آموزش ساخت لینک دعوت برای گروه تلگرام

ساخت لینک دعوت برای گروه تلگرام

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که چگونه می‌توانیم یک لینک دعوت برای گروه تلگرام خود بسازیم و با استفاده از آن سایر کاربران را به گروه خود دعوت کنیم. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ساخت لینک دعوت برای گروه تلگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با ساخت لینک دعوت برای گروه تلگرام

همانطور که پیش از این هم در مقاله آموزش حذف و اضافه کردن عضو در گروه تلگرام اشاره داشتیم، شما به دو صورت می‌توانید افراد مختلف را به گروه تلگرام خود دعوت کنید. در روش نخست باید فرد مورد نظر در لیست مخاطبین شما ذخیره شده باشد، اما در روش دوم شما یک لینک دعوت اختصاصی برای گروهتان می‌سازید و از آن به منظور دعوت سایر افراد برای ملحق شدن به گروهتان استفاده می‌کنید. اما شاید ندانید که دقیقا به چه صورت قادر به ساخت لینک دعوت برای گروه تلگرام خود هستید!

ساخت لینک دعوت برای گروه تلگرام به سادگی انجام می‌شود. در ادامه این مقاله نحوه ساخت لینک دعوت برای گروه تلگرام را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

نحوه ساخت لینک دعوت برای گروه تلگرام

اگر تمایل دارید که برای گروه تلگرام خود لینک دعوت بسازید و با کپی کردن آن قادر به دعوت افراد مختلف برای عضویت در گروه خود باشید، کافیست که مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • به گروه مورد نظرتان مراجعه کنید.
  • نام گروه را از منوی فوقانی صفحه لمس کنید تا بخش تنظیمات آن و لیست اعضای گروه نمایش داده شود.
  • گزینه Add member را لمس کنید.
  • از بخش فوقانی صفحه گزینه Invite to Group via Link را انتخاب کنید.
  • گزینه Copy Link را لمس کنید تا لینک دعوت گروهتان کپی شود.

با پیست کردن (Paste) این لینک دعوت در هر کجا که تمایل داشته باشید، سایر افراد ضمن کلیک بر روی آن قادر به ملحق شدن به گروه تلگرام شما می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

آموزش ساخت لینک دعوت برای گروه تلگرام

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ساخت لینک دعوت برای گروه تلگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت گلس iPhone SE

قطعات گوشی iPhone 6s

قیمت تاچ ال سی دی ام 31

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (5)

guest
5 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
ی.ص
ی.ص
1 سال گذشته

خیلی ممنونم از اینکه ساده توضیحش دادین🤍

نایت
نایت
2 سال گذشته

مرسی واقعا، یه مدت تلگرام نبودم گیر کرده بودم، ساده و راحت توضیح دادین درجا درست شد.

امیررضاباقری
امیررضاباقری
3 سال گذشته

سلام خیلی ممنون بابت این مقاله ی عالیتون میخواستم تشکر کنم و در کنار این تشکر وبسایتی با عنوان فروش انواع لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و دیگر محصولات با امنیت بالا و خیال آسوده از آن خرید کنید که نشانی آن http://WWW.BAZARKISH.COM می باشد .
ممنون بابت وقتی که در اختیار من گذاشتید .

خاطره
خاطره
3 سال گذشته

سلام😍ممنونم از شما و سایتتون😙😚

یحیی
یحیی
6 سال گذشته

سلام رباط نظر سنجی برای گروه