معرفی و دانلود بازی My Singing Monsters : هیولاهای آوازخوان

معرفی و دانلود بازی My Singing Monsters : هیولاهای آوازخوان

اگر به دنبال بازی هستید که تجربه متفاوت و البته تلفیق شده با موسیقی را برایتان به ارمغان آورد، بازی My Singing Monsters (هیولاهای آوازخوان من) یکی از بهترین انتخاب های پیش رویتان خواهد بود. در این مقاله به معرفی بازی My Singing Monsters (هیولاهای آوازخوان من) پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه می‌کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی My Singing Monsters (هیولاهای آوازخوان من)

بازی زیبای My Singing Monsters (هیولاهای آوازخوان من) یک بازی متفاوت است که توصیه می‌کنیم تجربه کردن آن را از دست ندهید. این بازی به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تلفن همراه

در ادامه مقاله به معرفی مختصر بازی My Singing Monsters (هیولاهای آوازخوان من) می‌پردازیم. به منظور دانلود این بازی بر روی آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله کلیک کنید. چنانچه در مورد بازی مذکور سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی بازی هیولاهای آوازخوان من (My Singing Monsters)

در بازی زیبای My Singing Monsters (هیولاهای آوازخوان من) یک گیم پلی کاملا متفاوت را تجربه خواهید کرد. در این بازی یک جزیره در اختیارتان قرار داده می‌شود که هیولاهای مختلف و عجیب و غریب در آن قابل پرورش هستند. البته در ابتدای بازی شما فقط یک هیولا را در اختیار دارید، اما به تدریج با هیولاهای دیگر هم آشنا خواهید شد.

معرفی و دانلود بازی My Singing Monsters : هیولاهای آوازخوان

هر یک از هیولاها در بازی جذاب My Singing Monsters (هیولاهای آوازخوان من) قابلیت تولید صداهای موسیقیایی خاصی را دارند. برای مثال هیولای اولی که با آن آشنا می‌شوید، صدای طبل را شبیه سازی می‌کند. در ابتدای بازی چند مرحله آموزشی ارائه می‌شود که با سپری کردن آن ها کاملا بر گیم پلی بازی مسلط خواهید شد. بنابراین نگرانی در رابطه با این موضوع نداشته باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل آیفون

هدف شما در بازی My Singing Monsters (هیولاهای آوازخوان من) باید تولید هیولاهای بیشتر و متنوع تر و در نتیجه تولید موزیکی غنی تر و یک سنفونی جامع باشد. بازی به صورت آنلاین قابل اجراست و دستاوردهای شما به صورت ابری ذخیره می‌شوند. هیولاهای شما قابل رسیدگی و پیشرفت هستند و به تدریج برایتان سکه تولید می‌کنند.

معرفی و دانلود بازی My Singing Monsters : هیولاهای آوازخوان

با انجام ماموریت های مختلفی که در جریان بازی ارائه می‌شوند هم می‌توانید به جمع‌آوری الماس بپردازید. به تدریج و با پیشروی در بازی به قابلیت های جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد. برای مثال می‌توانید با ادغام نژادهای مختلف هیولاهایتان، هیولاهای جدید به وجود آورید. توجه کنید که رسیدگی کردن به هیولای آوازخان نقش مهمی در سرعت تولید سکه آن ها ایفاء می‌کند.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی معتبر  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی My Singing Monsters (هیولاهای آوازخوان من) پرداختیم. به منظور دانلود این بازی بر روی آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله کلیک کنید. چنانچه در مورد بازی مذکور سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • گیم پلی متفاوت
  • درگیر کردن گیمر با موسیقی و صداهای موزیکال
  • تنوع هیولاها و صداهای بازی

نقاط ضعف

  • این بازی تقریبا نقطه ضعف محسوسی ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی iPhone 7

درب پشت آیفون XS

ال سی دی آیفون XS

 

تعمیرات موبایل

بازی My Singing Monsters
نام بازی My Singing Monsters
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Big Blue Bubble

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments