نقد و بررسی سیزن جدید فورتنایت چپتر ۳ سیزن ۳ + بررسی بتل پس فورتنایت

نقد و بررسی سیزن جدید فورتنایت چپتر 3 سیزن 3 + بررسی بتل پس فورتنایت

سیزن 2 چپتر 3 فورتنایت به تازگی تموم شد و وارد سیزن 3 چپتر 3 فورتنایت که با نام Vibin شناخته میشه رسیدیم که یک روز بعد از ایونت زیبایی که جنگی میان مکا تیم لیدر و ایمجین اوردر بود شروع شد در این ایونت با توجه به اینکه کل مپ تم جنگی داشت و دستگاه کولایدر ( روز قیامت ) را که گروه ایمجین اوردر درست کرده بود برای نابودی مپ را خراب کردیم ، ربات مکا تیم لیدر اخرین بار در چپتر 1 فورتنایت جنگی با هیولا یخی داشت که بعد از اون به آسمان رفت و ما نمیدونستیم کجاست . در چپتر 3 مشخص شد که این ربات در ماه یخی هست . مپ چپتر 3 توسط تیم ایمجین اوردر داشت نابود می شد که گروه سون تصمیم به باز سازی ربات مکا تیم لیدر کردند و آن را روی ماه یخی باز سازی کردند و ایونتی که داشتیم از روی ماه یخی شروع شد ، در این ایونت 4 نفر سوار ربات مکا تیم لیدر میتونستند بشوند که شما به همراه 3 نفر از دوستانتون میتونستید سوار اون بشید و از اون ایونت جذاب لذت ببرید. ایونت در ساعت 12 شب یکشنبه بود که فردای اون 12 ظهر اپدیت سیزن 3 چپتر 3 فورتنایت عرضه شد ، اگر میخواهید چیز های جدیدی که به مپ اضافه شده و بتل پس فورتنایت را بدونید چجوریه تا اخر این مقاله با ما همراه باشید.

 

سیزن 3 فورتنایت بر خلاف سیزن قبلیش سیزن 2 که تم جنگی داشت با یک مهمونی خیلی بزرگ شروع شد و تم تابستونه رو به خودش گرفت. مپ این سیزن با یک درخت به نام درخت ریالیتی شکل گرفته که همان زیرو پوینت هست که بعد از ایونت به اون شکل در اومده . در سیزن جدید میتونید روی حیوانات سوار بشید برای این کار لازمه که یک گوشت جلو آن ها بندازید و برید کنار آنها و سوارشون بشید. در اطراف مپ شما میتوانید قارچ های کوچک و غول پیکری را ببینید که با پریدن روی اون قارچ های کوچک علاوه بر اینکه به شما کمک میکند که یک پرش زیاد داشته باشید به شما شیلد هم میدهند اما محدود هست و بعد از چند بار قابلیت شیلد دهی خودشون را از دست می دهند. در اطراف مپ یک سری ریل و تونل های بادی وجود داره که برای رفتن به داخل استورم خیلی کمکتون میکنه.

همچنین در این سیزن شاهد بازگشت بالر ها ( توپ های همستر ) هستیم که در سیزنچپتر 1 اخرین بار اون را داشتیم با همون دیزاین اما با یک تغیر به بازی اومده که شما باید شارژش کنید و از بازی لذت ببرید .

نقد و بررسی سیزن جدید فورتنایت چپتر 3 سیزن 3 + بررسی بتل پس فورتنایت

داخل بتل پس چپتر 3 سیزن 3 فورتنایت ، اسکین ها و ایموت و ایتم های خیلی جذابی به آن اضافه شدند . دارث ویدر و ایندیا جونز جز ایتم های معروف بتل پس این سیزن هستند که دارث ویدر را در لول 100 میتونید اسکینش را دریافت کنید و ایندیا جونز جز جز ریوارد های بتل پس هست که در تاریخ 6 جولای عرضه میشود و شما با انجام چلنح های آن میتوانید به این اسکین جذاب دسترسی داشته باشید. بتل پس فورتنایت شامل 10 صفحه یا پیج هست که شما هر لول آپی که میکنید جوایزی میگیرید البته این فقط برای دوستانی هست که بتل پس فورتنایت را خریداری کرده اند و دسترسی به بخش بتل پس فورتنایت را بدون محدودیت دارند.

بتل پس فورتنایت یک بخش رایگان داره که جوایز محدودی به شما میدهد و شامل یک سری ایموت ، اسپری ، بک پک ، رپ گان ، پیک اکس و 300 ویباکس هست که شما با رسیدن به لول 100 در این بازی در صورتی که بتل پس نداشته باشید میتونید دریافت کنید ، اما اگر بتل پس فورتنایت را خریداری کرده باشید علاوه بر اون ها به شما 1200 ویباکس که سر جمع  آن با ویباکس های رایگان 1500 ویباکس می شود را به همراه 8 اسکین که 2 تا از آنها رو گفتیم دارث ویدر و ایندیا جونز هستند به همراه کلی ایتم و گلایدر دیگه که شما میتونید به همه آنها با خرید بتل پس فورتنایت چپتر 3 سیزن 3 دسترسی داشته باشید. نحوه دریافت جوایز بتل پس اینجوری هست که شما با لول آپ بهتون ستاره میده و میتونید با اون ستاره ها بستگی به مقدار ستاره ای که توی بتل پس نیاز داره بدید و ایتم دلخواهتون را سریع تر بگیرید به عکس زیر دقت کنید.

فورتنایت

هر ایتمی به یه مقدار مشخصی ستاره داره و در بالا سمت راست مقدار ستاره ای که شما دارید را نمایش میدهد ، شما با لول آپ ( بالا بردن لول ) میتونید این ستاره ها را دریافت و برای دریافت جوایز بتل پس فورتنایت از آن ها استفاده کنید. هر سیزن بتل پس خودش را داره و بعد از پایان سیزن بتل پس جدید میشود و نیاز هست که شما دوباره بتل پس را خریداری کنید چون هر سیزن بتل پس آن متفاوت هست و اسکین و ایموت های جدید به آن اضافه میشود . قیمت بتل پس فورتنایت 950 ویباکس هست ، با توجه به تحریم های موجود برای کشور عزیزمان ایران متاسفانه امکان خرید بتل پس فورتنایت برای کسانی که حساب ارزی ندارند فراهم نیست، فروشگاه مستر ایتم با داشتن چندین حساب ارزی از چندین کشور مختلف این مشکل را برای عزیزان درون ایران حل کرده است و برای شما میتواند ویباکس و بتل پس فورتنایت را با ارزان ترین قیمت خریداری کند.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
علی مرادی
علی مرادی
1 سال گذشته

عالی بود من همیشه برای خرید بتل پس فورتنایت به سایت مستر ایتم میرم میگیرم کارشون حرف نداره.