معرفی و دانلود برنامه: سینما تیکت – خرید آنلاین بلیط سینما

معرفی برنامه سینما تیکت

برنامه سینما تیکت این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به صورت آنلاین نسبت به رزرو بلیط سینما و انتخاب صندلی اقدام کنند. بنابراین این برنامه می‌تواند برای افراد علاقه‌مند به سینما یک اپلیکیشن خوب باشد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه سینما تیکت بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن سینما تیکت

تماشای فیلم در سینما جزو یکی از تفریحات مورد علاقه ایرانیان به حساب می‌آید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی کاربران می‌توانند تنها با استفاده از گوشی هوشمند خود و نصب اپلیکیشن سینماتیکت نسبت به رزرو بلیط سینما اقدام کنند.

اپلیکیشن سینما تیکت علاوه بر امکان رزرو بلیت سینما و انتخاب صندلی قابلیت‌های دیگری را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده که از جمله آن‌ها می‌توان به دسترسی به آخرین اخبار سینمایی، بهره‌مندی از تخفیفات و نمایش جدول فروش فیلم‌ها اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن سینما تیکت بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

بررسی و معرفی برنامه سینما تیکت

پس از اجرای برنامه سینماتیکت از شما خواسته می‌شود تا به منظور دریافت کد فعال‌سازی شماره تلفن خود را وارد کنید. پس از وارد نمودن کد فعال‌سازی وارد صفحه اصلی برنامه سینما تیکت می‌شوید. در صفحه اصلی این برنامه امکان دسترسی به بلیت فیلم‌های در حال اکران، فیلم‌های هنر و تجربه، نمایش‌های ویژه و انیمیشن‌ها فراهم آمده است.

معرفی برنامه سینما تیکت

به منظور دسترسی به تمامی قابلیت‌های برنامه سینماتیکت نیاز است تا در آن عضو شوید. بدین منظور آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس نموده سپس گزینه ورود و عضویت را انتخاب نمایید.

معرفی برنامه سینما تیکت

با انتخاب هر یک از فیلم‌ها جزییات فیلم مورد نظر نمایان می‌شود و امکان مشاهده تیزر فیلم نیز فراهم می‌آید. همچنین کاربران می‌توانند در این صفحه به لیستی از سینماهایی که در حال اکران فیلم مورد نظر هستند، دسترسی داشته باشند. پس از انتخاب سینما از شما خواسته می‌شود تا سانس مورد نظر خود را نیز انتخاب کرده و تعداد بلیط‌ها را مشخص کنید. کاربران می‌توانند پس از پرداخت هزینه، با لمس گزینه مشاهده پلان نسبت به انتخاب صندلی اقدام نمایند.

معرفی برنامه سینما تیکت

منوی برنامه سینما تیکت شامل بخش‌های مختلفی می‌شود و امکان دسترسی به دسته‌بندی برنامه‌ها از طریق این منو نیز فراهم آمده است. با انتخاب گزینه سینما‌ها در این منو می‌توانید به لیستی از سینماهای تهران و سایر شهرها به همراه فیلم‌های در حال اکران دسترسی داشته باشید.

معرفی برنامه سینما تیکت

برنامه سینما تیکت تخفیفاتی را نیز برای کاربران خود در نظر گرفته است. کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش سینما تخفیف از تخفیفات این برنامه بهره‌مند شوند و بلیت‌های سینما را ارزان‌تر از گیشه‌ها خریداری کنند. در بخش اخبار نیز امکان دسترسی به آخرین اخبار سینما فراهم آمده است.

معرفی برنامه سینما تیکت

از دیگر قابلیت‌های کاربردی برنامه سینماتیکت می‌توان به نمایش جدول فروش فیلم‌ها اشاره کرد که دسترسی به آن از طریق بخش جدول فروش امکان‌پذیر است.

معرفی برنامه سینما تیکت

بیشتر بخوانید:  گارانتی اپل در ایران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه سینما تیکت پرداختیم. به منظور دانلود برنامه سینما تیکت می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان رزرو بلیط و انتخاب صندلی
  • امکان دسترسی به لیست سینماهای تهران و سایر شهرها
  • امکان دسترسی به آخرین اخبار سینمایی
  • نمایش جدول فروش فیلم‌ها
  • بهره‎مندی از تخفیفات

نقاط ضعف:

  • عدم امکان افزودن سینما و فیلم‌ها به لیست علاقه‌مندی‌ها

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون SE 2020

دوربین پشت iPhone 11

iPhone 7 Plus قطعات

تعمیرات موبایل

سینماتیکت
نام سینماتیکت
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده سینماتیکت

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
کیانا
کیانا
1 سال گذشته

خرید انلاین بلیط یه چیز دیگس اونم سینما تیکت باشه. من که همیشه تخفیف سینما تیکت و از تخفیف هات میگیرم

هوشنگ شاملو
هوشنگ شاملو
2 سال گذشته

با سلام‌
سریال پایتخت عبدالحمید از قسمت ۱۴۵ به بعد را تا پایان سریال را از چه طریق می‌توان دید