بهترین شرکت مدیریت پیج اینستاگرام در ایران

بهترین شرکت مدیریت پیج اینستاگرام در ایران

این روزها به لطف توسعه و گسترش اینترنت شبکه‌های اجتماعی جایگاه ویژه‌ای در فضای مجازی پیدا کرده‌اند. اینستاگرام یکی از پرمخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که روزانه تعداد کاربران آنلاین بسیار زیادی دارد. اینستاگرام در اصل یک شبکه عکس محور است که به ایجاد ارتباط و تعامل کاربران آن با یکدیگر می‌انجامد اما با توجه به این که کاربران اینترنت به فراوانی از این پلتفرم استفاده می‌کنند، می‌توان به عنوان یک بستر تجاری از آن استفاده کرد و از این طریق به رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی رسید.‌ حتما تاکنون در مورد مدیریت پیج اینستاگرام چیزهایی شنیده‌اید. برای این که بتوانید از این بستر آنلاین اجتماعی یک بستر تجاری بسازید، باید با مدیریت پیج اینستاگرام آشنا شوید. نکته اینجا است که حتی اگر با تمام المان‌های این شبکه نیز آشنا باشید، در مدیریت اینستاگرام به تخصصی فراتر از یک آشنایی جامع احتیاج دارید.

شرکت‌ها و آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ بسیاری هستند که مدیریت پبج اینستاگرام را به عهده می‌گیرند. این شرکت‌ها تحت عنوان ادمین اینستاگرام صفحه شما را مدیریت می‌کنند.  برای این که بتوانید در کسب و کار و هدف خود رشد کنید، باید با کاربران بسیاری تعامل و ارتباط داشته باشید. این تعامل تنها در صورتی شکل می‌گیرد که شما حضور مستمر و پررنگی در این بستر داشته باشید. به این ترتیب باید ضمن شناخت فاکتورهای مهم مدیریت اینستاگرام، زمان و انرژی زیادی صرف کنید. اگر هر نوع فعالیت تجاری شما در اینستاگرام، شغل دوم شما می‌باشد، قطعا فرصت کافی برای حضور در این شبکه برای برقراری ارتباط با مخاطبین خود را نخواهید داشت. در این صورت بهترین راهکار این است که مدیریت پیج خود را به صورت برون‌سپاری به متخصص آن بسپارید. شرکت دیجیتال مارکتینگ یونیک به عنوان بهترین شرکت مدیریت پیج اینستاگرام در تهران و حتی ایران می‌تواند خدمات جامع و تخصصی در این عرصه ارائه دهد.

ادمین اینستاگرام

قبل از این که به معرفی آژانس دیجیتال مارکتینگ یونیک مارکتینگ و نکات مربوط به مدیریت پیج‌های اینستاگرامی بپردازیم، بهتر است با ادمین اینستاگرام آشنا شوید. به احتمال زیاد بارها این نام را در شبکه اینستاگرام شنیده‌اید اما ممکن است به خوبی با مفهوم آن آشنایی نداشته باشید. ادمین در واقع همان کسی است که مدیریت پیج را به عهده دارد و تمام امور مربوط به پیج از جمله انتشار پست، استوری، پاسخ دادن به کامنت‌ها و غیره را پشتیبانی می‌کند. ادمین بودن تنها به معنی گذراندن زمان در این شبکه نیست‌. هر چند یک ادمین باید زمان کافی صرف رسیدگی به امور پیج کند. ادمین باید تخصص کافی در زمینه مدیریت پیج را داشته باشد و صفحه اینستاگرام را بر اساس آخرین تغییرات در الگوریتم‌های آن به روزرسانی و همگام سازد.‌ همچنین ادمین حرفه‌ای قبل از هر چیزی باید به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشد. بعد از این مؤلفه  باید با صبر و حوصله به تمام کامنت‌ها، دایرکت‌ها و سوالات و نظرات کاربران و فالوورهای پیج پاسخ دهد.

مدیریت پیج اینستاگرام به توانایی‌ها و مهارت‌های بسیاری نیاز دارد. ادمین باید بتواند مخاطبین هدف را شناسایی کرده و بر اساس نیاز آن‌ها محتوای باکیفیتی منتشر سازد. از طرفی مدیریت هر پیج در اینستاگرام خود شامل زیرگروه‌های تخصصی می‌شود و ادمین وظیفه دارد با رهبری تیم یک همکاری اصولی در راستای تحقق هدف پیج ایجاد کند. به این ترتیب چالش‌های بسیار زیادی پیش روی مدیر پیج قرار دارد که همگی نیازمند آموزش و تخصص است. با توجه به اهمیت اینستاگرام و اینفلوئنسری در رشد کسب و کارها، وجود یک یا چند ادمین برای پیج تجاری ضرورت دارد. شرکت یونیک مارکتینگ با بهره‌مندی از تیم متخصص و با تجربه در این حوزه بهترین ادمین برای مدیریت پیج شما خواهد بود.

