آموزش تصویری ارسال تصاویر حذف شونده در تلگرام Self-Destruct

ارسال تصاویر حذف شونده در تلگرام

تلگرام در جدیدترین آپدیت خود قابلیت ارسال تصاویر حذف شونده یا Self-Destruct در پنجره های گفتگوی معمولی را ارائه کرده است. در این مقاله قصد داریم به آموزش تصویری نحوه ارسال تصاویر حذف شونده در تلگرام (Self-Destruct) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ارسال تصاویر حذف شونده در تلگرام (Self-Destruct)

تلگرام ساعاتی پیش جدیدترین آپدیت خود را منتشر کرد که برای کسب اطلاعات دقیق در مورد آن می‌توانید از مقاله “آپدیت تلگرام جدید 4.2 منتشر شد؛ اضافه شدن بیو (Bio) و غیره” استفاده کنید. در آپدیت جدید تلگرام 4.2 دو قابلیت اصلی ارائه شده است که یکی آن‌ها مربوط به امکان اضافه کردن بیو به پروفایل می‌شود و قابلیت دیگر امکان ارسال تصاویر حذف شونده در چت های این مسنجر است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

پیش از این در مقاله “آموزش نوشتن بیو در تلگرام اصلی – Telegram Bio” نحوه اضافه کردن بیو به پروفایل تلگرام را برایتان شرح دادیم، اما حالا نوبت به ارسال تصاویر حذف شونده می‌رسد. پس در ادامه این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه ارسال تصاویر حذف شونده در تلگرام (Self-Destruct) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل آموزش نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

آموزش ارسال تصاویر حذف شونده در تلگرام (Self-Destruct)

فرستادن تصویر حذف شونده در تلگرام به هیچ پروسه دشواری را شامل نمی‌شود. برای انجام این کار کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا و وارد پنجره گفتگوی مورد نظرتان شوید.
  • گزینه ارسال فایل را لمس کنید.
  • حالا از بین عکس ها یا ویدیو هایی که در دسترستان قرار دارند، ویدیو یا عکس مورد نظرتان را لمس کنید تا صفحه تنظیمات پیش از ارسال آن نمایان شود.
  • از بخش زیرین صفحه آیکون با نماد ساعت را انتخاب کنید.
  • حالا می‌توانید بازه زمانی مورد نظرتان برای نمایش عکس را انتخاب کنید. این بازه زمانی از 1 ثانیه تا 1 دقیقه قابل انتخاب است. بعد از مشخص کردن بازه زمانی مورد نظرتان، گزینه Done را لمس کنید.
  • حالا آیکون ارسال پیام را انتخاب نمایید تا عکس یا ویدیوی مورد نظر به صورت خود حذف شونده ارسال شود.

به همین سادگی در تلگرام می‌توانید عکس و ویدیو هایی با قابلیت حذف شدن خودکار در بازه زمانی خاص را ارسال کنید. نکته جالب این قابلیت مربوط به آن می‌شود که اگر مخاطب شما در حین مشاهده عکس ارسالی‌تان از آن اسکرین شات بگیرد، تلگرام این مسئله را به شما گزارش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

آموزش ویدئویی ارسال تصاویر حذف شونده در تلگرام (Self-Destruct)

 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ارسال تصاویر حذف شونده در تلگرام (Self-Destruct) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل آموزش نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون ایکس آر

گلس iPhone XS 

گلس iPhone XS Max 

تعمیرات موبایل

برچسب‌ها: تلگرام

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments