آموزش بازیابی اکانت حذف شده کلش اف کلنز – Clash of Clans

اتک GoWiPe

اگر اکانت کلش اف کلنز شما حذف شده و نمی‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید، نگران نباشید! شما با یک مکاتبه ساده با سوپرسل یا همان پشتیبانی بازی کلش قادر به رفع این مشکل هستید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه بازیابی اکانت حذف شده کلش اف کلنز (Clash of Clans) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازیابی اکانت حذف شده کلش اف کلنز (Clash of Clans)

اگر بازی کلش اف کلنز در گوشی یا تبلت شما نصب شده باشد، اما اکانت گوگل یا گیم سنتر با آن همگام سازی نشده باشد، با حذف شدن بازی کلش از دستگاه، اکانت شما هم از بین می‌رود! بنابراین به طور عادی دیگر قادر به دستیابی به اکانت کلش اف کلنز خود نخواهید بود و برای انجام این کار باید با سوپرسل یا واحد پشتیبانی بازی Clash of Clans مکاتبه نمایید. بنابراین همگام بودن بازی شما با اکانت گوگل یا گیم سنتر از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

برای کسب راهنمایی دقیق در مورد نحوه فعال کردن اکانت گوگل یا همان جیمیل در بازی کلش اف کلنز از مقاله آموزش فعال کردن جیمیل در کلش اف کلنز و سیو بازی در جیمیل استفاده کنید. با انجام این کار دیگر تمام محتوای اکانت شما به طور ابری در جیمیل سیو (Save) یا ذخیره می‌شود. اما اگر به دلیل همگام نبودن جیمیل با اکانت شما در بازی کلش اف کلنز و پاک شدن بازی از حافظه گوشی، تمام دستاوردها دهکده خود را از دست دادی نگران نباشید! چرا که با ارتباط برقرار کردن با پشتیبانی بازی کلش اف کلنز قادر به رفع این مشکل هستید.

در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه بازیابی اکانت حذف شده کلش اف کلنز (Clash of Clans) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

ارسال درخواست بازیابی اکانت حذف شده کلش اف کلنز – Restore Clash of Clans Account Request

به منظور ارسال درخواست برای بازیابی اکانت حذف شده کلش اف کلنز خود کافیست که مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • بازی کلش اف کلنز را اجرا کنید.
  • آیکون چرخ دنده را از گوشه سمت راست و پایین صفحه انتخاب کنید.
  • گزینه Help and Support را انتخاب نمایید.

بازیابی اکانت حذف شده کلش اف کلنز

  • گزینه Lost Village را انتخاب کنید.
  • گزینه I lost my village! How do I get it back? را انتخاب نمایید.
  • آیکون با نماد “برگه کاغذ” را از گوشه سمت راست و بالای صفحه انتخاب کنید.
  • در فیلد اول باید متن پیام مورد نظرتان را به زبان انگلیسی وارد کنید و مشکل خود را شرح دهید. یک نمونه از پیام‌هایی که برای این بخش می‌توانید از آن استفاده کنید به شرح زیر است:

,Hi

I have lost my Clash of Clans account, because I removed the game from my phone. Since I did not connect the game to my Google Account, I ؟Cannot get my village Back now. Would you please help me to get my Village back

:My old Village name is

نام دهکده خود را وارد کنید

:My Level is

لول خود را وارد کنید

:My Account beginning data is

زمان ساخت یا شروع بازی با اکانت خود را وارد کنید

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

توجه کنید: ارائه اطلاعات دقیق در مورد اکانت شما کمک می‌کند تا سوپرسل مطمئن شود که آن اکانت به شما تعلق دارد و شما صاحب اصلی آن هستید. بنابراین در ارائه این اطلاعات دقت کنید. اگر اطلاعاتی که ارائه کرده‌اید برای تایید هویت شما کافی نباشد، سوپرسل از شما درخواست می‌کند تا اطلاعاتی همچون آخرین زمان بازی، نام کلن، نام و مدل گوشی‌ و غیره را برای آن ارسال کنید. سوپرسل در آخرین مرحله بازیابی اکانت شما روشی را برایتان شرح می‌دهد که از طریق آن قادر به بازیابی اکانت کلش اف کلنز خودتان می‌شوید.

  • در فیلد دوم نام اکانت فعلی خود را وارد می‌شود.
  • اگر تمایل دارید در فیلد سوم هم می‌توانید یک آدرس ایمیل را وارد کنید. وارد کردن این آدرس ایمیل اختیاری است.
  • یک دور اطلاعاتی که ارائه کرده‌اید را بررسی و پس از اطمینان از نبود مشکل، آیکون “ارسال پیام” را از گوشه سمت راست و بالای صفحه لمس کنید تا آن پیام ارسال شود.

در نظر داشته باشید اگر در حین مکاتبه با سوپرسل و ارسال و دریافت پیام دچار مشکل شدید، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها بخواهید تا مشکل شما را برطرف کنند. همچنین با کامنت گذاشتن در بخش نظرات همین مطلب هم می‌توانید برای این مسئله راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل واچ اپل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه بازیابی اکانت حذف شده کلش اف کلنز (Clash of Clans) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

تاچ ال سی دی iPhone 11 Pro Max

تاچ ال سی دی سامسونگ نوت 20 اولترا

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (309)

guest
309 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
علی
علی
1 سال گذشته

من به جیمیل متصل به اکانتم دسترسی ندارم. میخوام جیمیل عوض کنم. راهنمایی کنید

علی
علی
1 سال گذشته

این روش توی نسخه جدید نمیشه. به روز کنید لطفا

اصغرخطیبی
اصغرخطیبی
1 سال گذشته

سلام
اکانت کلش من بروز رسانی میخواست زدم بروزرسانی بشه دیدم نت نیست خواستم از بروزرسانی خارج بشم دوتا گزینه اورد یکی لغو بود یکی لغو نصب متاسفانه من لغو نصب رو زدم کلا اکانتم حذف شدالان یه اکانت دیگه نصب کردم هر کاری میکنم اکانتم برنمیگرده چیکار باید بکنم
ممنون

حسین عیگری
حسین عیگری
1 سال گذشته

سلام من اکانتم دزدیده شده چطوری برش گردونم

ارمان
ارمان
1 سال گذشته

سلام وقت بخیر اکانتم ایدی داره میزنم روش کد رو بهم نمیده . مابقی اکانتام اینطوری نیست . ریکاوری هم نمیتونم کنم نمیاد اصن