نکات مهم در آموزش مدیریت پیج اینستاگرام

راه‌اندازی و نصب پلتفرم اینستاگرام برای هر فردی در جامعه با هر سطحی از دانش امکان‌پذیر می‌باشد. اینستاگرام یک شبکه کاربردی با کاربری نسبتا ساده است و اگر کمی برنامه را به اصطلاح بالا و پایین کنید، تمام نکات آن دستگیرتان می‌شود اما وقتی از این شبکه به عنوان یک بستر برای کسب درآمد استفاده می‌کنید، داستان کمی متفاوت می‌شود. هر کاری برای رسیدن به موفقیت به تلاش و مهارت‌های لازم نیاز دارد و مدیریت پیج اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست. ضمن این که شما در این شبکه با مخاطبین بسیار زیاد و تنوع سلیقه روبرو هستید و این موضوع کمی کار را برایتان پیچیده‌تر کرده و اینستاگرام را از یک شبکه اجتماعی معمولی فراتر می‌برد. در ادامه برخی از نکات مهم برای چگونگی مدیریت این شبکه را بیان می‌کنیم.

  • قبل از هر چیزی هدف خود را مشخص کنید. انتخاب هدف مسیر شما را تعیین کرده و به راحتی می‌توانید پرسونا یا مخاطبین خود را شناسایی و جذب کنید.
  • پروفایل و بیوگرافی هر پیج به منزله معرفی نامه آن است. سعی کنید یک بیوگرافی قوی و جذاب برای پیج خود داشته باشید. علاوه بر آن سعی کنید لحن بیوگرافی خود را لحن محتوای پیج همگام سازید. در انتخاب تصویر پروفایل آزاد هستید اما اگر تصویری متناسب با حوزه فعالیت شما باشد، تأثیر بهتری خواهد داشت. اگر قصد قرار دادن هر گونه آدرسی را دارید، می‌توانید آن را در قسمت بیوگرافی درج کنید. به این نکته نیز توجه کنید که یک بیوگرافی قوی ضمن جلب توجه مخاطب در اعتمادسازی او نیز نقش بسیار موثری دارد.
  • ‌جذابیت بصری پیج شما تاثیر بسیار زیادی در جلب توجه مخاطب دارد. برای داشتن جلوه بصری زیبا می‌توانید از رنگ‌ها و تم‌های مناسب محتوای پیج خود استفاده کنید. اگر پست‌های خود را با متن انتشار می‌دهید، باید فونت مناسبی برای آن در نظر بگیرید. اندازه فونت باید در تمام پست‌ها یکسان باشد.
  • برای این که بتوانید با مخاطبان خود تعامل بیشتری داشته باشید، باید به صورت منظم محتواهای متنوعی را در پیج قرار دهید. این فعالیت پیوسته و مستمر شما به مخاطبانتان نشان می‌دهد که برای حضور آن‌ها در پیجتان ارزش و اهمیت قائل هستید. این موضوع انگیزه آن‌ها را برای دنبال کردن شما افزایش می‌دهد. اگر در انتشار محتوا کمی ایده و خلاقیت نیز به خرج دهید، می‌توانید به راحتی پیج فعال و جذابی ایجاد کرده و مخاطبین بیشتری جذب کنید. به عنوان مثال می‌توانید اشکال مختلف محتوا مانند استوری، پست و ویدئو زنده را در پیج داشته باشید.
  • پس از مدتی که از حضور فعال شما به عنوان ادمین در پیج اینستاگرام گذشت و تعداد لایک‌ها و کامنت‌ها بیشتر شده و پیجتان قوت گرفت، باید به صورت دائمی و پیوسته صفحه خود را آنالیز کنید. تجزیه و تحلیل یکی از مهم‌ترین فاکتورها در مدیریت پیج اینستاگرام است. به این صورت که لایک‌ها و کامنت‌‌هایی که ادمین‌ها ارائه می‌دهند نتیجه محور بوده و شما را سریع‌تر به هدفتان می‌رسانند.

چگونه با شرکت یونیک مارکتینگ ارتباط برقرار کنیم؟

یونیک مارکتینگ یک آژانس بازاریابی موفق است که بیش از سه سال در عرصه بازاریابی آنلاین و مدیریت پیج‌های اینستاگرام فعالیت درخشان دارد. مشتریان قدرتمند این شرکت و تمدید قرارداد آن‌ها نشان می‌دهد که این شرکت در طول فعالیت خود به پیشرفت قابل توجهی در این حوزه تخصصی رسیده و خدمات بسیار باکیفیتی را ارائه می‌دهد.‌ این شرکت دارای مجوزهای لازم از ارگان‌های مربوطه مانند وزارت صنعت و معدن می‌باشد. شما می‌توانید با اطمینان مدیریت پیج اینستاگرام خود را به این شرکت تخصصی بسپارید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments