همه چیز درباره بهنام بانی از نوجوانی تا برج میلاد

همه چیز درباره بهنام بانی از نوجوانی تا برج میلاد

از آنجایی که هر شغل و هر کاری نیازمند داشتن یک شخصیت خاص و ویژگی های مادی و معنوی مختص به خود است، خوانندگی و بودن جلوی دوربین هم مانند هر هنر و کار دیگری نیازمندی های خودش را دارد. افرادی هستند که با صداهای روح نواز و گوش نواز، شما را مسحور خودشان می کنند. برخی هم هستند که به دلیل شیطنت و یا ظاهری زیبا با یک بار تماشا کردنشان، در ذهن شما حک خواهند شد. در نهایت هم برخی افراد هستند که از هوش بالایی برخوردار اند و از ارتباط های موثری که می توانند با افراد کلیدی داشته باشند و با در نظر گرفتن سلیقه مخاطب، خود را به جایگاه خاصی می رسانند.

بهنام بانی یکی از خواننده های موفقی است که شاید به سختی بتوان او را در یکی از این دسته ها قرار داد و او را به داشتن تنها بعضی از این امتیازها محدود کرد. او علاوه بر صدای قدرتمند، دارای ویژگی های ظاهری است که او را از بقیه متمایز کرده و باعث شده تا هرکس او را می بیند در مورد آن صحبت کند. بله قطعا شما هم دارید به سیبیل او فکر می کنید! اخیرا آهنگ جدید بهنام بانی به نام رفتی نیز منتشر شده است که به همین بهانه به بررسی این خواننده‌ی دوست‌داشتنی کشورمان می‌پردازیم.

 

جالب است بدانیم که بهنام بانی در سن هشت سالگی قاری قرآن بوده است و به دلیل اینکه پدرش نوازنده آکاردئون بوده، او هم به موسیقی علاقه مند شده و در دوران نوجوانی به یادگیری موسیقی و آواز به صورت حرفه ای پرداخته است. او نزد اساتید مجرب و ماندگاری مانند محمد نوری آموزش دیده است که همین گویای هنر او در خوانندگی و گوش قوی برای انتخاب موسیقی مناسب است.

بهنام در سال ۱۳۸۵، یعنی زمانی که تنها ۱۹ سال داشت، با گروه موسیقی ژوان آشنا شد که مهدی یغمایی هم در آن زمان در آن گروه بود. او به واسطه این آشنایی برای اولین بار در سریال تلویزیونی زیر آسمان شهر ۲ جلوی دوربین رفت. او همچنین تا به امروز ۴ موزیک ویدیو ساخته است که متعلق به ترند ترین آهنگ هایش به نام های قرص قمر ۲، فقط برو، اخماتو واکن و همه دنیام می باشند.

 

سبک موسیقی بهنام بانی

بهنام بانی که در حوزه سبک موسیقی پاپ مشغول است، اغلب با آهنگسازی و تنظیم حامد برادران آهنگ هایش را منتشر می کند و ترانه شعرهایش را نیز اغلب عاطفه حبیبی سروده است. او همچنین با ترانه سراهایی همچون کارن موسوی، حمیدرضا یوسفی، روزبه بمانی، آصف آریا و علیرضا طلیسچی نیز برای ساخت ترانه آهنگ هایش همکاری کرده است.

 

او همیشه از دوست داشتن، عشق و توصیف آن به گونه ای خوانده است که دل هر شنونده ای را می برد. او نیازی نمی بیند تا برای ابراز این احساسات و عواطف از ملودی های غمگین استفاده کند، بلکه همیشه به شادترین حالت ممکن زیبایی های علاقه ی بین دو نفر و نیز زیبایی های روح معشوق را توصیف کرده و از آن ها خوانده است. او تا به امروز ۲۹ تک آهنگ زیبا و محبوب را منتشر کرده است که هر کدام در زمان خودشان به گونه ای مورد توجه زیادی از سمت مخاطبانش و نیز رسانه ها قرار گرفته است.

 

ترندترین اهنگ های بهنام بانی

ترند ترین آهنگ ها همیشه آهنگ هایی هستند که به دلیل یک مصرع یا بیت خاص بر سر زبان ها می افتند و یا ترانه آن ها تا حد بسیار زیادی وصف حال کسی است که آن را گوش می کند و این همزاد پنداری باعث می شود تا آن آهنگ دست به دست بچرخد. همچنین همه می دانیم همانقدر که متن یک ترانه مهم است، نحوه اجرا و خواندن آن هم بسیار مهم است تا توجه شنونده را به خود جلب کند و به نظر می رسد که این خواننده محبوب و پر طرفدار به خوبی از عهده این کار بر آمده است.

همه چیز درباره بهنام بانی از نوجوانی تا برج میلاد

بهنام بانی امروز یکی از خواننده های موفق و پر طرفدار موسیقی پاپ داخلی محسوب می شود. برای مثال می توان از اولین کنسرت او در برج میلاد گفت که ظرف ۱۵ دقیقه تمامی بلیط ها به تعداد ۴۱۰۰ نفر فروخته شد و از همین جا می توان به دلیل این که هم خواننده محبوبی است و هم آهنگ هایی که منتشر کرده است، اکثریت در لیست آهنگ های ترند روز قرار داشته و دارند، پی برد. از جمله این اهنگ های برتر بهنام بانی می توان به قرص قمر، قرص قمر۲، علاقه خاص، عاشقم کرده، چه بخوای چه نخوای و هنوز دوست دارم نیز اشاره کرد. این آهنگ های شاد نیز از برترین ترک هایی هستند که اخیرا توسط او منتشر شده اند.

دانلود اهنگ جدید بهنام بانی

بهنام بانی با انتشار آهنگ بسیار جنجالی قرص قمر، موج جدیدی بین طرفداران خود به پا کرد که باعث شد تا توجه های بیشتری را به خود جلب کند. تب این اهنگ تا مدت زیادی بین مخاطبان او باقی بود تا اینکه باعث شد تا او خبر از انتشار قرص قمر۲ بدهد. با این خبر، همه جا دوباره حرف از اسم او بود و همه با گوش دادن به نسخه اول این آهنگ سعی می کردند تا انتظار برای انتشار آهنگ شماره ۲ آن را کم کنند. ترانه سرایی قرص قمر۲ به عهده فرجام خیراللهی بوده است و ترانه سرایی نسخه اول آن را کارن موسوی انجام داده است. آهنگسازی و تنظیم زیبای هر دو آهنگ نیز به عهده حامد برادران بوده است.

در نهایت انتشار نسخه دوم این آهنگ ریتمیک و شاد باز هم بر محبوبیت بهنام بانی افزود و یکبار دیگر تائیدی شد بر استعداد او در این حرفه و صنعت. یکبار دیگر بهنام بانی بین هوادارانش رو سفید شد و از هر گوشه و کناری صدای آهنگش به گوش رسید. او این پیشرفت و جایگاه را مدیون استعداد و پشتکاری است که از کودکی همراه خود داشته است.

امیدواریم که این موفقیت برای او پایدار و روز افزون باشد و همکاری اش با استودیو حامد برادران همینطور موفق پیش برود. همانطور که همه می دانیم حامد برادران خواننده های جوان و نوپایی را در صنعت موسیقی پاپ معرفی کرده است و آهنگ های زیبایی هم برایشان ساخته است. بهنام بانی نیز یکی از موفق ترین همکاری های حامد برادران محسوب می شود که توانسته برای او افتخار آفرین شود.

همه چیز درباره بهنام بانی از نوجوانی تا برج میلاد

فکر نمی کنم کسی باشد که تا به امروز حتی یکی از آهنگ های سیبیل قشنگ را نشنیده باشد، اما اگر با خواندن این مطلب هوس گوش دادن به آهنگ های جذاب و شاد او را کرده اید، پیشنهاد می کنم تا برای دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی به سایت موزیکیشو سری بزنید و گلچینی از بهترین آهنگ های بهنام بانی رو در آنجا گوش کنید. امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشد و از خواندن آن لذت برده باشید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments