آموزش حذف تبلیغات تلگرام ؛ تبلیغ های تلگرام را بلاک کنید!

آموزش حذف تبلیغات تلگرام ؛ تبلیغ های تلگرام را بلاک کنید!

08اگر شما هم از تبلیغات آزاردهنده ای که به شیوه های مختلف در تلگرام منتشر می‌شوند خسته شده‌اید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم در مورد حذف تبلیغات تلگرام صحبت کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با حذف تبلیغات تلگرام

متاسفانه افراد و به ویژه ما ایرانی ها از هر روشی برای کسب درآمد و تبلیغ استفاده می‌کنیم و به هیچ وجه به این مسئله دقت نمی‌کنیم که آیا کارمان منجر به آزار رساندن به دیگران می‌شود یا خیر! تبلیغات در تلگرام به شیوه های مختلفی امکانپذیر است و در اغلب موارد منجر به نارضایتی کاربران می‌شود. اما آیا امکان بلاک یا حذف تبلیغات تلگرام وجود دارد؟

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

خوشبختانه روش هایی وجود دارد که شما با استفاده از آن ها قادر به جلوگیری از مزاحمت برخی تبلیغات در تلگرام خواهید بود. در ادامه این مقاله قصد داریم به صورت دقیق تر در مورد بلاک یا حذف تبلیغات تلگرام صحبت کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش های مقاله نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

روش های تبلیغ در تلگرام : دعوت ناخواسته به گروه و کانال

یکی از رایج ترین نوع تبلیغات تلگرام مربوط به دعوت ناخواسته کاربران به گروه و کانال های مختلف می‌شود. متاسفانه تلگرام به گونه ای برنامه ریزی شده که اگر دوستان شما شماره تماستان را داشته باشند و از طریق تلگرام با شما در ارتباط باشند، می‌توانند بدون نیاز به کسب اجازه از جانب شما (بدون موافقت و اطلاع رسانی شما)، اکانتتان را به گروه خاصی اضافه کنند. متاسفانه این مسئله در برخی شرایط می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. اما آیا می‌دانستید شما با اعمال تنظیمات خاصی می‌توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید؟

آموزش حذف تبلیغات تلگرام ؛ تبلیغ های تلگرام را بلاک کنید!

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

کاری که شما برای جلوگیری از دعوت ناخواسته به گروه های تلگرام باید انجام دهید شامل موارد زیر می‌شود:

  • برنامه تلگرام را اجرا و وارد بخش Settings شوید.
  • گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.
  • گزینه Groups را انتخاب کنید.
  • گزینه My Contacts را در بالای صفحه انتخاب کنید تا دیگر هیچ غریبه ای قادر به اضافه کردن شما به گروه ها نباشد.

اما با تنظیماتی که فعلا ایجاد کرده‌اید، فقط افرادی که در لیست مخاطبین شما ذخیره نباشند قادر به دعوت کردنتان به گروه های تلگرام نخواهند بود و همچنان تمام افرادی که در لیست مخاطبین شما ذخیره باشند می‌توانند این کار را انجام دهند! برای جلوگیری از این مسئله به شرح زیر عمل کنید:

  • در همان منوی تنظیمات قبلی (بخش Privacy and Security) و بعد از انتخاب گزینه My Contacts، گزینه Never Allow را از زیر صفحه انتخاب کنید.
  • حالا تمام مخاطبین خود را انتخاب کنید و آیکون تیک گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس نمایید.

از این پس هیچ کاربری نمی‌تواند شما را به صورت خودکار به یک گروه تلگرام اضافه کند. مراحل دقیق انجام این کار در مقاله “آموزش جلوگیری از اضافه شدن خودکار به گروه تلگرام” به صورت ویدئویی آموزش داده شده است.

اما در برخی شرایط اتفاق عجیب دیگری رخ می‌دهد! بسیاری از کاربران در طول روز ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک اشاره می‌کنند که گوشی آن ها ویروسی شده و به صورت خودکار تلگرام را اجرا و یک لینک عضویت به کانال یا گروه خاصی را نمایش می‌دهد! برای مثال کاربری اشاره داشته که هر بار با آنلاک کردن صفحه نمایش گوشی، به صورت خودکار شاهد اجرای برنامه تلگرام و نمایش لینک دعوت به گروه یا کانال خاصی است! اما دلیل این موضوع چیست؟

آموزش حذف تبلیغات تلگرام ؛ تبلیغ های تلگرام را بلاک کنید!

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی سامسونگ

دلیل پدیدار شدن این مشکل هم تبلیغ در تلگرام است که این بار از طریق یک برنامه مخرب دیگر صورت می‌گیرد. در این حالت یک برنامه مخرب در گوشی شما نصب شده که احتمالا آن را از یک منبع غیر موثق دانلود کرده‌اید. این کد مخرب به گونه ای برنامه ریزی شده که به محض آنلاک گوشی یا هر چند دقیقه یک بار به صورت خودکار برنامه تلگرام را اجرا و شما را به یک کانال یا گروه خاص دعوت می‌کند. جالب است بدانید که توسعه دهنده اپلیکیشن مخرب در قبال انجام این کار از کانال یا گروه تلگرام مقصد پول دریافت می‌کند و به نوعی برای آن تبلیغ انجام می‌دهد. اما خوشبختانه شما با پاک کردن آن برنامه مخرب می‌توانید مشکل را حل و حذف تبلیغات تلگرام را با موفقیت انجام دهید. برای کسب راهنمایی بیشتر در مورد نحوه انجام این کار از مقاله جلوگیری از باز شدن خودکار تلگرام و دعوت ناخواسته به کانال‌هااستفاده کنید.

روش های تبلیغ در تلگرام : نمایش نوتیفیکیشن برای جوین شدن به گروه یا کانال

یکی دیگر از روش های تبلیغ در تلگرام که بسیار هم آزاردهنده است، مربوط به روش پوش نوتیفیکیشن می‌شود که پیش از این در مقاله خرید ممبر تلگرام اقدامی درست یا یک اشتباه بزرگ؟ در رابطه با آن صحبت کرده بودیم. این نوع تبلیغ یکی از روش های افزایش ممبر تلگرام محسوب می‌شود که سرویس آن توسط شرکت های مختلف ارائه خواهد شد. در این روش کاربران به صورت ناگهانی نوتیفیکیشن یا اعلانی دریافت می‌کنند که با لمس آن شاهد باز شدن اپلیکیشن تلگرام و جوین شدن به گروه یا کانال خاصی خواهند بود.

آموزش حذف تبلیغات تلگرام ؛ تبلیغ های تلگرام را بلاک کنید!

در این روش هم از هم از اپلیکیشن ها و کدهای دستوری مخرب خاصی استفاده می‌شود که به احتمال زیاد در برنامه هایی جاسازی شده‌اند که شما آن ها را از منابع غیر رسمی دانلود و در گوشی خود نصب کرده‌اید. برای رفع این مشکل هم مثل حالت قبل باید برنامه مخرب نصب شده در گوشی را پیدا و آن را حذف کنید. بدین صورت قادر به حذف تبلیغات تلگرام خواهید بود.

روش های تبلیغ در تلگرام : پیام های تبلیغاتی داخل کانال ها

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی در که تلگرام استفاده می‌شود، مربوط به انتشار پست یا پیام های تبلیغاتی در کانال هاست. برای مثال اگر کانال اعضایی زیادی داشته باشد، برخی شرکت ها و سازمان ها از ادمین آن کانال می‌خواهند تا به ازای دریافت مبلغی مشخص، سرویس آن ها را تبلیغ و به اعضای کانال معرفی کند.

بنابراین پست های تبلیغاتی داخل کانال ها هم از دیگر روش های تبلیغ در تلگرام هستند که متاسفانه شما به عنوان کاربر راهی برای حذف تبلیغات تلگرام در این حالت ندارید! اگر پست های تبلیغاتی یک کانال تلگرام بیش از اندازه شده و به شدت شما را آزار می‌دهد، تنها کاری که می‌توانید بکنید این است که از آن کانال خارج شده یا اصطلاحا لفت (Left) دهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش روش هایی پرداختیم که منجر به بلاک یا حذف تبلیغات تلگرام می‌شوند. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش های مقاله نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 7

قیمت ال سی دی آیفون 6s

قیمت ال سی دی آیفون 6 Plus

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (18)

guest
18 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
خلیلی محرم
خلیلی محرم
1 سال گذشته

سلام من در تلگرام نمیتونم عضو کانالی بشم برام مینویسه رسیدن بیش حد مجاز کانالهای قدیمی رو حذف کنید اما حذف نمیشن بخاطر همین نمیتونم عضو کانال جدید بشم ممنون میشم راهنماییم کنین

T.f
T.f
1 سال گذشته

سلام.من عضوهیچ کانال وگروهی نیستم ولی میخوام عضوگروه بشم همش مینویسه شماعضو۵۰۰گروه وکانال هستن و نمیتونیددیگه عضوبشید،الان باس چیکارکنم ؟

ناشناس
ناشناس
2 سال گذشته

مشکل از تلگرام های غیررسمی هستش

نازگل
نازگل
1 سال گذشته
پاسخ به  ناشناس

بله کاملا درسته

Mdh
Mdh
2 سال گذشته

مرسی ولی مشکل من اینجاست که تلگرام تبلیغ های تودشو تو گپ ها ارسال میکنه یا اصلا لینک اینستا میده و بالاش چرت پرت میگه چیکار کنم؟؟

نانجی
نانجی
2 سال گذشته

حاجی اینی که گفتید ما خودمون بلدیم تبلیغ یه برنامه اومده رو تلگرامم به هیچ عنوان قصد نداره بره کلیک میکنی میره تو فروشگاه برا دانلود اونجام ۱۰۰بار گزارش کردم نمیره که نمیره اگه اهل فنی اینو حل کن. مشکل اد کردن افراد سخت نیست