راهنمای خرید سرور مجازی ترید

راهنمای خرید سرور مجازی ترید

چکیده : یکی از محبوب‌ترین بازارهای سرمایه‌گذاری جهانی حال حاضر، بازار جذاب ترید و ارزهای دیجیتال است. بدون شک صرف هزینه برای خرید سرور مجازی ترید، روشی برای حفظ سرمایه است. در این مقاله نحوه شناسایی بهترین سرور مجازی ترید را برای شما شرح می دهیم.

سرور مجازی ترید

سرور مجازی ترید

یکی از محبوب‌ترین بازارهای سرمایه‌گذاری جهانی حال حاضر، بازار جذاب ترید و ارزهای دیجیتال است. بسیاری از تریدرهای ایرانی با مشکلاتی همچون فیلترینگ و نداشتن آی‌ پی ثابت دست‌و‌پنجه نرم کرده و دست به دامان V-P-Nهای مختلف می‌شوند. یکی از بزرگ‌ترین معایب وی‌پی‌ان‌ها نبود آی ‌پی ثابت است. بسیاری از صرافی‌های بزرگ همچون بایننس، افرادی که با آی‌ پی‌های مختلف وارد می‌شوند را شناسایی و حساب کاربری آن‌ها را مسدود می‌کند. خرید سرور مجازی ترید با آی پی ثابت همانند آبی بر آتش عمل کرده و تمامی این مشکلات را حل می‌کند. در این مقاله به معرفی هر چه بیشتر سرور مجازی ترید خواهیم پرداخت.

سرور مجازی ترید چیست؟

سرور مجازی ترید در واقع یک کامپیوتر همیشه فعال در خارج از کشور است که می‌توان از آن برای خریدوفروش (ترید) انواع ارزهای دیجیتال در صرافی‌های مختلف مانند کوین بیس، بایننس، هوبی گلوبال و … استفاده کرد. این سرورها با ارائه آی پی ثابت، بسیاری از مشکلات تریدرها را حل کرده و از مسدودشدن حساب کاربری آن‌ها در صرافی‌های بزرگ جلوگیری می‌کند.

بیایید با هم صادق باشیم؛ بدون شک صرف هزینه برای خرید سرور مجازی ترید، روشی برای حفظ سرمایه است. اگر برای خرید VPS ترید هزینه نکنید، ممکن است در آینده نه‌چندان دور حساب کاربری شما بسته شود و چند برابر هزینه سرور ترید، دچار خسارت مالی شوید. علاوه بر همه این‌ها، قیمت سرور مجازی ترید نسبت به کاربردهای فراوان و امنیت آن‌ بسیار معقول و مقرون‌به‌صرفه است.

مزایای سرور مجازی ترید

سرور‌های مجازی ترید مزایای بسیار زیادی همچون موارد زیر را دارند:

  • داشتن ارتباطی سریع و مؤثر با کم‌ترین پینگ، از مهم‌ترین ویژگی‌های یک تریدر موفق است که سرورهای مجازی ترید، این امکان را برای شما فراهم می‌کنند.

  • استفاده از وی‌پی‌ان‌ها ریسک بسیاری دارد؛ زیرا هر چند وقت یک‌بار آی‌ پی آن‌ها از طرف هاست‌ها تغییر می‌کند و این مورد به مسدودشدن حساب شما در صرافی‌های بین‌المللی منجر می‌شود. سرورهای مجازی ترید این مشکل را با ارائه آی پی ثابت حل می‌کنند. ای پی شما تا آخرین لحظه تمدید سرویس متعلق به شخص شما بوده و ثابت باقی می‌ماند.

  • خرید سرور مجازی ترید این امکان را به شما می‌دهد که تنها با یک خط اینترنت و در کم‌ترین زمان ممکن به‌حساب کاربری و شبکه معاملاتی خود وصل شوید.

  • پایداری و سرعت از مهم‌ترین ویژگی‌های سرورهای مجازی ترید است. این پایداری امکان انجام تریدها را در کم‌ترین زمان ممکن فراهم می‌سازد.

  • قیمت سرور مجازی ترید نسبت به کارایی و مزایای آن معقول و مقرون‌به‌صرفه است.

 

ویژگی‌های بهترین سرور مجازی ترید کدام است؟

مهم‌ترین ویژگی یک سرور ترید، داشتن آی پی ثابت است. قبل از خرید سرور حتماً از ثابت‌بودن آی پی خود اطمینان حاصل فرمایید. بهتر است از سایت یا شرکت‌هایی سرور بخرید که پشتیبانی ۲۴ ساعته دارند؛ این‌گونه دیگر نگران مشکلات غیرمترقبه و ناگهانی نخواهید بود.

