معرفی ۱۰ برنامه ویرایش و ادیت عکس اندرویدی برتر

برنامه ویرایش و ادیت عکس

هم اکنون بیش از هزاران برنامه یا اپلیکیشن ویرایش و ادیت عکس برای سیستم عامل اندروید منتشر شده، اما به واقع کدامیک از این برنامه‌ها نسبت به سایر اپلیکیشن‌های موجود کیفیت بیشتری دارند؟ ما در این مقاله به معرفی 10 برنامه ادیت عکس اندرویدی برتر می‌پردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

دوربین گوشی‌های هوشمند طی چند سال اخیر به شدت پیشرفت کرده است. به واقع می‌توان مدعی شد که دوربین گوشی‌ها یکی از بخش‌هایی بوده که طی چند سال اخیر بیشترین کیفیت عملکرد را به همراه داشته است. اما تنها یک سنسور دوربین قدرتمند و با کیفیت نمی‌تواند منجر به ضبط عکس‌های برتر شود. شما برای دستیابی به عکس‌های زیباتر و خلاقانه‌تر می‌توانید از برنامه‌های اختصاصی ادیت عکس استفاده کنید. اما همانطور که می‌دانید هم اکنون تعداد این سبک از اپلیکیشن‌ها به مراتب زیاد است و انتخاب یک برنامه ادیت عکس مناسب در این بین امری دشوار خواهد بود.

ما در این مقاله قصد داریم که 10 نمونه از بهترین یا برترین برنامه‌های ادیت و ویرایش عکس در سیستم عامل اندروید را به شما عزیزان معرفی کنیم. دقت داشته باشید که در این لیست از برنامه پریزما (Prisma) یا به قول بسیاری از کاربران پریسما صرف نظر شده چرا که تقریبا هر کاربری از قابلیت‌های آن باخبر بوده و این اپلیکیشن را در دستگاه خود نصب کرده است. همچنین در نظر داشته باشید که لینک دانلود هر یک از برنامه‌های مد نظر پس از ارائه توضیحات مرتبط با آن ضمیمه شده و با کلیک بر روی آیکون موجود می‌توانید نسبت به دانلود آن اقدام کنید. با موبایل کمک و معرفی 10 برنامه ویرایش و ادیت عکس اندرویدی برتر همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

برنامه ادیت عکس Snapseed

برنامه Snapseed توسط گوگل خریداری شده و دستخوش تغییراتی شده است. این برنامه فیلترها، فریم‌ها و قابلیت‌های ادیت عکس جالب و متعددی را ارائه می‌کند و از نظر ما در حال حاضر یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ادیت عکس موجود برای سیستم عامل اندروید است. برنامه Snapseed همچنین قابلیتی با عنوان Auto Tuning را به همراه دارد که به طور اتوماتیک عکس مد نظرتان به بهترین شکل ممکن را ویرایش می‌نماید. با استفاده از لینک زیر می‌توانید نسبت به دانلود برنامه Snapseed اقدام کنید.

دانلود برنامه Snapseed از طریق گوگل پلی استور:

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

برنامه ادیت عکس Photo Editor Pro

برنامه ادیت عکس

برنامه Photo Editor Pro هم یکی دیگر از بهترین برنامه‌های ادیت و ویرایش عکس اندرویدی کنونی موجود به شمار می‌رود. در این برنامه قابلیتی با عنوان auto-enhance ارائه شده که عکس انتخابی را به شکل بسیار عالی و اتوماتیک ویرایش می‌نماید. برنامه Photo Editor Pro هم شامل فیلترهای متنوعی می‌شود که استفاده از آن‌ها تجربه‌ای جالب را برایتان به ارمغان می‌آورد.

دانلود برنامه Photo Editor Pro از طریق گوگل پلی استور:

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

برنامه ویرایش عکس Adobe Photoshop Express

 10 برنامه ادیت عکس

همگی ما نرم افزار فتوشاپ را می‌شناسیم. فتوشاپ مشهورترین و یکی از محبوب‌ترین نرم افزارهای ویرایش  و ادیت عکس موجود به شمار می‌رود نسخه اندرویدی آن Adobe Photoshop Express نام دارد. برنامه Adobe Photoshop Express در زمینه ویرایش عکس عملکرد بسیار عالی دارد ما انتظار نداشته باشید که تمام قابلیت‌های نسخه ویندوزی فتوشاپ را در اپلیکیشن Adobe Photoshop Express مشاهده کنید.

دانلود برنامه Adobe Photoshop Express از طریق گوگل پلی استور:

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

برنامه ادیت عکس PicCollage

 برنامه ویرایش و ادیت عکس

برنامه PicCollage در زمینه ادیت عکس بسیار عالی عمل کرده و قابلیت کلاژ تصاویر را ارائه می‌کند. این اپلیکیشن هم دارای فیلترها و گزینه‌های ویرایش متنوعی است که به واقع کاربردی هستند. با استفاده از لینک زیر می‌توانید نسبت به دانلود برنامه PicCollage اقدام کنید.

دانلود برنامه PicCollage از طریق گوگل پلی استور:

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

برنامه ویرایش عکس Layout from Instagram

برنامه ادیت و ویرایش عکس

برنامه Layout from Instagram با اپلیکیشن اینستاگرام و تصاویر پروفایل شما در ارتباط است. این برنامه هم قابلیت کلاژ کردن تصاویر را ارائه می‌کند و قابلیت اشتراک‌گذاری مستقیم تصویر در اینستاگرام را هم به همراه دارد. از نظر ما اپلیکیشن Layout from Instagram هم در حال حاضر یکی از بهترین برنامه‌های ویرایش عکس اندرویدی موجود به شمار می‌رود.

دانلود برنامه Layout from Instagram از طریق گوگل پلی استور:

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

برنامه ادیت عکس Photo Editor

 10 برنامه ادیت عکس

نام برنامه Photo Editor بیانگر تمام موضوع است! برنامه Photo Editor به واقع یک اپلیکیشن قدرتمند در زمینه ویرایش یا ادیت عکس به شمار می‌رود. این برنامه این قابلیت را ارائه می‌کند تا ترکیبات رنگی نامناسب عکس حذف شده و مورد ویرایش قرار گیرند. برنامه Photo Editor دارای فیلترها، فریم‌ها و روتوش‌های مختلفی است که بسیار کاربردی هستند.

دانلود برنامه Photo Editor از طریق گوگل پلی استور:

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

برنامه ادیت عکس Pixlr

ویرایش عکس

برنامه Pixlr هم یکی دیگر از اپلیکیشن‌های اندرویدی مناسب به منظور ادیت عکس محسوب می‌شود که استفاده از آن را به شما توصیه می‌کنیم. این برنامه امکان ویرایش عکس‌ها به شیوه‌های مختلفی را ارائه می‌کند. تنظیم ابعاد، نور، شدت رنگ و … برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های برنامه Pixlr هستند. این برنامه همچنین فیلترها و روتوش‌های بسیاری متنوعی را به همراه دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ظاهر عکس خود را به شیوه مد نظرتان تغییر دهید.

دانلود برنامه Pixlr از گوگل پلی استور:

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

برنامه ادیت عکس PicsArt Photo Studio

برنامه ویرایش عکس موبایل

بیش از 250 میلیون کاربر هم اکنون برنامه PicsArt Photo Studio را در دستگاه‌های اندرویدی خود نصب کرده و از آن استفاده می‌کنند. این اپلیکیشن فریم‌ها، روتوش‌ها و فیلترهای متنوعی را به همراه دارد و به راحتی عکس‌های مد نظرتان را ویرایش خواهد کرد. برنامه PicsArt Photo Studio قابلیت کلاژ تصاویر را هم ارائه می‌کند. با استفاده از لینک زیر می‌توانید نسبت به دانلود این برنامه از طریق گوگل پلی استور اقدام کنید.

دانلود برنامه PicsArt Photo Studio از طریق گوگل پلی استور:

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

برنامه ویرایش PIP Camera – Photo Effect

 10 برنامه ویرایش عکس

برنامه PIP Camera – Photo Effect از نظر قابلیت و امکانات یکی از غنی‌ترین برنامه‌های ایدیت عکس اندرویدی موجود به شمار می‌رود. با استفاده از این برنامه می‌توانید به کلاژ تصاویر پرداخته و تقریبا هر افکتی که مد نظرتان باشد را به عکس‌های خود وارد کنید. برنامه PIP Camera – Photo Effect همچنین قابلیت خلق عکس‌های تصویر در تصویر را هم ارائه می‌کند.

دانلود برنامه PIP Camera – Photo Effect از طریق گوگل پلی استور:

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ Note 20

برنامه ویرایش عکس Photo Collage Editor

 10 برنامه ویرایش عکس درست کردن عکس

اگر علاقه خاصی به کلاژ عکس‌های خود دارید، می‌توانید اپلیکیشن Photo Collage Editor را دانلود و از آن استفاده کنید. این برنامه در زمینه کلاژ تصاویر به خوبی عمل کرده و قابلیت ویرایش و ادیت عکس‌ را هم ارائه می‌کند. برنامه Photo Collage Editor امکان اشتراک‌گذاری مستقیم تصاویر در فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و … را هم به همراه دارد. رابط کاربری این برنامه فوق‌العاده ساده و روان طراحی شده و هر کاربری قادر به استفاده از آن خواهد بود.

دانلود برنامه Photo Collage Editor از طریق گوگل پلی استور:

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

خرید قطعه موبایل

تاچ ال سی دی آیفون ایکس آر

قیمت تاچ ال سی دی Samsung Note 5

تعمیرات موبایل

منبع androidheadlines

نظرات کاربران (16)

guest
16 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Nzi
Nzi
1 سال گذشته

متاسفانه همه اینا چه پیکس ارت چه اسنپ سید افت کیفیت دارن و اگه تصویر دور باشه و کیفیت بالا، ادیت جزئیات سخته و یا نمیشه ادیت کرد

Zahra
Zahra
2 سال گذشته

سلام چطوری میتونم چیزی که باقلم گوشی روش کشیده وپنهانش کردن رو روشنترکنم وبخونم لطفا بگین خیلی ضروریه

رایا پروژه
رایا پروژه
2 سال گذشته

سلام عالی بود

Mahyar
Mahyar
3 سال گذشته

سلام من از کدوم نرم افزار استفاده کنم Adobe Photoshop Lightroom یا Adobe Photoshop ممنون

lady Marie
lady Marie
3 سال گذشته

من میخواستم یه برنامه ای نصب کنم که هم عکس را برش میدهد و هم رنگ میکنند عکس را