بررسی سایت همیاب ۲۴ ؛ سامانه ردیابی کالاهای دیجیتال گمشده

سایت همیاب 24

سایت همیاب 24 (Hamyab24.com) یک سامانه ردیابی کالاهای دیجیتال گمشده و یا به سرقت رفته نظیر موبایل، لپ تاپ، تبلت و غیره است که قابلیت بررسی صحت کالای دیجیتال را هم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی سایت همیاب 24 بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با سایت همیاب 24

مفقود شدن و یا دزدیده شدن گوشی موبایل از آن دسته اتفاقاتی محسوب می‌شود که ممکن است برای هر فردی رخ دهد. در گذشته ردیابی و پیدا کردن گوشی گم شده و یا به سرقت رفته بسیار دشوار بود در حالی که امروزه افراد می‌توانند به راحتی از طریق سامانه همیاب 24 نسبت به ردیابی گوشی و یا سایر کالاهای دیجیتال خود اقدام نمایند.

علاوه بر امکان ردیابی کالای دیجیتال، شما می‌توانید توسط سایت همیاب 24 صحت کالای دیجیتالی که قصد خرید آن را دارید، بررسی کنید. در ادامه این مقاله توضیحات بیشتری در مورد این سایت خدمت شما ارائه خواهیم کرد. چنانچه در رابطه با سایت همیاب 24 نیاز به اطلاعات داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

چگونه کالای دیجیتال گم شده و یا دزدیده شده خود را در سایت همیاب 24 ثبت کنیم؟

همانطور که در ابتدای مقاله هم به آن اشاره داشتیم، شما می‌توانید کالاهای دیجیتال گمشده و به سرقت رفته خود را جهت ردیابی در سایت همیاب 24 ثبت نمایید. این سامانه امکان ثبت کالاهایی نظیر لپ تاپ، تبلت، گوشی، دوربین و هارد اکسترنال را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

یکی از کاربردی ترین قابلیت های سایت همیاب 24 مربوط به امکان استعلام صحت کالا می‌شود. این موضوع بدان معناست که شما می‌توانید پیش از خرید کالای دیجیتال دست دوم از صحت آن اطمینان حاصل نمایید. بدین منظور تنها کافیست در کادر جستجو موجود در صفحه اصلی سایت مذکور IMEI گوشی و تبلت و یا شماره سریال کالای دیجیتال خود را وارد نمایید. بدین ترتیب در صورتی که کالای دیجیتال مورد نظر در لیست کالاهای سرقتی و یا گمشده باشد، مطلع خواهید شد.

سایت همیاب 24

قابلیت اصلی که سایت همیاب 24 در اختیار کاربران خود قرار داده است، مربوط به ردیابی و اعلام سرقت کالا می‌شود. بدین منظور در صفحه اصلی این سایت بر روی گزینه ثبت کالا کلیک کنید. سپس گزینه ردیابی و اعلام سرقت کالا را انتخاب نمایید. در این مرحله از شما خواسته می‌شود تا مشخصات کامل کالای مورد نظر را وارد کنید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید برای یابنده مژدگانی تعیین نمایید. در نهایت پس از تکمیل اطلاعات و پرداخت هزینه کالای شما در این سامانه ثبت و ردیابی آن آغاز می‌شود. بدین ترتیب از خرید و فروش کالای مورد نظر در تمامی فروشگاه های کشور جلوگیری خواهد شد و همچنین کالای مورد نظر شما در لیست کالاهای پیدا شده جستجو می‌شود.

سایت همیاب 24

سایت همیاب 24 این امکان را فراهم می‌آورد تا افراد بتوانند شماره سریال کالاهای پیدا شده را در این برنامه ثبت نمایند و به دست صاحبان کالا برسانند. بنابراین در صورت پیدا کردن کالای دیجیتال، به بخش ثبت کالای پیدا شده مراجعه کرده و مشخصات کالای مورد نظر را وارد کنید. بدین ترتیب در صورت وجود شماره سریال مشابه در سامانه و یا ثبت آن در آینده، شماره تماس شخص یابنده به صورت خودکار برای شخص مالباخته ارسال خواهد شد.

سایت همیاب 24

سایت همیاب 24 شامل بخشی تحت عنوان نگهداری اطلاعات کالای نو هم می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به این بخش کالای دیجیتال خود را در سامانه همیاب 24 ثبت کنید. بدین ترتیب در صورت به سرقت رفتن و یا گم شدن کالا می‌توانید هر چه سریع نسبت به ردیابی و اعلام سرقت آن اقدام نمایید.

سایت همیاب 24

موبایل و تبلت گمشده یا دزدیده شده در سامانه همیاب 24 چگونه ردیابی می‌شود؟

سایت همیاب 24 به کمک اپراتورهای مخابراتی می‌تواند موبایل و تبلت های سرقتی را ردیابی کند. پس از ثبت موبایل و یا تبلت سرقت شده در این سامانه، اگر سیم کارت جدید در تبلت و یا گوشی قرار داده شود، اپراتور سیم کارت مورد نظر یک کد به سامانه همیاب 24 ارسال خواهد کرد. بدین ترتیب سامانه مذکور کد را در اختیار صاحب کالا قرار داده و صاحب کالا می‌تواند با مراجعه به دادگستری و اپراتور صادر کننده سیم کارت نسبت به دریافت اسم و آدرسی محل سیم کارت، اقدام نماید.

آیا برای استفاده از قابلیت های سایت همیاب 24 نیاز به پرداخت هزینه خواهیم داشت؟

برخی از قابلیت های ارائه شده توسط سایت همیاب 24 نیازمند پرداخت هزینه هستند در حالی که به منظور استفاده از برخی دیگر نیازی به پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای نخواهید داشت. به عنوان مثال جهت استفاده از قابلیت ردیابی و اعلام سرقت کالا به مدت 14 ماه نیاز است تا مبلغ 8400 تومان پرداخت کنید. از سوی دیگر قابلیت های نظیر ثبت کالای پیدا شده و یا استعلام صحت کالای دیجیتال به صورت کاملا رایگان قابل استفاده هستند.

چگونه می‌توانیم وضعیت کالای دیجیتال خود را در سایت همیاب 24 بررسی کنیم؟

پس از ثبت کالا در سامانه همیاب 24 یک کد رهگیری تحت عنوان شناسه ثبت کالا در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با مراجعه به قسمت رهگیری کالا و وارد کردن شناسه کالا در کادر مربوطه به قابلیت های نظیر رهگیری وضعیت کالا، مشاهده تعداد ردیابی های انجام شده، ویرایش کالا و غیره دسترسی داشته باشید.

سایت همیاب 24

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی سایت همیاب 24 پرداختیم. چنانچه در مورد این سایت نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
رضا
رضا
2 سال گذشته

سامانه همیاب۲۴ اصلی کارش خیلی درسته و واقعا عالیه فقط حواستون باشه جدیدا یک نفر از اسم همیاب سوءاستفاده کرده و داره از طریق پیامکای جعلی کلاهبرداری میکنه.برنامه همیاب۲۴ اصلی رو فقط از مایکتای معتبر مثل بازار و گوگل پلی دانلود کنین و هر اطلاعاتی میخواین به سایت اصلی همیاب مراجعه کنین.