بهترین سرور، سروری است که حجمی متناسب با میزان استفاده کاربر داشته باشد؛ به عبارت ساده‌تر، اگر حجم معاملات و خریدوفروش شما در بازارهای مالی کم است، بهتر است سرورهایی با حجم متوسط را خریداری کنید.

سرور مجازی ترید کدام کشور بهتر است؟

بهترین جواب برای این سؤال: این مورد کاملا به صرافی مدنظر شما بستگی دارد.

اگر صرافی مورد استفاده شما محدودیتی از نظر ای پی یا کشور ندارد،‌ می‌توانید با خیال راحت به خرید سرور مجازی ترید هر کشوری بپردازید. به عبارت ساده‌تر بعضی از صرافی‌های اروپایی ممکن است از کشور‌های جنوب آسیا مانند دبی و امارات مدارک احراز هویت بخواهند؛ اما شما ایرانی هستید و هیچ مدرک احراز هویت خارجی ندارید؛ بنابراین بهتر است به خرید سرور یک کشور اروپایی مانند هلند یا فرانسه بپردازید.

پس قبل از خرید سرور مجازی ترید، شرایط و قوانین صرافی مدنظر خود را بادقت مطالعه کنید تا به مشکلات ناگهانی و غیرمترقبه برنخورید. خرید ای پی ثابت از کشور مناسب، تمامی مشکلات شما را در زمینه احراز هویت صرافی‌های مختلف حل خواهد کرد.

تا چه زمانی آی پی ثابت می‌ماند؟

از زمان خرید سرور ترید و راه‌اندازی آن تا آخرین لحظه تمدید اعتبار، ای ‌پی ثابت بوده و تنها به شخص شما تعلق دارد.

آیا می‌توان از سرور مجازی ترید روی گوشی استفاده کرد؟

بله، می‌توانید با امکاناتی که از طریق وب در اختیار شما قرار می‌گیرد، از سرور خود روی تلفن همراه، لپ‌تاپ، کامپیوتر و … با هر سیستم‌عاملی از جمله ویندوز استفاده کنید.

نکات مهم استفاده از سرور مجازی ترید

از مهم‌ترین نکات استفاده از سرور ترید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهتر است از هر سرور برای باز کردن یک حساب در صرافی‌ها استفاده کنید؛ به عبارت ساده‌تر با یک سرور خریداری شده از ترکیه، دو یا سه حساب کاربری در صرافی‌هایی مانند بایننس باز نکنید؛ البته می‌توانید با خرید سرور مجازی ترید در هر صرافی فقط یک حساب باز کنید.

  • بهتر است برای استفاده از سرور مجازی ترید یک خط اینترنت مناسب و قوی داشته باشید.

  • بر اساس نیاز پردازنده، رم و SSD سرور خود را انتخاب کنید.

  • حواستان به زمان انقضا یا تمدید سرور خودتان باشد؛ لحظه‌ای غفلت از این موضوع می‌تواند به قیمت ازدست‌رفتن ای پی ثابت شما و بسته‌شدن حساب‌های کاربری‌تان تمام شود.

خرید سرور مجازی ترید

خرید سرور مجازی ترید با آی پی ثابت

سرور‌های مجازی یکی از اولین نیازهای یک تریدر بوده و می‌تواند بسیاری از مشکلات آن‌ها را در زمینه احراز هویت، ای پی ثابت، سرعت پایین و … را حل کند. سرور مجازی ترید در پلن‌های مختلفی عرضه شده و می‌توانید بر اساس میزان استفاده، رم، پردازنده و SSD مدنظرتان نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید. وان سرور یکی از معتبرترین مرجع‌های خرید سرور مجازی ترید با آی‌ پی ثابت در ایران بوده که با ارائه سرور‌های تمامی کشورها و پشتیبانی ۲۴ ساعته، توانسته تجربه کاربری مفید و آسوده‌ای را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. به سایت وان سرور مراجعه کنید و با خرید پلن‌های مختلف و متنوع آن، به‌راحتی و با خیالی آسوده در بازار ارزهای دیجیتال به ترید بپردازید.

 

برچسب ها : سرور مجازی ترید,خرید سرور مجازی ترید,سرور ترید,خرید سرور ترید,آی پی ثابت,خرید آی پی ثابت

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments