اضافه کردن نام ادمین به پیام ها در کانال تلگرام (Sign Messages)

تلگرام چیست؟

تنظیمات کانال تلگرام شامل گزینه‌ای با عنوان Sign Messages می‌شود که با فعال کردن آن تمام پیام های ارسالی از سوی ادمین های کانال به همراه نام اکانت آن‌ها ارسال خواهد شد. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه اضافه کردن نام ادمین به پیام ها در کانال تلگرام یا فعال کردن گزینه Sign Messages بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با اضافه کردن نام ادمین به پیام ها در کانال تلگرام (Sign Messages)

اگر کانال تلگرام دارید و در آن پست ارسال می‌کنید، شاید با گزینه Sign Messages در منوی تنظیمات کانال خود برخورد کرده باشید. با فعال کردن این گزینه، نام تمام ادمین های کانال در پیام های ارسالی آن‌ها ضمیمه می‌شود. این امر می‌تواند برای سایر کاربران مشخص کند که کدام ادمین کدام پست را در کانال ارسال کرده است. ما به این قابلیت اصطلاحا اضافه کردن نام ادمین به پیام ها در کانال تلگرام گفته‌ایم.

اما چگونه می‌توانیم به عنوان صاحب کانال، قابلیت اضافه کردن نام ادمین به پیام ها در کانال تلگرام را فعال کنیم. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه انجام این عمل بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

نحوه اضافه کردن نام ادمین به پیام ها در کانال تلگرام (Sign Messages)

به منظور فعال سازی گزینه Sign Messages و اضافه کردن نام ادمین به پیام ها در کانال تلگرام خود کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • وارد کانال مد نظر خود شوید.
  • نام کانال از بخش فوقانی صفحه لمس کنید تا به صفحه اطلاعات آن هدایت شوید.
  • آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • گزینه Edit را انتخاب کنید.
  • اسلایدر موجود در کنار گزینه Sign Messages را لمس کنید تا فعال شود.
  • آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید تا تغییرات اعمال شده ذخیره شوند.

به این صورت پیام های هر یک از ادمین های کانال به همراه نام آن‌ها در کانال تلگرام ارسال می‌شود و به این شکل کاربران متوجه می‌شوند که هر پیام توسط کدام ادمین ارسال شده است.

آموزش ویدئویی اضافه کردن نام ادمین به پیام ها در کانال تلگرام (Sign Messages)

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه اضافه کردن نام ادمین به پیام ها در کانال تلگرام (Sign Messages) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون SE 2020

iPhone XS دوربین

ال سی دی سامسونگ ام 20

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (11)

guest
11 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دلارا
دلارا
2 سال گذشته

من ادمین ی گپم تو تلگرام چجوری سمت چت اکانت هر فرد یک اسم بنویسم

صدف شافی
صدف شافی
3 سال گذشته

سلام من یک ادمین هستم و میخوام اسم کانالم رو هر پستی ک میزارم اون بالاش بیاد، چطوری میتونم این کارو بکنم،منظورم گذاشتن آیدی انتهای هر پست نیس، و هنچنین منظورم اورده شدن اسم ادمین پایین هر پست هم نیس، سوالم چطور گذاشتن اسم کانالم بالا،سمت چپ هر پسته؟

سای
سای
3 سال گذشته

سلام من یه کانال تلگرام خصوصی دارم فقط خودم توش عضوم اما سه تا از پیاماش دوتا سین خوردن در حالی که یکشون سین نخورده درحالی که اونم دیده میشده در همون نگاه اول چرا یه کانال خصوصی که فقط یه نفر توش عضوه باید پیاماش دوتا شین بخورن؟ یه نفر گفت شاید هر ۲۴ ساعت یه بار که نگاه میکنی سین میخوره اما اگه اینطور باشه من همه پیامارو نگاه میکنم لطفا راهنمایی کنین

میلاد بنداری
میلاد بنداری
4 سال گذشته

سلام
یه نفر با تلگرام من یه کانال ساخته و یه سری عکس گذاشته و کانال رو از گوشی من حذف کرده چجوری میتونم اون کانال رو کلا حذف کنم

ضربان بورس
ضربان بورس
5 سال گذشته

عالی بود