اقامت در هتل های ۵ ستاره uall آنتالیا در نوروز ۱۴۰۱

اقامت در هتل های 5 ستاره uall آنتالیا در نوروز 1401

آنتالیا یکی از شهرهای بسیار شگفت انگیز، ساحلی، لوکس و توریستی کشور ترکیه و با عنوان نگین مدیترانه جذابیت های بی شماری دارد که قرار گرفتن در منطقه جنوب غربی ترکیه و سواحل دریای مدیترانه باعث شده تا این شهر آب و هوایی دلچسب و لطیفی تجربه کند. حجم بالای استقبال مسافران تور آنتالیا نوروز 1401، این مقصد را به یکی از معروفترین شهرهای توریستی ترکیه برای گذراندن تعطیلات عید تبدیل کرده است. به همین علت در سال های اخیر هتل‌ های متنوعی با پارک ‌های آبی و غیر آبی و کلی جاذبه های هیجان انگیز برای لذت هرچه بیشتر مسافران در این شهر ساخته شده است.

تور مسافرتی آنتالیا در همه فصول سال مسافران خاص خود را دارد و با این اوصاف و وجود این طیف متنوع تفریح و سرگرمی و مهمتر وجود هتل های یوآل و 5 ستاره آنتالیا باعث شده فصل بهار، مسافران بسیار زیادی خود را به ساحل آفتابی آنتالیا برسانند. اگر تصمیمتان قطعی است که تعطیلات سال نو را به این مقصد جذاب سفر کنید، بی شک اقامت در لوکس ترین هتل های آنتالیا حتی برای چند روز هم که شده می تواند تجربه منحصر به فرد و لوکسی را برایتان بسازد و یادآور خاطراتی به یادماندنی برای شما شود.

اقامت در هتل های 5 ستاره uall آنتالیا در نوروز 1401

همچنین اگر از آن دسته علاقه مندانی هستید که به سفرهای لوکس و پر زرق و برق علاقه دارید پیشنهاد میکنیم حتما این بازه زمانی بهاری را در سفر به آنتالیا اقامت در یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره این شهر ساحلی را تجربه کنید. دارا بودن جاذبه های متنوع تاریخی و تفریحی و ساحلی، آنتالیا را تبدیل به این مقصد پرطرفدار و بی نظیر کرده است. در ادامه قصد داریم ابتدا مناطق جذاب و توریستی آنتالیا که بهترین هتل های یوآل آنتالیا در آنها ساخته شده اند را به شما معرفی کنیم و بعد از آن با بهترین هتل ها در تور بهاری آنتالیا آشنا کنیم، در ادامه همراه ما باشید.

بهترین مناطق آنتالیا برای اقامتی رویایی در نوروز 1401

  • منطقه کمر آنتالیا

بی شک مدرن ترین منطقه برای رزرو هتل های UALL و پنج ستاره در این شهر منطقه کمر آنتالیا می باشد. کمر منطقه ای است که در فاصله 40 کیلومتری به سمت جنوب آنتالیا قرار گرفته و جالب است بدانید که نام این منطقه از دیوار بلندی که در جلوی روستا برای جلوگیری از ورود سیل کشیده شده بود بر گرفته شده است. توسعه و رشد این شهر بر اساس گسترش و پذیرش توریست و گردشگر انجام شده و سرتاسر آن را هتل های  لوکس، رستوران ها، کافه ها و سواحل زیبا فرا گرفته و می تواند تعطیلات نوروزی خاطره انگیزی را برایتان بسازد.

وجود آب های شفاف و زلال این منطقه این امکان را به شما می دهد که فرصتی را برای گشت زنی با کشتی یا قایق را داشته باشید و همچنین علاقه مندان می توانند در این مناطق با شنا یا غواصی کردن در سواحل زیبای آن کلی نهایت لذت را ببرند. تفرجگاه های مجهز و ساحلی منطقه کمر باعث شده تا علاقه مندان به دریانوردی و قایقرانی، سواحل بکر این منطقه را برای لذت بردن خود استفاده کنند.

بهترین مناطق آنتالیا برای اقامتی رویایی در نوروز 1401

 

  • منطقه بلک آنتالیا

این منطقه جذاب و بکر گزینه بعدی شماست که دارای یکی از بهترین سواحل و زمین های گلف در آنتالیا و حتی در جهان می باشد. سواحل زیبای بلک در فاصله 36 کیلومتری در شرق شهر آنتالیا جای گرفته اند و در سال های اخیر به دلیل وجود جنگل های کاج و ساحل ماسه ای، صنعت توریسم در این منطقه بسیار رونق پیدا کرده است و مورد توجه توریست های خارجی قرار گرفته است. از طرفی این منطقه شگفت انگیز فاصله زیادی با مکان های تاریخی همچون آسپندوس و… ندارد و شما علاقه مندان در تور آنتالیا بهار 1401 می توانید به راحتی در این منطقه علاوه بر تفریحات ساحلی، از مکان های تاریخی و باستانی بهره مند شوید.

منطقه بلک آنتالیا

  • منطقه لارا آنتالیا

یکی دیگر از بهترین مناطق آنتالیا برای اقامت در تور آنتالیا هتل 5 ستاره منطقه لارا می باشد که با وجود آب های شفاف و دریایی تمیز و زیبایش به سرعت مورد توجه توریست های خارجی قرار گرفته است. بی شک این منطقه با هتل های یوآل و لوکسی که دارد می تواند تجربه ای نابی برای گذراندن تعطیلات عید 1401 امسال شما در سفر به آنتالیا محسوب شود. پیشرفت و گسترش این منطقه باعث شده که به یکی از جذاب ترین مکان ها برای اقامت و استراحت گردشگران تبدیل شود و از طرفی هتل های این منطقه ارزان تر از دیگر مناطق گفته شده در بالا می باشد.

منطقه لارا نزدیک ترین ناحیه به شهر آنتالیا است و تنها 6 کیلومتر در سمت شرق این شهر قرار گرفته است. همچنین لارا دارای سواحلی با شن های طلایی و سنگریزه های دیدنی می باشد و دریای آن نیز امواجی ملایم و آرامش بخشی را با هوای دلچسب بهاری دارند. بسیاری از بخش های سواحل منطقه لارا برای گردشگران تور نوروزی آنتالیا با امکانات بسیار متنوعی تجهیز شده اند و می تواند برای اقامتی مناسب تر و مقرون به صرفه ایده آل شما باشد.

 

معرفی بهترین هتل ها در تور آنتالیا نوروز 1401

  • هتل کراون پلازا آنتالیا (Crowne Plaza Hotel Antalya)

هتل 5 ستاره کراون پلازا آنتالیا 6.9 کیلومتر از شهر قدیمی مارینا فاصله گرفته است. این هتل با تمامی امکانات رفاهی و تفریحی اش می تواند اقامتی خاطره انگیز و لوکسی را در تورهای بهاره آنتالیا برای شما رقم بزند. هتل کراون پلازا یکی از لوکس ترین هتل های آنتالیا می باشد و در کنار ساحل قرار گرفته است و دارای امکاناتی از قبیل اسپا، استخر روباز و سر پوشیده، کافه و رستوران و… است. ساحل اختصاصی و اجاره دوچرخه نیز از دیگر امکانات تفریحی این هتل بشمار می رود و نیز نزدیک ترین فرودگاه به ” هتل کراون پلازا آنتالیا” فرودگاه آنتالیاست که در فاصله ی 17.7 کیلومتری قرار گرفته است.

هتل کراون پلازا آنتالیا (Crowne Plaza Hotel Antalya)

  • ریکسوس داونتاون آنتالیا (Rixos Downtown Antalya)

هتل 5 ستاره ریکسوس داونتاون آنتالیا در فاصله ی 4 دقیقه ای از ساحل قرار دارد و اینکه ریکسوس داونتاون آنتالیا با قرار گرفتن در منطقه مدیترانه ای ترکیه، تنها 2.6 کیلومتر از شهر قدیمی مارینا فاصله دارد. همچنین این هتل لوکس دارای امکانات رفاهی تفریحی فوق العاده ای برای اقامت در تور عید نوروز آنتالیا می باشد. این امکانات از قبیل حمام ترکی، استخر روباز و سر پوشیده، اسپا، کافه، پارکینگ خصوصی، آرایشگاه، پذیرش 24 ساعته، زمین تنیس و اجاره دوچرخه و… است.

 

  • شروود بریزس ریزورت (Sherwood Breezes Resort)

هتل 5 ستاره ی شروود بریزس ریزورت آنتالیا واقع در منطقه لارا و درست در فاصله 4 دقیقه ای از ساحل دریا قرار گرفته است. این هتل که یکی از لوکس ترین هتل های آنتالیا با خدمات یوآل بشمار می رود، در سال 2014 میلادی بازسازی شده و دارای ویویی زیبا و دیزاین تمیز و مدرنی می باشد. ضمنا اقامتگاه لوکس شروود بریزس ریزورت آنتالیا در کنار ساحل دریا قرار دارد و دارای ساحل اختصاصی شنی و اسکله تفریحی و…است. هتل 5 ستاره شروود بریزس ریزورت امکاناتی از قبیل استخر روباز، سرسره آبی، اسپا، سونا و حمام ترکی و… برای رفاه حال شما مسافران دارد.

شروود بریزس ریزورت (Sherwood Breezes Resort)

  • هتل مردان پالاس (Mardan Palace Hotel)

گرچه نام هتل مردان پالاس مترادف ” قصر ” است، اما شاید بتوان گفت که واژه قصر برای نامگذاری این هتل بسیار کم لطفی است. این هتل جزو لوکس ‌ترین هتل های اروپاست و جایزه بهترین هتل جهان در سال گذشته را در مراسم اهدای جوایز توریسم جهان به خود اختصاص داد. در ضمن هتل مردان پالاس با طراحی باشکوه و مبهوت کننده اش توجه هر گردشگری را در انتخاب محل اقامت در تور آنتالیا عید 1401 به خود جلب خواهد کرد. این هتل که در منطقه لارا در آنتالیا قرار دارد از 546 اتاق و سوئیت‌ بسیار مجلل به سبک معماری عثمانی، شرقی و اروپایی تشکیل شده و علاوه بر یک ساحل خصوصی، از دیگر تسهیلات هتل مردان پالاس می ‌توان به رستوران زیردریایی دارای آکواریوم و یک حوضچه شنای مرجانی با بیش از 1.600 گونه ماهی و موجود دریایی نایاب و… اشاره نمود.

 

  • هتل تایتانیک بیچ لارا (Titanic Beach Lara)

این هتل به شکل کشتی تفریحی است که بعنوان یکی از محبوب ‌ترین هتل ‌های آنتالیا در در سال های آخر بعنوان هتل محل اقامت در تورهای نوروزی ما قرار گرفته است. هزینه اقامت در اتاق‌ های اصلی استاندارد این هتل زیبا از 210 یورو برای هر شب شروع می‌ شود، در حالی که همین هزینه برای سوئیت‌ های بزرگ ‌تر دست کم 720 یورو هم تمام می شود. دکوراسیون و طراحی اتاق های این هتل نیز بسیار مجلل و چشمنواز است و سراسر آرامش را برای میهمانان هدیه می دهد.

همچنین فضای ساحلی بزرگی در این هتل در اختیار شما قرار می گیرد، بی شک بهترین تفریحات ساحلی نوروزی را در این ساحل تجربه خواهید کرد. باشگاه تاینی کیدز مکان مناسبی برای تفریح کودکان دلبند شماست و شما والدین هم می‌ توانید با فراغ بال از تسهیلات ورزشی و سرگرمی هتل و همچنین مرکز آب درمانی آن نهایت لذت را ببرند.

هتل تایتانیک بیچ لارا (Titanic Beach Lara)

  • هتل ریکسوس پریمیوم (Rixos Premium Belek Antalya)

هتل ریکسوس پریمیوم که در منطقه ” بلک ” آنتالیا قرار گرفته است در اصل اقامتگاهی ویژه و استثنایی در بین هتل‌ های این شهز دارد و بعنوان پایتخت گلف کشور ترکیه به شهرت قابل توجهی رسیده است. این مجموعه منحصر به فرد در تور ترکیه و سفر به آنتالیا و اقامت در این شهر می تواند رویای هر مسافری باشد و جالب است که از شخصیت‌ های مشهوری که میهمان این هتل بوده‌ اند می ‌توان به تایگر وودز، بازیکن افسانه ‌ای دنیای گلف و باراک اوباما و… اشاره نمود که برای بازی گلف این هتل را جهت اقامت انتخاب کرده اند. اگر چه اتاق ‌ها، خدمات و تجهیزات این هتل در نوع خود بی ‌نظیر و بسیار لوکس است اما چیزی که بیشتر از همه نظر مسافران تور آنتالیا ویژه نوروز را به خود جلب می ‌کند امکانات ورزشی و تنوع تفریحات آبی این هتل است.

هتل ریکسوس دارای 14 زمین گلف، 7 زمین تنیس، 5 استخر شنا، یک باشگاه بزرگ فیتنس، آکادمی ورزش‌ های مفرح مانند زومبا و یوگا، بولینگ و جت اسکی در کنار دیگر ورزش‌ های آبی می باشد. همچنین در مرکز آب درمانی این هتل انواع درمان ‌ها و ماساژهای محلی و بین ‌المللی به علاقه مندان قابل ارائه میباشد و همچنین نباید تجربه 12 رستوران و کافه این هتل مجلل را فراموش کنید.

 

  • هتل گرانادا لاکچری بلک (Granada Luxury Belek hotel)

هتل گرانادا لاکچری یک هتل 5 ستاره بسیار مجلل و لوکس آنتالیا است که در سفر با تور نوروزی آنتالیا بی شک تمام نیازهای شما را برآورده می ‌کند و اقامتی رویایی را برای شما می سازد. این هتل دارای اتاق ‌هایی بزرگ با تسهیلات عالی و مدرن بوده و بهترین گزینه برای مسافرانی است که ترجیح می دهند تعطیلات بهاری خود را در نهایت آرامش و تفریحات متنوع سپری کنند. فاصله هتل گرانادا از ساحل تنها 3 کیلومتر و از فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر می باشد. در رستوران ‌های این هتل انواع غذاهای محلی و بین ‌المللی با بالاترین کیفیت سرو می ‌شوند و حتما سری به رستوران ترکی، ایتالیایی، آسیایی و بین‌المللی آن بزنید.

از دیگر امکانات آن وجود سالن های غذاخوری این هتل بزرگ است که می ‌توان به رستوران مخصوص بستنی، شیرینی سرا، دو اسنک بار و یک کافه مخصوص نوشیدنی اشاره نمود و از امکانات تفریحی و سرگرمی هتل نیز باید از پارک آبی، مرکز آب درمانی، سالن فیتنس، سینما، حمام ترکی و سونا، باشگاه کودکان، زمین تنیس، زمین فوتبال و… اشاره نمود.

هتل گرانادا لاکچری بلک (Granada Luxury Belek hotel)

  • هتل آدم و حوا (Adam & Eve Hotel Antalya)

هتل آدم و حوا در آنتالیا شامل اتاق ‌های زیبا، سوئیت های بزرگ و نیز ویلاهای مستقلی می باشد که در ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته اند. از امکانات این هتل شگفت انگیز و مجلل می ‌توان به استخر بزرگ روباز و مرکز مجهز آب درمانی آن اشاره کرد. دیوارهای آینه ‌ای و پنجره‌ های تماما شیشه‌ ای از کف تا سقف، مبلمان بسیار مدرن و بالکن ‌هایی که به دریا یا باغ‌ های هتل مشرف می باشد و دیدی چشمنواز به شما در تور بهاره آنتالیا 1401 ارائه می کنند. ضمنا هر واحد یک تلویزیون دیواری بسیار باکیفیت و حمامی با وان آب گرم دارد و در 9 رستوران متفاوت این هتل این امکان را دارید که هر غذایی را را سفارش دهید؛ مثلا از غذای ژاپنی گرفته تا غذای سنتی ترکی و… .

همچنین مرکز آب درمانی هتل امکاناتی از قبیل ماساژ، حمام سنتی ترکی و یک سولاریوم در اختیار مهمانان قرار می ‌دهد و همچنین میهمانان می‌ توانند از سالن ورزشی مجهز هتل نهایت لذت را برده و به بازی تنیس، شیرجه و موج سواری نیز بپردازند. تنها موضوعی که شاید برای بعضی از مسافران خوشایند نباشد این است که این هتل تنها مکانی برای افراد بالغ است و خانواده‌ های دارای فرزند نمی ‌توانند آن را برای گذراندن تعطیلات عید نوروز 1401 رزرو کنند.

 

نتیجه گیری:

در نهایت اگر تصمیمتان قطعی است برای اقامتی رویایی در آنتالیا و این مقصد ساحلی و جذاب را برای گذراندن تعطیلات عید نوروز 1401 انتخاب کرده اید، باید بگوییم که شما عزیزان این امکان را دارید که با انتخاب تورهای آنتالیا ویژه نوروز از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در این تورهای بهاره آنتالیا هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت و یا با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند و تمامی سوالات خود را از در خصوص تور خارجی ما با کارشناسان با تجربه نامی گشت مطرح کنند و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments