میز کانتر چیست و چرا برای کسب و کار واجب است

میز کانتر چیست و چرا برای کسب و کار واجب است

چکیده : میز کانتر از میز های پاسخگویی میباشد که مناسب برای مغازه و منشی ها مناسب میباشد

میز کانتر بهترین میز برای فروش میباشد که در این مقاله به بررسی میز کانتر یا همان میز پاسخگویی میپردازیم و دلیل واجب بودن برای فضاهای تجاری را توضیح میدهیم و در مرحله آخر بهترین برند میز کانتر را بیان میکنیم.

میز کانتر چیست ؟

میز کانتر چیست

میز کانتر همان دسته از میز اداری میباشد که با صفحه کانتر تفاوت خود را با دیگر میز های اداری نشان میدهد حالا صفحه کانتر چیست و باید بگوییم که صفحه کانتر همان پنلی میباشد که جلوی میز میاید تا وسایل مربوط به پرسنل شما و یا مدارکی را که میخواهید مشتری نبیند را میپوشاند و یا حتی برای خود مشتری هم فضای اختصاصی را میگذارد تا بتواند برای نوشتن و یا امضا کردن مدارک خود را بگذارد که حالا بسته به ارتفاع میز کانتر شما ایستاده و یا نشسته اینکار را انجام میدهد.

انواع میز کانتر و تفاوت های آنها

انواع میز کانتر و تفاوت های آنها

میز های کانتر از نظر جنس به دو دسته شیشه ای و چوبی تقسیم میشود که در میز کانتر شیشه ای، شیشه قطعه ای برای فاصله میان کارمند و مشتری میباشد و در ماهیت کار میز کانتر شیشه ای هم با ترکیبی از چوب ساخته میشود. اما میز های کانتر تمام چوبی میز هایی میباشد که امکان مشاهده بیشتر کارمند وجود ندارد و صرفا مشتری باید ایستاده کار های خود را پشت میز انجام دهد.

چرا میز کانتر برای اداره و مغازه واجب است

میز کانتر برای ارتباط بین میان بین مشتری و کارکن اداری و یا تجاری واجب است به خاطر اینکه مشتری نباید همه ی اطلاعات و وسایل یک منشی را ببیند و به همین خاطر میز کانتر کمک میکند. حتی شما میتوانید روی پنل میز کانتر خود لوگوی خود را بزنید تا مشتری میز شما را ببیندو

میز کانتر یا دیگر میز های اداری

میز کانتر یا دیگر میز های اداری

میز کانتر دسته ای از میز اداری میباشد که شاید به درد هر کسی هم نخورد و دسته های دیگر میز اداری بهتره باشد، برای افرادی مانند کارشناسان فروش میز کانتر مناسب نیست به خاطر اینکه قیمت و فضای بیشتری را اشغال میکند و طبیعتا میز کارمندی برای آنها مناسب تر است در کل اگر با مشتری ارتباط مستقیم ندارید و بیشتر با تلفن کار های خود را انجام میدهید پیشنهاد میگردد از دسته های دیگر میز اداری استفاده کنید.

بهترین برند میز کانتر

از جمله برترین برند های میز های اداری و کانتر میتوان به گروه تولیدی دکوراسیون اداری فضاسیستم اشاره کرد که با 36 ماه ضمانت پس از فروش در اکثر محصولات خود و بالاترین کیفیت و بهترین قیمت محصولات خود را تولید و به فروش میرساند که میتوانید با خیالی راحت از فروشگاه دارای نماد اعتماد وزارت صنعت، معدن و تجارت و جواز کسب خرید کنید.

 

برچسب ها : میز کانتر,میز پاسخگویی

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments