمند تعویض می‌شود. بنابراین دلایل نسبتا زیادی می‌توانند منجر به خراب شدن دوربین اصلی و سلفی آیفون XS Max شوند اما شما سعی کنید با محافظت تا حد زیادی امکان و ریسک بروز این مشکل را به حداقل برسانید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل 

هزینه تعمیر دوربین آیفون XS Max چقدر است؟

تمام قطعاتی که در آیفون ایکس اس مکس اپل بکار گرفته شده‌اند از کیفیت ساخت فوق‌العاده بالایی برخوردار هستند و به همین سبب قیمت بسیار گرانی هم دارند. بنابراین شاید بتوان گفت که در مجموع تعمیرات این گوشی گران قیمت و هزینه‌بردار خواهد بود. به عنوان مثال هزینه تعویض ال سی دی و تاچ این گوشی واقعا بالاست و به اندازه قیمت یک گوشی اندرویدی میان رده خواهد بود! خوشبختانه دوربین آیفون XS Max به اندازه ال سی دی یا مادربرد آن قیمت بالایی ندارد. پس می‌توان مدعی شد که هزینه تعمیر دوربین آیفون XS Max در مقایسه با اغلب تعمیرات دیگر این گوشی کمتر خواهد بود. اگر ماژول دوربین اصلی iPhone XS Max شما دچار مشکل شده و نیاز به تعویض داشته باشد، هزینه بیشتری در مقایسه با شرایطی که دوربین سلفی گوشی نیازمند تعمیر شود باید پرداخت گردد چون قیمت ماژول دوربین اصلی و دوگانه آیفون XS Max از قیمت ماژول دوربین سلفی آن کمتر است.

 

تعمیر یا تعویض دوربین آیفون XS Max در نمایندگی اپل | گارانتی اپل

 

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته ال سی دی آیفون XS Max 

طبیعتا اگر هر دو ماژول دوربین اصلی و سلفی آیفون XS Max نیازمند تعویض شوند، هزینه تعمیر به حداکثر مقدار ممکن می‌رسد. اما در برخی شرایط دیده شده که در اثر ضربه کانکتور ماژول دوربین اصل یا سلفی آیفون از سوکتش جدا می‌شود و این مسئله منجر به بروز اختلال در عملکرد دوربین دستگاه خواهد شد. خوشبختانه در این شرایط هزینه تعمیر دوربین آیفون XS Max به حداقل مقدار ممکن می‌رسد چون تعمیر دستگاه به راحتی و با نصب مجدد کانکتور یا تعویض سوکت آن امکانپذیر خواهد بود. بنابراین به طور کلی باید گفت که هزینه تعمیر دوربین آیفون XS Max در مقایسه با سایر تعمیرات این گوشی چندان زیاد نیست. اگر می‌خواهید دوربین iPhone XS Max خود را با بهترین کیفیت ممکن تعمیر کنید، توصیه ما این است که از خدمات مرکز موبایل کمک بهره بگیرید. با خدمات موبایل کمک می‌توانید تعمیر دوربین آیفون XS Max را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام دهید.

 

برای تعمیر دوربین آیفون XS Max کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعمیر و تعویض دوربین آیفون XS Max چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمانی که برای تعمیر دوربین آیفون XS Max لازم است به میزان تجربه و سرعت عمل تعمیرکار و ابزارهایی بستگی دارد که وی برای تعمیر دستگاه از آن ها استفاده می‌کند. اگر تعمیرکار از تجربه و سرعت عمل خوبی برخوردار باشد و به ابزارهای مناسب هم دسترسی داشته باشد، احتمالا در کمتر از 90 دقیقه می‌تواند دوربین اصلی و سلفی آیفون XS Max را تعویض کند. البته اگر شیشه محافظ لنز دوربین اصلی گوشی شکسته باشد و تعمیرکار بخواهد این شیشه را تعویض کند، ممکن است انجام تعمیر کمی زمانگیرتر شود اما با ین حال بیشتر از 3 ساعت طول نمی‌کشد. بنابراین تعمیر دوربین آیفون XS Max در بدترین شرایط ممکن ظرف 3 ساعت انجام خواهد شد اما متاسفانه اغلب تعمیرکاران موبایل در بازار آزاد برای انجام این کار حداقل چند روز از مشتری زمان می‌خواهند! در حالی که تعمیراتی مثل تعویض دوربین iPhone XS Max اصلا به این مدت زمان نیاز ندارد. اگر می‌خواهید تعمیر دوربین آیفون XS Max شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود و گوشی خود را ظرف چند ساعت درب منزل تحویل بگیرید، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات مرکز موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون XS Max اپل 

 

تعمیر یا تعویض دوربین آیفون XS Max در نمایندگی اپل | گارانتی اپل

 

آیا شخصا قادر به تعمیر دوربین iPhone XS Max خواهیم بود؟

اگر تجربه نسبی در زمینه تعمیرات موبایل داشته باشید، احتمالا قادر به تعویض و تعمیر دوربین آیفون XS Max هم خواهید بود. شاید سخت ترین بخش تعمیر دوربین این گوشی مربوط به جداسازی قاب آن باشد. قاب آیفون ایکس اس مکس به شدت کیپ طراحی شده و از لاستیک های محافظی بهره می‌برد که خاصیت چسبندگی بالایی دارند. بنابراین برای باز کردن قاب و اجزای مختلف سخت افزاری آن باید از ابزارهای خاص و مناسبی استفاده کنید. به منظور تهیه کردن ابزارهای مناسب برای تعمیرات آیفون می‌توانید به فروشگاه موبایل کمک مراجعه نمایید.

 

برای تعمیر دوربین آیفون XS Max کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

برای تهیه کردن ماژول های دوربین اورجینال iPhone XS Max هم می‌توانید به فروشگاه قطعات موبایل مراجعه داشته باشید. دقت کنید که تمام قطعات عرضه شده در این فروشگاه کاملا اورجینال و اصل هستند و از این نظر دارای گارانتی خواهند بود.  پس اگر تصور می‌کنید از پس تعمیر دوربین آیفون XS Max بر می‌آیید، ابزارها و قطعات مورد نیازتان را خریداری کرده و دست بکار شوید، چون انجام این تعمیر خیلی دشوار نیست. فراموش نکنید چنانچه در هر مرحله از تعمیر گوشی با مشکل رو به رو شدید، می‌توانید ضمن تماس با مرکز موبایل کمک با شماره 02175147 و ثبت سفارش، تعمیر دوربین آیفون XS Max را به کارشناسان این مرکز واگذار کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش تعویض دوربین پشت آیفون XS Max اپل

موبایل کمک و تعویض دوربین آیفون XS Max با کمترین قیمت ممکن

اگر می‌خواهید یک تعمیر کاملا مطمئن و بدون دردسر و سریع را تجربه کنید، توصیه ما این است که از خدمات مرکز موبایل کمک استفاده نمایید. کارشناسان موبایل کمک برای تعمیر کردن گوشی های مشتریان از جدیدترین ابزارها و متدهای تعمیرات موبایل استفاده می‌کنند. همچنین تمام قطعاتی که در مرکز موبایل کمک در گوشی مشتریان نصب می‌شود اورجینال و درجه یک هستند. بنابراین نتیجه نهایی تعمیر از نظر کیفی در بالاترین سطح ممکن قرار می‌گیرد و خیال کاربر از بابت کیفیت راحت خواهد بود. سرعت عمل بالا، هزینه مناسب و عدم نیاز به مراجعه حضوری هم از دیگر مزیت های سرویس موبایل کمک به شمار می رود. تعمیر دوربین XS Max در مرکز موبایل کمک ظرف 2 الی 5 ساعت انجم خواهد شد و تحویل گرفتن گوشی معیوب از مشتری و همچنین تحویل دادن گوشی بعد از تعمیر به وی با پیک رایگان موبایل کمک انجام می‌شود. بنابراین شما حتی نیاز به خارج شدن از منزل هم نخواهید داشت. به منظور ثبت سفارش تعمیر دوربین آیفون ایکس اس مکس خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمت رسانی به شما خواهند بود.

 

تعمیر یا تعویض دوربین آیفون XS Max در نمایندگی اپل | گارانتی اپل

 

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون XS Max

قیمت دوربین جلو آیفون ایکس اس مکس

اطلاعات بیشتر

سازگاری

آیفون XS, آیفون XS Max

گارانتی

اصالت قطعه

آیفون XS, آیفون XS Max

اصالت قطعه

خریداران، محصولات زیر را هم خریده اند.

1990000