پرفروش‌ترین گوشی های سامسونگ

گوشی‌های سری Galaxy A

سامسونگ برای اولین بار در سال‌های گذشته ازنظر فروش، تلفن‌های هوشمند اپل را در آمریکا شکست داد. گزارش‌شده است که از میان 10 تلفن هوشمند پرفروش در جهان، پنج دستگاه توسط سامسونگ ساخته‌شده است. طبق گزارش جدید شرکت تحقیقات بازار Canalys، Galaxy A21s در سه‌ماهه سوم سال جاری پرفروش‌ترین تلفن هوشمند سامسونگ بود. این همچنین سومین تلفن همراه پرفروش در سطح جهانی بود و غول فناوری، کره جنوبی، موفق به فروش بیش از 10 میلیون دستگاه از آن شد.

گوشی‌های سری Galaxy A

Galaxy A11، Galaxy A51، Galaxy A31 و Galaxy A01 core به ترتیب در جایگاه چهارم، پنجم، هشتم و دهم از لیست 10 گوشی پرفروش جهان قرار گرفتند. جالب است که همه تلفن‌های اکنون هوشمند سامسونگ در این لیست از سری Galaxy A هستند. یکی از دلایل رشد سامسونگ در بازار جهانی تلفن‌های هوشمند این است که سامسونگ درزمینهٔ راه‌اندازی دستگاه‌های میان رده خود سرعت بخشید و مشوق‌های دیگری مانند تخفیف و تحویل آنلاین به‌صورت رایگان را برای تحریک تقاضا معرفی کرد.

گوشی Galaxy A21s

طبق این لیست Galaxy A21s پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ است. در ادامه می‌خواهیم با خصوصیات آن بیشتر آشنا شویم.

 

گوشی Galaxy A21s

 

صفحه‌نمایش عالی Galaxy A21s

صفحه‌نمایش عالی برای حالت سینمایی ساخته‌شده است. شما می‌توانید خود را در نمایشگر بزرگ 6.5 اینچی Galaxy A21s غرق کنید. این صفحه‌نمایش از لب تا لب با محتوا پر می‌شود. شما می‌توانید فیلم‌ها، بازی‌ها و پخش مستقیم برنامه‌های موردعلاقه خود را بر روی آن با کیفیت +HD مشاهده کنید.

ظاهر شیک و خوش‌دست Galaxy A21s

دارای پوشش براق و هولوگرافیک است که توجه شما را جلب می‌کند. منحنی‌های صاف بدنه امکان قرارگیری ایمن در دست را هنگام پیمایش در صفحه، راحت‌تر می‌کند. می‌توانید از بین رنگ‌های سیاه، سفید، آبی یا قرمز، متناسب با سبک منحصربه‌فرد خود یکی را انتخاب کنید.

دوربین گوشی Galaxy A21s

این گوشی برای داشتن عکس‌های واضح در شبانه‌روز دوربین 48 مگا پیکسلی با وضوح فوق‌العاده را ارائه داده است. دوربین دیگر آن فوق‌العاده عریض با وضوح 123 درجه و 8 مگا پیکسلی دید بیشتری را به تصویر می‌کشد. دوربین کلاسیک 2 مگا پیکسلی ارتقا یافته را برای نمای نزدیک انتخاب کنید. برای برجسته کردن سوژه عکاسی از جلوه‌های متعدد فوکوس زنده در دوربین عمق سنج 2 مگا پیکسلی استفاده کنید. دوربین جلوی 13 مگا پیکسلی Galaxy A21s در طول روز عکس‌های با وضوح‌بالا به شما می‌دهد. با فوکوس زنده برای تار کردن پس‌زمینه، به‌آرامی صورت شما به ستاره تبدیل می‌شود.

باتری عالی Galaxy A21s

شما مطمئناً زمانی را در طول روز در خارج از خانه به سر می‌برید بنابراین به تلفنی نیاز دارید که بتواند دوام بیاورد. یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی به شما امکان استریم محتوا، اشتراک‌گذاری و بازی کردن در طول روز را می‌دهد.

فضای کافی گوشی Galaxy A21s

این گوشی دارای پردازش سریع و فضای ذخیره‌سازی وسیع است. پردازنده پیشرفته 8 هسته‌ای و 4 گیگابایت رم، عملکردی روان و کارآمد را ارائه می‌دهند. با حافظه داخلی 64 گیگابایت و 128 گیگابایت بیشتر بارگیری کنید و کمتر حذف کنید. با کارت MicroSD این حافظه را می‌توانید تا 512 گیگابایت افزایش دهید.

گوشی Galaxy A11

دومین گوشی که در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ قرار دارد Galaxy A11 است که در ادامه با مشخصات آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

گوشی Galaxy A11

 

ظاهر گوشی Galaxy A11

این گوشی صفحه‌نمایش بزرگ برای دید بهتر دارد. اندازه نمایشگر Galaxy A11 6.4 اینچ است. با ظاهر زیبا و متناسب با سبک شما کمک می‌کند که در میان جمع متمایز از بقیه باشید. علاوه بر آن بسیار خوش‌دست است و باعث می‌شود که گرفتن آن در طول روز آسان باشد. رنگ‌های سفید، سیاه، قرمز یا آبی آن موجود است که البته در دسترس بودن رنگ موردنظر بسته به کشور شما متفاوت است.

مشخصات دوربین Galaxy A11

دوربین سه‌گانه Galaxy A11 از یک دوربین فوق عریض 5 مگا پیکسلی با یک میدان 115 درجه مانند چشم انسان تشکیل‌شده است. همچنین دارای یک دوربین 13 مگا پیکسلی برای عکس‌های واضح در تمام طول روز است. سومین دوربین نیز یک دوربین عمقی 2 مگا پیکسلی است که عمق میدان را تنظیم می‌کند. این محصول دوربین جلوی 8 مگا پیکسلی دارد که سلفی‌های شما را خیره‌کننده‌تر نشان می‌دهد و با فوکوس زنده، تاری پس‌زمینه ملایمی ایجاد می‌کند که شخصیت شما را به ستاره تصویر تبدیل می‌کند.

باتری و محل ذخیره Galaxy A11

هنگامی‌که در خارج از منزل و به‌دوراز شارژر هستید متوجه خواهید شد که باتری گوشی اهمیت زیادی خواهد داشت. باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی به شما امکان استریم محتوا، اشتراک‌گذاری و بازی کردن را می‌دهد. Galaxy A11 دارای پردازش سریع و فضای ذخیره‌سازی کافی است. یک پردازنده پیشرفته 8 هسته‌ای و 2 گیگابایت رم عملکردی روان و کارآمد را ارائه می‌دهند. با حداکثر 32 گیگابایت حافظه داخلی که دارد بیشتر بارگیری کنید و کمتر حذف کنید. البته با کارت MicroSD می‌توانید تا 512 گیگابایت حافظه داشته باشید.

گوشی Galaxy A51

سومین گوشی در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ گوشی Galaxy A51 است.

 

گوشی Galaxy A51

 

ظاهر گوشی Galaxy A51

صفحه‌نمایش این گوشی تقارن بصری را بهینه‌سازی می‌کند. شما در نمایشگر 6.5 اینچی که وضوح +FHD و مجهز به فناوری super AMOLED است، می‌توانید بدون وقفه چند کار را باهم انجام دهید. بازی کنید، ویدیو تماشا کنید، وب گردی کنید و … . این گوشی حداقل قاب حاشیه را دارد و شما حداکثر استفاده را از هر اینچ صفحه‌نمایش می‌توانید ببرید. این گوشی نیز در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و صورتی ارائه‌شده است. سطح براق و بدنه نازک و خوش‌فرم آن به شیک بودن آن افزوده است.

مشخصات دوربین Galaxy A51

برای داشتن عکس‌های واضح در شبانه‌روز می‌توانید از دوربین 48 مگا پیکسلی آن استفاده کنید. دوربین 12 مگا پیکسلی فوق عریض آن با یک میدان 123 درجه مناظر بیشتری را ثبت می‌کند. از دوربین 5 مگا پیکسلی ماکرو برای نمای نزدیک استفاده کنید. همچنین برای برجسته کردن سوژه عکاسی دوربین عمق سنج 5 مگا پیکسلی آن را با جلوه‌های متعدد فوکوس زنده انتخاب کنید. دوربین جلوی 32 مگا پیکسلی گوشی Galaxy A51 به شما عکس‌های واضح و با قدرت تفکیک بالا ارائه می‌دهد.

باتری و فضای ذخیره در Galaxy A51

باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی شارژ لازم را برای شما نگه خواهد داشت. پردازش سریع و فضای ذخیره‌سازی بسیار زیاد دارد. پردازنده پیشرفته 8 هسته‌ای و 6 گیگابایت رم دارد. با حافظه داخلی تا 128 گیگابایت خیالتان راحت است البته با کارت MicroSD می‌توانید حافظه را تا 512 گیگابایت افزایش دهید.

گوشی Galaxy A31

چهارمین گوشی در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ Galaxy A31 است.

 

گوشی Galaxy A31

 

ظاهر گوشی Galaxy A31

اندازه صفحه‌نمایش این گوشی 6.4 اینچ است. شما می‌توانید فیلم‌ها، بازی‌ها پخش‌های زنده خود را بر روی صفحه‌نمایش درخشان +FHD super AMOLED این گوشی تماشا کنید. شما هر چیزی را که از ظاهر زیبای این تلفن می‌خواهید در آن موجود است. این گوشی 8.6 میلی‌متر ضخامت دارد و کاملاً اندازه دست شما است. Galaxy A31 رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و قرمز منشوری را ارائه داده است که البته موجود بودن آن بستگی به کشور شما خواهد داشت.

مشخصات دوربین Galaxy A31

دوربین 48 مگا پیکسلی آن در شبانه‌روز عکس‌هایی با وضوح فوق‌العاده می‌گیرد. دوربین فوق عریض 8 مگا پیکسلی با یک میدان 123 درجه قادر به ثبت منظره بیشتری است. دوربین ماکرو 5 مگا پیکسلی آن نیز برای گرفتن عکس‌های نمای نزدیک است. همچنین دوربین 5 مگا پیکسلی با جلوه‌های متعدد فوکوس زنده، سوژه عکاسی شما را برجسته می‌کند. دوربین جلوی 20 مگا پیکسلی آن نیز عکس‌های واضحی از شما می‌گیرد.

باتری و حافظه داخلی Galaxy A31

باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن ماندگاری شارژ شما را تضمین می‌کند. این گوشی پردازش سریع و فضای ذخیره‌سازی زیادی دارد. پردازنده پیشرفته 8 هسته‌ای و 6 گیگابایت رم عملکرد گوشی شما را بسیار بالا می‌برد. 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد که با کمک کارت MicroSD می‌توان آن را تا 512 گیگابایت افزایش دهید.

گوشی Galaxy A01 core

آخرین گوشی که در این مقاله می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم که در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ قرار دارد Galaxy A01 core است.

 

گوشی Galaxy A01 core

 

ظاهر گوشی Galaxy A01 core

صفحه‌نمایش +HD این گوشی 5.3 اینچ است. ضخامت آن 8.6 میلی‌متر است و قاب آن طراحی راه‌راه چشم‌نوازی دارد. این گوشی رنگ‌های آبی، قرمز و مشکی را ارائه داده است.

مشخصات دوربین گوشی Galaxy A01 core

دوربین 8 مگا پیکسلی عکس‌های شفاف و باکیفیتی از لحظات شما ثبت می‌‌کنند. دوربین جلوی 5 مگا پیکسلی آن نیز سلفی‌های واضحی را از شما خواهد گرفت.

باتری و حافظه داخلی Galaxy A01 core

باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی آن برای کارهای روزمره شما می‌تواند کافی باشد. این گوشی دارای رم یک و دو گیگابایت و حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایت است. برنامه‌های سفارشی از قبل نصب‌شده نیز به تمیز نگه‌داشتن حافظه‌تان کمک خواهند کرد.

کلام آخر

شرکت سامسونگ در سه‌ماهه اول سال جاری تقریباً 80.2 میلیون از دستگاه‌های تلفن همراه خود را به فروش رسانده است. این به معنی اختصاص یافتن 23 درصد از سهم بازار به شرکت سامسونگ است. به‌این‌ترتیب سامسونگ بعد از راه‌اندازی خط تولید سری A توانست خود را در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌ها جای دهد. سایت موبایل کمک به شما کمک خواهد کرد که با کسب اطلاعات از تلفن‌های هوشمند روز دنیا، گوشی موردنظر خود را پیداکرده و به‌سادگی خریداری کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments