بهترین گوشی‌های سامسونگ در بازه‌های قیمتی مختلف

بهترین گوشی‌های سامسونگ

انتخاب بهترین گوشی سامسونگ یک فاکتور بسیار مهم دارد؛ قیمت گوشی! سامسونگ در بازه‌های قیمتی مختلف گوشی‌های متفاوتی دارد و بهترین گوشی سامسونگ با توجه به قیمت متفاوت خواهد بود. برای همین ما راهنمای خریدی آماده کرده‌ایم که در آن می‌توانید باتوجه به بودجه‌ای که دارید بهترین گوشی سامسونگ را انتخاب کنید. پس بدون معطلی به سراغ فهرست بهترین گوشی‌های سامسونگ از 2 تا 30 میلیون تومان می‌رویم.

بهترین گوشی سامسونگ تا 2 میلیون تومان؛ Galaxy A01

در این بازه قیمتی انتخاب بهترین گوشی سامسونگ کار چندان سختی نیست زیرا به‌جز مدل Galaxy A01 و مدل Core آن انتخاب دیگری ندارید. در بین این دو گوشی، قطعا بهترین انتخاب گوشی Galaxy A01 خواهد بود. توجه کنید که در این رنج قیمتی نباید توقع زیادی از گوشی خودتان داشته باشید! گوشی‌های زیر 2 میلیون تومان برای انجام کارهای معمولی طراحی شده‌اند و گلکسی آ01 نیز همین‌گونه است. این گوشی با صفحه نمایش نسبتا بزرگ خود می‌تواند گزینه خوبی برای وب‌گردی باشد. دقت و روشنایی تصویر به‌اندازه کافی خوب هست تا نیازهای اولیه شما را برطرف کند.

بهترین گوشی موبایل زیر 5 میلیون

ویژگی مثبت گلکسی A01 بهره‌مندی از اندروید 10 است. یعنی شما با کمترین هزینه می‌توانید تجربه کار با اندروید 10 را داشته باشید. همان‌طور که گفتیم نباید توقع زیادی از قدرت پردازشی این گوشی داشته باشید اما از طرفی هم نباید نگران عملکرد A01 باشید. این گوشی برای انجام کارهای روزانه کافی است. با در اختیار داشتن 16 تا 32 گیگابایت حافظه داخلی و 1 تا گیگابایت حافظه رم می‌توانید تجربه مطلوبی داشته باشید. این ظرفیت برای وب‌گردی، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و تماس تلفنی و پیام دادن کافی است. در بخش دوربین هم این گوشی عملکرد مطلوبی دارد و می‌تواند عکس‌های قابل قبولی بگیرد. در مجموع این گوشی یکی از بهترین گزینه‌ها در بازه قیمتی زیر 2 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: فهرست زیباترین گوشی‌های جهان

بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان

با اضافه کردن 1 میلیون تومان به بودجه می‌توانید تجربه کاربری را چندین برابر کنید! در این بازه قیمتی، سامسونگ گوشی‌های زیادی دارد. از Galaxy A02s گرفته تا Galaxy A11 اما انتخاب ما برای بهترین گوشی سامسونگ در بازه قیمتی زیر 3 میلیون تومان، Galaxy M11 است. این گوشی با سخت‌افزار خوب و قیمت مناسب یک گزینه مقرون‌به‌صرفه برای شما خواهد بود. M11 از یک نمایشگر 6.4 اینچی با تراکم پیکسلی 268 بهره می‌برد. نمایشگر این گوشی کیفیت خوبی دارد و در این رنج قیمتی جزو بهترین‌ها است. نمایشگر M11 81 درصد پنل جلویی را پوشش می‌دهد که درصد بسیار خوبی است.

بهترین گوشی سامسونگ

در بخش طراحی هم این گوشی عملکرد خوبی دارد و با اندازه و وزن معقول، طراحی ساخت خوبی دارد. این گوشی هم با وجود اندروید 10 ارزش خرید بسیار بالایی دارد. وجود پردازنده اسنپدراگون 450، 3 تا 4 گیگابایت رم و 32 تا 64 گیگابابت حافظه داخلی با برچسب قیمتی زیر 3 میلیون تومانی فوق‌العاده است. یکی از بخش‌های قدرتمند این گوشی ماژول سه‌گانه دوربین آن است که میزبان یک لنز 13 مگاپیکسلی عریض، یک لنز 5 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق است. با وجود باطری 5000 میلی‌آمپر ساعتی هم نباید نگران تمام شدن شارژ گوشی در استفاده روزمره باشید. به علاوه باتری این گوشی از شارژ سریع 15 وات نیز پشتیبانی می‌کند که ویژگی عالی است!

بهترین گوشی سامسونگ تا 4 میلیون تومان

قسمت بعدی فهرست بهترین گوشی‌های سامسونگ یکی از بهترین گوشی‌های ارزان‌قیمت بازار است. هرچند در این بازه قیمتی گوشی‌های خوب و خوش‌ساختی از سامسونگ وجود دارد اما انتخاب ما گوشی پرفروش Galaxy A21s است. این گوشی بدون شک جزو بهترین گوشی‌های سامسونگ برای طرفداران گوشی ارزان‌قیمت است. این گوشی با نمایشگر نسبتا بزرگ 6.5 اینچی، اندازه‌ای کوچک‌تر از بسیاری از گوشی‌های بازار با این اندازه دارد. این نمایشگر 83 درصد پنل جلویی را پوشانده و با تراکم پیکسلی 270، دقت مطلوبی دارد.

بهترین گوشی سامسونگ

تراشه به‌ کار رفته در A21s ساخت سامسونگ و تراشه کم مصرف اگزینوس 850 است که می‌توان آن را با 2 تا 6 گیگابایت حافظه رم تجهیز کرد. حافظه داخلی این گوشی نیز از 32 تا 128 گیگابایت متغیر است. در مجموع عمکرد این گوشی خوب و روان است و در انجام کارهای روزانه کم نمی‌آورد. اگر می‌خواهید با کمترین هزینه یک پکیج دوربین چهارگانه داشته باشید، این گوشی یک گزینه ایده‌آل است. دوربین اصلی این گوشی 48 مگاپیکسلی است و در کنار آن یک دوربین فوق عریض 8، یک لنز ماکروی 2 و یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. این مجموعه در این بازه قیمتی یکی از بهترین‌های بازار است. باطری بزرگ 5000 میلی‌آمپری و حسگر اثرانگشت از ویژگی‌های دیگر این گوشی است.

بیشتر بخوانید: آیا گوشی‌های هوشمند به چندین دوربین نیاز دارند؟

بهترین گوشی سامسونگ تا 5 میلیون تومان

فهرست بهترین گوشی‌های سامسونگ به یکی دیگر از گوشی‌های پرفروش سامسونگ یعنی A31 رسیده است. اگر به نمایشگرهای امولد علاقه دارید، با خرید این گوشی می‌توانید یکی از ارزان‌ترین تجربه‌های ممکن را داشته باشید. وجود پنل امولد در گوشی با قیمت زیر 5 میلیون تومان بیشتر شبیه معجزه است! این نمایشگر وضوح بالایی دارد و 2400 در 1080 پیکسل را در دل خود جای داده است. علاوه بر نمایشگر خوب، قدرت پردازش این گوشی نیز بسیار خوب است. تراشه هلیو پی 65 در کنار 4 تا 8 گیگابایت حافظه رم توان پردازشی عالی را برای بیشتر کاربری‌ها فراهم می‌کند.  این گوشی در 4 نسخه و با حافظه داخلی بین 64 تا 128 گیگابایت عرضه شده است.

بهترین گوشی زیر 5 میلیون

در بخش عکاسی و فیلم‌برداری نیز این گوشی عملکرد قابل قبولی دارد. ماژول چهارگانه 48+8+5+5 مگاپیکسل در بیشتر سناریوهای عکاسی، خوب عمل می‌کند. البته برای عکاسی خوب با این گوشی نیاز به نور کافی خواهید داشت و در شرایط نوری کم، عملکرد دوربین چندان دندان‌گیر نیست. بک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی هم برای ثبت تصاویر سلفی در پنل جلویی تعبیه شده است که رضایت شما را جلب خواهد کرد. عملکرد A31 در بخش شارژدهی هم خوب است و یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ در این زمینه است. وجود حسکر اثرانگشت زیر نمایشگر هم مانند نمایشگر اولد، در این بازه قیمتی یک ویژگی بسیار جذاب است.

بهترین گوشی سامسونگ تا 6 میلیون تومان

در ادامه بهترین گوشی‌های زیر 5 میلیون‌ تومان سامسونگ را معرفی کردیم. حالا وقت آن است تا با افزایش بودجه گوشی‌‌های بهتری را معرفی کنیم. گوشی بعدی لیست ما، پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ در سال 2020 است؛ گلکسی A51. این گوشی قطعا جزو بهترین گوشی‌های میان رده بازار است. با اینکه بیش از یک سال از معرفی و عرضه این گوشی می‌گذرد بازهم A51 یک گوشی با ارزش خرید بالاست. یکی از بهترین بخش‌های این گوشی نمایشگر اولد آن است که کیفیت بسیار خوبی دارد. این نمایشگر 6.5 اینچی تراکم پیکسلی 405 دارد و با کورنینگ گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود.

بهترین گوشی سامسونگ

اگزینوس 9611 با 8 هسته پردازشی، قدرت خوبی برای اجرای برنامه و بازی‌ها ایجاد می‌کند. در کنار این تراشه، 64 تا 256 گیگابایت حافظه داخلی و 4 تا 8 گیگابایت حافظه رم، یک پکیج کامل را برای شما آماده کرده است تا انجام کارها برای شما سریع و روان باشد. دوربین این گوشی هم کیفیف قابل قبولی دارد. ماژول چهارگانه 48+12+5+5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تجربه عکاسی و فیلم‌بردای مطلوبی برای شما رقم می‌زند. در کنار این امکانات، باطری 4000 میلی‌آمپری با قابلیت شارژ سریع 15 وات، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و اندروید 10 از دریگر ویژگی‌های این گوشی است. گوشی گلکسی A51 بدون شک یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ است.

بهترین گوشی سامسونگ تا 7 میلیون تومان

سری ام سامسونگ از آن دسته گوشی‌هایی است که به سرعت محبوبیت بالایی بدست آورد. دلیل این محبوبیت بدون شک ارائه امکانات زیاد در برابر قیمت کم است. تقریبا تمام گوشی‌های سری ام ارزش خرید بالایی دارند اما یکی از بهترین آنها و یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ، گلکسی M31 است. این گوشی در تمام بخش‌ها عملکرد قابل قبولی دارد. طراحی ام 31 ساده و استاندارد است؛ درست است که در طراحی این گوشی اتفاق تازه و هیجان‌انگیزی نمی‌بینیم اما طراحی ناامیدکننده هم نیست. نمایشگر ام31 از نوع امولد و با اندازه 6.4 اینچ است. این نمایشگر دقت خوبی دارد و رنگ‌ها را استاندارد نشان می‌دهد.

تفاوت گوشی‌های سری M و A سامسونگ

دوربین ام 31 از یک ماژول چهارگانه تشکیل شده است که میزبان یک لنز 64 مگاپیکسلی واید با فوکوس خودکار و تشخیص فاز است. در کنار این دوربین، یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض، یک لنز 5 مگاپیکسل ماکرو و یک سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص قرار دارند. عملکرد کلی مجموعه دوربین رضایت‌بخش است. با وجود تراشه اختصاصی سامسونگ یعنی اگزینوس 9611 و 6 گیگابایت حافظه رم، وب‌گردی، اجرای برنامه‌ها و حتی بازی کردن با این گوشی روان و سریع است. به همه موارد بالا باتری عظیم 6000 میلی‌آمپر ساعتی را هم اضافه کنید تا ارزش خرید بالای این محصول را درک کنید.

بیشتر بخوانید: تفاوت گوشی‌های سری M و A سامسونگ

بهترین گوشی سامسونگ تا 10 میلیون تومان

در بازه قیمتی 7 تا 10 میلیون تومان سامسونگ گوشی‌های زیادی تولید کرده است و انتخاب بهترین گوشی سامسونگ کار سختی است. اما در این بازه قیمتی 2 گوشی هستند که بیشتر از دیگر گوشی‌ها توجه‌ها را به خودشان جلب کرده‌اند. اولی از سری آ سامسونگ و Galaxy A52 و دومی از سری ام و Galaxy M51 است. هر دو گوشی ویژگی‌ها و امکانات خوبی دارند و در بسیاری از موارد شبیه هم هستند.

گوشی گلکسی A52 نسخه بروزشده پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ است که در تمام بخش‌ها سعی کرده است تجربه فوق‌العاده گوشی قبلی را بهبود بخشد. اولین قسمت نمایشگر است؛ در گوشی جدید سامسونگ بازهم شاهد پنل اولد هستیم با این تفاوت که این‌ بار نرخ نوسازی تصویر به 90 هرتز رسیده است و حداکثر روشنایی هم در حالت اتوماتیک تا 1200 نیت بالا می‌رود. نتیجه کار یک نمایشگر روشن، روان و باکیفیت است. در بخش طراحی هم A52 پیشرفت‌های زیادی داشته و طراحی مدرن و مینیمالی دارد. گواهی IP67 برای مقاومت در برابر گرد و خاک و آب تا عمق یک متری هم ویژگی جذاب دیگر این گوشی است.

خرید گوشی سامسونگ

اگر اهل بازی کردن هستید، این گوشی می‌تواند نیازهای اولیه شما را برطرف کند. پردازنده میان رده اسنپدراگون 720 جی برای بازی کردن و کارهای سنگین طراحی نشده است اما از پس کارها برمی‌آید. وجود 4 تا 8 گیگابایت حافظه داخلی هم کمک بزرگی برای انجام این کار خواهد بود. آ 52 در 2 حافظه 128 یا 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. در بخش دوربین هم Galaxy A52 با ماژول 4 گانه خود عملکرد خوبی دارد و جزو بهترین گوشی‌های سامسونگ در بخش دوربین است؛ البته در گوشی‌های میان رده! ماژول دوربین این گوشی از یک ترکیب 64+12+5+5 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در بخش دوربین سلفی هم یک لنز 32 مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد. عملکرد کلی دوربین در بیشتر سناریوها رضایت‌بخش است. در مجموع این گوشی را می‌توان بهترین گوشی سامسونگ در بخش میان‌رده هم درنظر گرفت.

بیشتر بخوانید: بهترین پرچم‌داران سامسونگ

گزینه جایگزین!

گوشی بعدی که در این بازه قیمتی می‌توانید خریداری کنید یکی از بهترین‌های سری ام سامسونگ است. گلکسی ام 51 نیز مانند گوشی قبلی این بازه نمایشگر امولد دارد اما اندازه آن بزرگ‌تر از A52 است و با 6.7 اینچ، یکی از گوشی‌های بزرگ بازار است. البته برخلاف گوشی قبل، در این گوشی خبری از نرخ نوسازی 90 هرتز نیست اما کیفیت کلی نمایشگر قابل قبول است. طراحی ام 51 به خوبی آ 52 نیست. این شاید بزرگ‌ترین مشکل سری ام باشد؛ طراحی معمولی که جذابیت خاصی ندارد. اگر با ظاهر معمولی این گوشی کنار بیایید، بقیه بخش‌ها شما را ناامید نخواهند کرد!

اگر ظاهر گوشی را کنار بگذاریم و به باطن این گوشی توجه کنیم تازه متوجه ارزش خرید بالای این گوشی خواهید شد. قلب تپنده این گوشی پردازنده میان‌رده اما قدرتمند اسنپدراگون 730 جی است. این تراشه قدرت کافی برای انجام کارهای روزانه و اجرای بازی‌ها با تنظیمات خوب را فراهم می‌کند. با وجود 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت هم خیالتان بابت فضای ذخیره‌سازی و اجرای برنامه‌های مختلف راحت خواهد بود. دوربین چهارگانه 64+12+5+5 ام51 عملکرد خوبی دارند و عکس‌های باکیفیتی ثبت می‌کند. جذاب‌ترین بخش این گوشی باتری 7000 میلی‌آمپری آن است که هیچ‌وقت شما را تنها نخواهد گذاشت!

در این بازه قیمتی یک گوشی خوش‌ساخت دیگر هم داریم که به نوعی جایگزین ام51 در فهرست بهترین گوشی سامسونگ است؛ گلکسی A71 یک گوشی عالی و قدرتمند از هر جهت است. اگر دوست دارین امکانات ام 51 را با ظاهر و دوربین بهتر داشته باشید به سراغ آ71 سامسونگ بروید. این گوشی در تمام بخش‌ها عملکرد بسیار خوبی دارد و یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ در بازار میان‌رده‌ها است. البته اگر کمی بودجه خود را بیشتر کنید می‌توانید نسخه بروز شده این گوشی یعنی آ72 را خریداری کنید و از امکانات جدید آن لذت ببرید.

بهترین گوشی سامسونگ تا 15 میلیون تومان

فهرست بهترین گوشی سامسونگ به قسمت‌های جذاب خودش نزدیک می‌شود. در بازه قیمتی 10 تا 15 میلیون تومان تعداد گوشی‌ها کمتر است اما کیفیت آنها بسیار زیاد! در این بازه ما می‌خواهیم 2 گوشی را به شما معرفی کنیم. اولین گوشی، Galaxy S20 FE است که از نظر موبایل کمک بهترین گوشی میان‌رده سامسونگ است. گوشی دوم پرچم‌دار سال گذشته سامسونگ یعنی Galaxy S20+ است که در حال حاضر با قیمت مقرون‌به صرفه به فروش می‌رسد.

گلکسی اس 20 اف ای در 2 نسخه 4G و 5G در بازار موجود است. تنها تفاوت نسخه 5G با نسخه معمول، پشتیبانی از شبکه نسل پنجم و البته قیمت گران‌تر آن است. پس انتخاب نوع گوشی بسته به نیازهای شماست. فرقی نمی‌کند کدام نسخه را خریداری کنید؛ نتیجه کار یک محصول عالی و بی‌نظیر است. در بخش طراحی، اس 20 اف ای یک طراحی ساده و معمولی دارد. اما وجود گواهی IP68 و فریم آلومینیومی، این محصول را در رده گوشی‌های پرچم‌دار قرار می‌دهد! قلب تپنده این گوشی تراشه قدرتمند اگزینوس 990 یا اسنپدراگون 865 است که در کنار 8 گیگابایت حافظه رم قدرت نامحدودی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر از دوست داران عکاسی و فیلم‌برداری هستید از خرید این گوشی پشیمان نخواهید شد. دوربین اصلی این گوشی همان سنسور 12 میگاپیکسلی بکار رفته در پرچم‌داران سال گذشته سامسونگ است که کیفیت بسیار خوبی دارد.

گوشی 5g

اما گوشی دیگر این بازه قیمتی و یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ در بازار، گلکسی اس 20 پلاس است. این گوشی نیازی به تعریف و تمجید ندارد! خرید این گوشی تمام نیازهای شما از یک گوشی هوشمند را برطرف می‌کند. نمایشگر اس 20 پلاس 6.7 اینچی و از نوع داینامیک امولد است. این نمایشگر قطعا یکی از بهترین نمایشگرهایی است که می‌توانید در بازار پیدا کنید! تراکم پیکسلی و روشنایی بالا و کیفیت مثال‌زدنی از ویژگی‌های این نمایشگر است. با وجود نمایشگر بزرگ، طراحی Galaxy S20+ بسیار خوب است و در یک دست جای می‌گیرد. قدرت پردازشی، حافظه رم و حافظه داخلی این گوشی طوری طراحی شده است که تمام نیازهای شما را پاسخ دهد. اگر یک گوشی‌ می‌خواهید که در تمام بخش‌ها بهترین عملکرد را داشته باشد حتما به سراغ این گوشی بروید زیرا حالا می‌توانید آن را با قیمت پایین‌تری خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین پرچم‌داران سامسونگ

بهترین گوشی سامسونگ تا 20 میلیون تومان

انتخاب بهترین گوشی سامسونگ تا 20 میلیون تومان کار سختی است زیرا در این رنج قیمت، گوشی‌های زیادی وجود دارد و تنوع کاربری آنها هم زیاد است. در این بازه قیمتی هم می‌توان سراغ سری قدیمی نوت سامسونگ بروید یا گوشی تاشو زد فلیپ سامسونگ را انتخاب کنید. اما انتخاب ما برای بهترین گوشی سامسونگ در این بازه قیمتی، پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 21 است. این گوشی از زبان طراحی جدید سامسونگ برای یکپارچگی برامدگی دوربین و بدنه، استفاده می‌کند. طراحی اس 21 زیباست اما وجود قاب پشتی پلاستیکی به جای شیشه، نکته منفی است که از پرچم‌داران انتظار آن را ندارید. به جز این مورد و البته رزولوشن پایین‌تر نسبت به نسخه پلاس و اولترا، نقطه ضعف دیگری در این گوشی پیدا نمی‌کنید.

گوشی فایو جی سامسونگ

نمایشگر اس 21 یکی از بهترین‌های بازار است و با نرخ نوسازی تصویر و روشنایی بالا، دقت و سرعت بسیار مطلوبی دارد. در بخش سخت‌افزاز و دوربین هم عملکرد اس 21 فوق‌العاده است. تراشه اسنپدارگون 888 و 8 گیگابایت حافظه رم برای انجام هرکاری کافی است. دوربین سه‌‌گانه اس 21 هم بهترین گزینه برای عاشقان عکاسی است. این گوشی بدون شک یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های مخصوص بازی و گیمینگ

بهترین گوشی سامسونگ تا 25 میلیون تومان

در ادامه فهرست بهترین گوشی سامسونگ، به سراغ آخرین بازمانده سری نوت سامسونگ می‌رویم؛ گلکسی نوت 20 اولترا. این گوشی بدون شک بهترین گوشی سامسونگ از سری نوت است و شاید یکی از بهترین گوشی‌های ساخته شده توسط سامسونگ! اگر دنبال نمایشگر خوب و بزرگ هستید به سراغ این گوشی بروید. نمایشگر 6.9 اینچی نوت 20 اولترا یکی از بهترین‌های بازار است که 92.5 درصد از فضای جلوی گوشی را پوشش داده است! با وجود گواهی IP68 هم نباید نگران غرق شدن گوشی خودتان باشید! طراحی این گوشی علی‌رغم نمایشگر بزرگ، بسیار خوب و در حد گوشی‌های 6.5 اینچی بازار است.

بهترین پرچمدار سامسونگ گوشی سری نوت سامسونگ

سامسونگ برای آخرین عضو خانوده نوت سنگ تمام گذاشته است. این گوشی از یک دوربین 108 مگاپیکسلی و دو دوربین 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این ترکیب دوربین در تمام سناریوهای عکاسی عملکرد بسیار خوبی دارد و در واقع یکی از بهترین‌ ماژول‌های دوربین روی گوشی‌های هوشمند است. قدرت پردازشی نوت 20 اولترا هم بسیار خوب است و به لطف تراشه اگزینوس 990 یا اسنپدراگون 865 پلاس تمام دستورات شما در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. شاید مهم‌ترین دلیل برای خرید نوت 20 اولترا وجود قلم اس پن باشد که حالا دقیق‌تر و بهتر از همیشه است.

بهترین گوشی سامسونگ تا 30 میلیون تومان

اما در رتبه آخر فهرست بهترین گوشی سامسونگ در بازار به سراغ پرچم‌دار پرآوازه و قدرتمند سامسونگ یعنی گلکسی اس 21 رفتیم. این گوشی میزبان آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا در طراحی گوشی هوشمند است؛ سخت‌افزار قدرتمند، بهترین دوربین و طراحی زیبا. اس 21 اولترا بهترین و درخشان‌ترین نمایشگر را بین گوشی‌های هوشمند بازار دارد. این نمایشگر با حداکثر روشنایی 1500 نیت و نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز، تصاویر را دقیق و سریع نمایش می‌دهد! طراحی اس 21 اولترا نیز زیبا و چشم‌نواز است و مشکل بزرگی ندارد. مانند سال‌های گذشته این پرچم‌دار نیز ضدآب و گردوغبار است.

معرفی بهترین پرچم‌دران Samsung

قسمت سخت‌افزار اس 21 اولترا با پردازنده اسنپدراگون 888 یا اگزینوس 2100 و 12 یا 16 گیگابایت حافظه رم بهترین قدرت پردازشی بازار را برای شما به ارمغان می‌آورد. با اس 21 اولترا می‌توانید تمام بازی‌ها را با بهترین گرافیک ممکن اجرا کنید. با وجود دوربین چهارگانه و قدرتمند اس 21 اولترا در تمام سناریوهای عکاسی موفق عمل می‌کند و شما را راضی نگه می‌دارد. زوم 100 برابری این گوشی بدون شک تجربه ویژه‌ای برای شما خواهد بود. اگر دنبال یک گوشی تمام‌عیار هستید Galaxy S21 Ultra گزینه مورد نظر شماست.

در این بازه قیمتی و بیشتر یک گوشی خوش‌ساخت و زیبای دیگر وجود دارد که یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ است؛ گلکسی زد فولد 2. این گوشی با طراحی تاشو و جذاب خود توانسته نظر مثبت کاربران و منتقدان را به خودش جلب کند. طراحی ساخت بسیار بالا، سخت‌افزار قدرتمند، نمایشگر بی‌نظیر و دوربین‌های باکیفیت ازجمله ویژگی‌های کلیدی این گوشی است. البه قیمت بسیار بالای آن ممکن است شما را از خرید این گوشی منصرف کند!

سخن آخر

انتخاب بهترین گوشی سامسونگ یک مولفه اصلی دارد و آن بودجه شما برای خرید گوشی سامسونگ است. سامسونگ در هر بازه قیمتی یک گوشی خوب با ارزش خرید بالا دارد. فرقی نمی‌کند که دنبال خرید یک گوشی ارزان‌ قیمت 2 تا 3 میلیونی باشید، قصد خرید یک گوشی میان رده تا 10 میلیون تومان را داشته باشید یا بخواید یک گوشی‌ پرچم‌دار و قدرتمند بخرید؛ سامسونگ یک گوشی مناسب برای شما دارد. پس قبل از خرید گوشی سامسونگ نیازهای خود از یک گوشی و پولی که می‌خواهید بابت آن بپردازید را مشخص کنید و با استفاده از فهرست بهترین گوشی‌های سامسونگ، موبایل آینده خودتان را انتخاب کنید. نظر شما درباره فهرست ما چیست؟ به نظر شما جای کدام گوشی در لیست ما خالی است؟

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments