۱۰ ویدئو پروژکتور خانگی برتر سال ۲۰۲۲

۱۰ ویدئو پروژکتور خانگی برتر سال ۲۰۲۲

بیشتر افراد به دنبال یک ویدئو پروژکتور خانگی مناسب هستند. تا بتوانند تصاویر و فیلم‌های مورد نظر خود را با کیفیت بالاتری به نمایش در آورند. تولیدکنندگان انواع مختلفی از این محصولات را ساخته و به بازار مصرف ارائه داده‌اند‌. در میان انواع مختلف این تجهیزات، برخی توانسته‌اند عنوان برترین ویدئو پروژکتورها را به دست آورده و محبوبیت و طرف‌داران بیشتری را از آن خود کنند. در این مقاله قصد داریم ۱۰ ویدئو پروژکتور خانگی برتر سال ۲۰۲۲ را معرفی کرده و برخی از ویژگی‌های آن‌ها را مرور کنیم.

ویدئو پروژکتور خانگی

پروژکتور اپسون  EH-TW750

ویدئو پروژکتور اپسون مدل EH-TW750  یکی از بهترین پروژکتورهایی است که می‌توانید برای مصارف خانگی انتخاب و خریداری کنید. این محصول، وضوح تصویر و یا رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ دارد و کیفیت تصویر آن FULLHD است. فناوری ساخت این محصول، lcd۳ و شدت روشنایی آن‌ ۳۴۰۰ لومن است. این محصول برند اپسون با نسبت کنتراست ۱ به ۱۶ هزار تولید و روانه بازار مصرف شده‌ است. با استفاده از این محصول از تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود لذت فراوانی خواهید برد. از سوی دیگر فرایند نصب این ویدئو پروژکتور خانگی برند اپسون نیز بسیار آسان بوده و می‌توانید با سرعت بالایی آن را راه‌اندازی نمایید.

این ویدئو پروژکتور می‌تواند تا ۳۰۰ اینچ تصویر را به نمایش درآورد و محتواهای مورد نظر شما را پخش کند. عمر لامپ به‌ کار رفته در این محصول ۱۲ هزار ساعت است. بنابراین این امکان را دارید که پیش‌ از تعویض لامپ چیزی در حدود ۱۸ سال از آن استفاده کنید .

پروژکتور ویوسونیک X10-4K

یکی دیگر از بهترین ویدئو پروژکتورهای خانگی در سال ۲۰۲۲ ویدئو پروژکتور ویوسونیک مدل X10-4K است. این دیتا پروژکتور خانگی از رزولوشن 4K بهره می برد. به‌ همین دلیل تجربه سینمایی بسیار مفیدی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این محصول از وزنی سبکی دارد و یک دسته به‌ منظور حمل‌ و نقل آسان نیز دارد. قابلیت لنز پرتاب کوتاه آن نیز باعث می‌شود تا از  تماشای تصاویر با کیفیت بالا لذت ببرید. منبع نوری به‌ کار رفته در فرایند طراحی این محصول، LED است و شدت روشنایی آن‌ هم ۲۴۰۰ انسی لومن است.

دیتا پروژکتور ویوسونیک از وضوح بسیار بالای ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ بهره برده و تصاویر را با کیفیت UHD به نمایش در می‌آورد. به‌ همین دلیل هم وضوح تصاویر آن بسیار بالا است. این ویدئو پروژکتور از وای‌ فای نیز بهره‌مند شده بنابراین و به‌ راحتی قادر خواهید بود محتواهای مورد نظر خود را به‌ همراه دو دستیار صوتی آن به نمایش درآورید.ویدئو پروژکتور ویوسونیک مصرف برق بسیار پایینی دارد. به‌ نحوی که میزان مصرف آن در بیشترین حالت، تنها به میزان ۳۵ درصد یک تلویزیون 4H است. این محصول سازگاری بسیار بالایی با محیط‌ زیست خواهد داشت. از سوی دیگر قیمت ویدئو پروژکتور بسیار مناسب و مقرون‌ به‌ صرفه است. این دیتا پروژکتور، لامپ هالوژنی نداشته و با به‌کارگیری دیودهای LED می‌تواند روشنایی بسیار مناسب ۲۴۰۰ لومن را ارائه دهد.

ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW9400

خرید دیتا پروژکتور اپسون TW9400 یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصولات تکنولوژی به‌ کار رفته در فرایند ساخت آن‌ها است. ، فناوری 3LCD می‌تواند جادوی سینما را به خانه شما آورد. این دیتا پروژکتور از وضوح تصویر و یا رزولوشن ۴۰۹۶ در ۲۱۶۰ برخوردار است و م تصاویر بسیار شفافی را در اختیار کاربران قرار دهد.
این محصول قیمت مقرون‌ به‌ صرفه‌ای هم داشته و نسبت کنتراست آن فوق‌العاده بالا و مناسب است. داشتن اتصالات بسیار گسترده و فرایند نصب و پیکربندی آسان و ساده از دیگر مزایا و ویژگی‌های این ویدئو پروژکتور برند اپسون است. این محصول قادر است جدیدترین محتواهای 4K را با بهترین کیفیت به نمایش درآورد. تصاویر این محصول ۳۰۰ اینچی و بسیار شفاف خواهند بود. برخوردار بودن از دامنه داینامیکی بسیار بالا، یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول است.

به‌ همین دلیل هم از ایجاد هرگونه اثر رنگین‌ کمانی بر روی تصاویر مورد نظر شما پیشگیری به عمل می‌آید. برخورداری از طیف رنگی فوق گسترده از دیگر ویژگی‌های این محصول اپسون است. به دلیل داشتن دامنه رنگی بسیار گسترده و وسیع، این ویدئو پروژکتور قادر است رنگ‌ها را به‌ صورت شفاف و واقعی به نمایش درآورد. از طرف دیگر نسبت کنتراست بسیار بالای آن‌ هم کمک می‌کند تا تصاویر و فیلم‌های مورد نظر شما با عمق بیشتر و جزئیات دقیق‌تری به تصویر کشیده شوند.

ویدئو پروژکتور اپسون EH-LS500

اگر تمایل به خرید ویدئو پروژکتور برتر سال ۲۰۲۲ دارید، بهتر است پیش‌ از اقدام به خرید با ویژگی‌های ویدئو پروژکتور اپسون LS500 نیز آشنایی کافی داشته باشید. این دیتا پروژکتور در واقع جزو اولین پروژکتورهای اولترا شورت ترو اپسون به شمار می‌رود که در طراحی و ساخت آن از دیودهای لیزری به عنوان منبع نور استفاده شده‌ است. استفاده از این دیتا پروژکتور خانگی با ویژگی‌های منحصر به‌ فردی که دارد می‌تواند لذت دیدن تصاویر و فیلم‌های مورد نظر شما را دو چندان سازد. این ویدئو پروژکتور قادر است تصاویر را با ابعاد ۷۰ تا ۱۳۰ اینچ و در فاصله ۶ تا ۴۳ سانتی‌متری از دیوار و یا سطح نمایش به وجود آورد.

به این دلیل یعنی وجود فاصله کم با دیوار و یا سطح نمایش، افت نور در تصویر اتفاق نیفتاده و سایه نیز ایجاد نمی‌شود. از سوی دیگر با وجود این امکان شما می‌توانید حتی در فضاهای کوچک نیز تصاویر بزرگی ایجاد کنید. عمر منبع نور این محصول در حالت اقتصادی ۳۰ هزار ساعت است. این میزان در حالت عادی به ۲۰ هزار ساعت می‌رسد. قدرت روشنایی این ویدئو پروژکتور اپسون ۴ هزار انسی لومن بوده، بنابراین برای کاربرد در محیط خانه بسیار مناسب است. رزولوشن بسیار بالای ۴۰۹۶ در ۲۱۶۰ از دیگر ویژگی‌های این محصول است. این پروژکتور می‌تواند تصاویر مورد نظر شما را با کیفیت فول اچ‌دی به نمایش درآورد. بدون این‌که افت کیفی اتفاق بیفتد.

خرید ویدئو پروژکتور

ویدئو پروژکتور اپتما UHD35

این ویدئو پروژکتور خانگی از تکنولوژی ساخت DLP بهره برده و وضوح تصاویر و یا رزولوشن آن ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ است. این محصول می‌تواند تصاویر را با کیفیت UHD به نمایش درآورد. شدت روشنایی این دیتا پروژکتور خانگی، ۳۶۰۰ انسی لومن و عمر لامپ آن‌ هم در حالت اقتصادی ۱۵ هزار ساعت است. و با داشتن میزان تأخیر ورودی بسیار کم که این میزان چیزی در حدود ۴٫۲ میلی ثانیه است، می‌تواند گزینه‌ای مناسب و کاربردی برای نمایش بازی‌ها و مسابقات زنده تلویزیونی و سینمایی باشد. این دستگاه، نرخ رفرش بالای ۲۴۰ هرتز داشته و می‌تواند تصاویر بسیار باکیفیتی را ارائه دهد.
محصولی مناسب برای بازی‌های آنلاین بوده و می‌توانند تصاویر و فیلم‌های مورد نظر شما را تا حداکثر ۳۰۰ اینچ و به‌ همراه جزئیات بسیار دقیق به نمایش در آورند. این تجهیزات می‌توانند رنگ‌های زنده و با عمق بالایی را برای کاربران فراهم کنند تا آن‌ها از تجربه بی‌نظیر سینمایی برخوردار شوند. این دیتا پروژکتور اپتما، امکان نمایش و پخش تصاویر سه‌بعدی را هم دارند. قابلیت لنز شیفت عمودی یکی دیگر از مزایای این دیتا پروژکتور خانگی است. به‌ همین دلیل کاربران می‌توانند این محصول را در شرایط مختلفی قرار داده و نصب بسیار آسانی را هم تجربه کنند.

ویدئو پروژکتور اپتما UHD35

ویدئو پروژکتور بنکیو TK800M

این دیتا پروژکتور خانگی از تکنولوژی ساخت دی ال پی بهره‌مند شده‌ و وضوح تصویر و یا رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ دارد. کیفیت تصاویر به‌ دست‌ آمده با استفاده از این محصول، 4KUHD است. به‌ همین دلیل هم این پروژکتور می‌تواند تصاویر بسیار واضح و شفافی را در اختیار کاربران قرار داده و جزئیات بسیار دقیقی را به تصویر بکشد.

این ویدئو پروژکتور با بهره‌مندی از شدت روشنایی ۳ هزار انسی لومن، یکی از بهترین ویدئو پروژکتورهای خانگی در سال ۲۰۲۲ به شمار می‌رود. در طراحی این محصول از سیستم لنز 4K با اپتیک بسیار بی‌نظیر استفاده‌ شده تا بتواند بهترین تصاویر را با کیفیت بالا در اختیار کاربران قرار داده و آن‌ها را به‌ صورت واقعی به نمایش درآورد. لنزهای به‌ کار رفته در طراحی و ساخت این دیتا پروژکتور بنکیو تا 1.2 برابر امکان بزرگ‌نمایی دارند. از سوی دیگر این محصول روشنایی یکنواختی را به وجود می‌آورد. با استفاده از این دیتا پروژکتور، اثر رنگین‌ کمانی را نیز مشاهده نخواهید کرد. از سوی دیگر این پروژکتور به‌ نحوی طراحی‌ شده که سر و صدای فن آن بسیار پایین است و شما تنها در حالت روشنایی حداکثری لامپ، سر و صدای فن آن را خواهید شنید که این میزان، آزاردهنده نخواهد بود. با استفاده از حالت اکو صدای فن این سیستم به‌ آرامی به گوش کاربر خواهد رسید. همچنین قیمت ویدئو پروژکتور4k بنکیو بسیار به صرفه می باشد .

قیمت ویدئو پروژکتور 4k

ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW5700

قیمت ویدئو پروژکتور خانگی اپسون TW5700 باعث شده تا بسیاری از افراد به خرید این محصول دست بزنند. اما تنها عامل قیمت ویدئو پروژکتور ، به محبوبیت بالای آن کمک نکرده است. چراکه این پروژکتور اپسون ویژگی‌ها و مشخصات فنی منحصر به‌ فردی هم دارد که آن را در رده‌ ۱۰ ویدئو پروژکتور خانگی برتر سال ۲۰۲۲ قرار می‌دهد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به فناوری به‌ کار رفته در ساخت آن اشاره کرد. تکنولوژی ساخت این محصول 3LCD است که می‌تواند تصاویری ۳ برابر روشن‌تر از ویدئو پروژکتورهای دی ال پی و یک تراشه در اختیار کاربران قرار دهد‌. این محصول برای تماشای فیلم، ورزش و یا بازی بسیار مناسب است. چراکه کیفیت فول اچ دی دارد. شدت روشنایی این دیتا پروژکتور اپسون ۲۷۰۰ انسی لومن بوده و نسبت کنتراست آن‌ هم ۱ به ۳۵۰۰۰ است. با استفاده از این دیتا پروژکتور خانگی می‌توانید تجربه‌ تماشای صفحه بزرگ را کسب کنید.

این دیتا پروژکتور قادر است جزئی‌ترین صحنه‌ها را با سایه‌های مشخص و رنگ‌های سیاه با عمق بسیار به نمایش درآورد و در عین‌ حال تصاویر را واضح و شفاف نگه‌ دارد. اگر تمایل به بازی با استفاده از این محصول دارید می‌توانید شدت روشنایی آن را افزایش دهید. در این‌ صورت تصاویر روشن و زیبا با جزئیات دقیق‌تری به دست خواهید آورد. بهره‌مندی از بلندگوی بسیار قدرتمند یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول اپسون است. قدرت بلندگوی داخلی این دیتا پروژکتور ۱۰ وات است. منبع نوری این محصول، دوام بسیار بالایی دارد. این میزان در حالت اقتصادی چیزی در حدود ۷۵۰۰ ساعت است. بنابراین با استفاده از آن این امکان را دارید که به مدت ۱۱ سال هر روز یک فیلم تماشا کنید. این ویدئو پروژکتور، فرایند نصب بسیار آسانی هم دارد. امکان بزرگ‌نمایی 1.2 برابری به‌ همراه فرایند تصحیح کیستون افقی و یا تغییر لنز این پروژکتورها باعث می‌شود تا شما بتوانید طیف وسیعی از جانمایی را تجربه کرده و یا حتی از این محصول در فضاهای بسیار کوچک نیز استفاده کنید.

پروژکتور پاناسونیک PT-VZ580

ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل VZ580 محصولی بسیار مناسب و گزینه‌ای کاربردی برای افرادی است که به تماشای فیلم، بازی و یا مسابقه در خانه تمایل دارند. این محصول قادر است بیشترین و دقیق‌ترین جزئیات را در فضاهای بزرگ به نمایش درآورد. وضوح تصاویر و یا رزولوشن این دیتا پروژکتور ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ بوده و از نوع WUXGA است. به‌ همین دلیل این محصول می‌تواند ریزترین جزئیات را با بیشترین میزان کیفیت به تصویر بکشد. اگر تمایل داشته باشید به نمایش محتوا و یا اسلایدهای آماری دست بزنید و یا فیلم‌های بلوری را به نمایش درآورید می‌توانید از این محصول استفاده کنید.

این ویدئو پروژکتور شدت روشنایی ۵ هزار انسی لومن دارد. بنابراین از قدرت بسیار بالای نمایش برخوردار شده‌ است. می‌توانید از این دیتا پروژکتور در طول روز و با چراغ‌های روشن نیز استفاده کرده و تصاویر درخشان و واضحی به دست آورید. با استفاده از این محصول امکان پخش وایرلس محتوا نیز وجود خواهد داشت. ویدئو پروژکتور VZ580 پاناسونیک دارای یک بلندگوی قدرتمند داخلی نیز بوده که قدرت آن ۱۰ وات است. بنابراین نیازی به استفاده از سیستم صوتی جداگانه به‌ ویژه در فضاهای متوسط نخواهید داشت. در این محصولات از دو درگاه HDMI نیز استفاده‌ شده که می‌توانید محتواهای باکیفیتی را از طریق اتصال به آن‌ها مشاهده کنید. از سوی دیگر این پروژکتورها به یک درگاه VGA نیز مجهز شده‌اند. بنابراین اگر لپ‌تاپ‌های شما قدیمی‌تر است، می‌توانید با استفاده از  این درگاه، دو سیستم را به یکدیگر متصل کنید. این دیتا پروژکتور یک درگاه USB نیز دارد که برای کنترل دستگاه با استفاده از ماوس می‌توانید از آن استفاده کنید. این محصول دوست دار محیط‌ زیست بوده و به کاهش مصرف انرژی نیز کمک می‌کند. چرا که به حالت اکو و یا اقتصادی نیز مجهز شده‌ است.

ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW710

قیمت ویدئو پروژکتور خانگی اپسون مدل TW710به‌ همراه ویژگی‌ها و مشخصات فنی و خاص، این محصول را به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین پروژکتورها در سال ۲۰۲۲ تبدیل کرده‌ است. یکی از مهم‌ترین مشخصات این محصول وضوح تصویر FULL HD  است.

این دیتا پروژکتور از شدت روشنایی ۳۴۰۰ انسی لومن برخوردار شده و نسبت کنتراست آن نیز ۱ به ۱۶ هزار است. این محصول در حالت اقتصادی، عمر لامپ ۱۲ هزار ساعته دارد. با وجود این ویژگی‌ها این پروژکتور را می‌توانید برای تماشای فیلم و بازی مورد استفاده قرار دهید. این دستگاه از قیمت مقرون‌ به‌ صرفه‌ای هم برخوردار شده‌ است. این دیتا پروژکتورها از دو پورت VGA و HDMI نیز بهره‌مند شده‌اند. بنابراین می‌توانید گوشی موبایل و یا تبلت خود را به ویدئو پروژکتور متصل ساخته و تصاویر و فایل‌های مورد نظرتان را به‌ صورت مستقیم به نمایش درآورید. از سوی دیگر در طراحی این دستگاه از پورت USB نیز استفاده شده‌است. پس می‌توانید فلش را نیز به آن متصل ساخته و عکس‌ها و تصاویر مورد نظرتان را بر روی پرده نمایش دهید. این سیستم دارای وایرلس داخلی نیز است.

ویدئو پروژکتور شیائومی mi laser projector 150

این ویدئو پروژکتور لیزری از شدت روشنایی ۱۶۰۰ انسی لومن برخوردار شده و رزولوشن تصاویر آن فول اچ دی است. این محصول را می‌توان در ۱۰ ویدئو پروژکتور خانگی برتر سال ۲۰۲۲ قرارداد. از سوی دیگر این محصول در دسته دیتا پروژکتورهای پرتاب کوتاه هم جای می‌گیرد. چرا که می‌تواند در فاصله بسیار کوتاهی از دیوار و یا سطح نمایش واقع شود. برخورداری از ظاهری بسیار شیک و در عین‌ حال ساده از دیگر ویژگی‌های این دیتا پروژکتور خانگی است. از سوی دیگر این محصول از کیفیت ساخت فوق‌العاده‌ای هم برخوردار شده‌است و می‌توانید آن را به‌ جای تلویزیون در خانه مورد استفاده قرار دهید. چراکه عمر لامپ آن بسیار طولانی‌مدت است. پس نیاز بالایی به تعویض لامپ نخواهید داشت. امکان فوکوس کاملاً خودکار و دقیق و امکان تنظیم توسط کاربر از دیگر ویژگی‌های این محصول ساخت شیائومی است.

ویدئو پروژکتور شیائومی

با وجود این‌که این ویدئو پروژکتور از نوع خانگی است، اما می‌توانید از آن در مراکز آموزشی و یا اداری نیز استفاده کنید. دستگاه در وزن بالای ۷ کیلوگرمی تولید شده و به بازار مصرف ارائه شده‌ است. بنابراین امکان جابه‌جایی آن به‌ راحتی و در اتاق‌های مختلف وجود ندارد. این دستگاه صدای فن بسیار آرامی دارد. به‌ نحوی که در محیط‌های عادی صدایی به گوش شما نخواهد رسید. به دلیل اولترا شورت ترو بودن، این سیستم تنظیمات سختی دارد. اما با این‌ حال پس‌ از یک‌بار تنظیم شدن به تنظیمات دیگری نیاز نخواهد داشت. نسبت پرتاب این ویدئو پروژکتور خانگی 0.2 است. اگر این سیستم را در فاصله ۵۰ سانتی‌متری قرار دهید می‌توانید تصاویری با عرض ۲.۵۰ به دست آورید. به دلیل برخوردار بودن از این ویژگی و مناسب بودن قیمت پروژکتور شیائومی mi laser150 و سایر مشخصات ، بسیاری از افراد به خرید این محصول تمایل دارند.

برای خرید و اطلاع از مشخصات و قیمت ویدئو پروژکتورهای خانگی می توانید  به سایت آی پروژکتور اولین مرجع ویدئو پروژکتور در ایران مراجعه کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments