معرفی ۵ تا از بهترین کابل شبکه با تست فلوک

معرفی 5 تا از بهترین کابل شبکه با تست فلوک

میان برندهای بی‌شمار با توجه به انواع کابل شبکه و کاربردهایی که دارند ممکن است کار طاقت‌فرسایی به نظر برسد. همچنین با توجه به اینکه کابل شبکه شریان اصلی شبکه است و برای اتصال و انتقال داده و اطلاعات بین رایانه‌ها، روتر، سوئیچ‌ شبکه و شبکه‌های ذخیره‌سازی استفاده می‌شود، کیفیت و مقاومت کابل شبکه اهمیت بسیاری دارد. برای انتخاب بهترین کابل شبکه با تست فلوک باید به موارد زیادی توجه کنید. انتخاب یکی از مواردی که در مورد کیفیت کابل شبکه ضمانت می‌کند، تست فلوک است. تست فلوک برای اطمینان از سلامت کابل و در نتیجه عملکرد بی‌نقص شبکه انجام می‌پذیرد. یکی از مزایای تست شبکه افزایش بهره‌وری شبکه با هزینه کمتر است. علاوه بر این، باعث افزایش طول عمر تجهیزات اکتیو  از قبیل سرورهای شبکه، کارت‌های شبکه، سوییچ‌ها، روترها، فایروال و دوربین‌ها و تجهیزات مخابراتی می‌شود؛ بنابراین در این مقاله قصد داریم به معرفی 5 تا از بهترین کابل شبکه با تست فلوک مثل کابل شبکه ایرانی بپردازیم. با ما همراه باشید.

بهترین کابل‌های شبکه با تست فلوک

اجرای تست شبکه برای بررسی سلامت و کیفیت شبکه امری ضروری است. در این میان تست فلوک کابل شبکه اقدامی مهم برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی و زیان مالی در هر شبکه است. کابل شبکه به‌عنوان جزئی اصلی در سراسر شبکه استفاده می‌شود و استفاده از کابل شبکه با کیفیت پایین احتمال آسیب‌دیدگی شبکه را افزایش می‌دهد. گاهی کاربران برای صرفه‌جویی در هزینه‌، از کابل شبکه با کیفیت پایین استفاده می‌کنند که ممکن است به افت کیفیت کل پروژه بیانجامد. کابل شبکه بدون داشتن ضمانت و استاندارد ممکن است آسیبی جدی به عملکرد شبکه وارد کند و خرید محصول ارزان و بدون تایید، در درازمدت باعث افت شبکه و مشکلات انتقال شود؛ بنابراین در ادامه به معرفی 5 تا از بهترین کابل شبکه با تست فلوک از جمله کابل لگراند، نگزنس، رفسنجان، رویان و سیمیا می‌پردازیم.

کابل شبکه لگراند

انواع کابل شبکه لگراند با تست فلوک پرمننت به بازار عرضه می‌شود. باید گفت که شرکت فرانسوی لگراند یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان کابل شبکه است و در حوزه تولید تجهیزات شبکه با بیش از 100 سال تجربه داشته و تنوع بالایی از Cat5e،Cat6،Cat6a و Cat7 را ارائه می‌کند. کابل شبکه لگراند با بهترین کیفیت جنس بدنه، جنس روکش ساخته می‌شود و از تنوع متراژ و قیمت برخوردار است. کابل شبکه لگراند در بازار به‌صورت غلاف‌های عمده وجود دارند و به صورت عمده مقرون‌به‌صرفه خواهند بود. یکی از پرفروش‌ترین محصولات لگراند مدل کابل شبکه لگراند CAT6 UTP است. این مدل باروکش LS2ZH با طول 305 متر تولید و عرضه می‌شود. به دلیل روکش این محصول از آن در سیستم و پروژه‌های مهم استفاده می‌شود زیرا باعث می‌شود که تغییری در داده‌ها ایجاد نشود و برای جابه‌جایی اطلاعات کاملاً مناسب است. اگر به دنبال کابلی با طول بالا هستید و همچنین محافظت از داده و تداخل حداقل در انتقال داده‌ها مدنظر شماست ما به شما کابل شبکه لگراند را توصیه می‌کنیم.

کابل شبکه نگزنس

 

شرکت نگزنس یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کابل شبکه به‌ویژه کابل فیبر نوری است. این شرکت فرانسوی با بیش از 100 سال سابقه در زمینه تولید انواع کابل، پرفروش‌ترین محصولات کابل شبکه را در دنیا تولید و عرضه می‌کند. محصولات اصلی این برند پچ کورد شبکه، کیستون شبکه، انواع پچ پنل، انواع کابل‌های شبکه و تجهیزات فیبر نوری است. از محصولات این شبکه در پروژه‌های سنگین و مهم استفاده می‌شود که می‌توان به تولید صنعتی، ساختمان‌سازی، زیرساخت مخابراتی و موارد مشابه اشاره کرد. انواع کابل فیبر نوری نگزنس با کیفیت و دوام بالا ساخته‌شده‌اند و برای پروژه‌هایی به کار می‌روند که انتقال با سرعت‌بالا و نصب در محیط باز ضروری است. این کابل‌ها که در داکت نیز قابل‌استفاده هستند برای مسافت‌های طولانی بسیار مناسب هستند و با مقاومت بالایی که دارند اتصال بدون قطعی با سرعت‌بالا را تضمین می‌کنند.

کابل شبکه رفسنجان

 

کابل شبکه رفسنجان یکی از بهترین کابل‌های شبکه ایرانی است. شرکت تعاونی مجتمع صنعتی رفسنجان یکی از تعاونی‌های برتر کشوری در حوزه‌های مخابرات و فن‌آوری اطلاعات، اجرای شبکه‌های مخابرات، تولید کابل مسی مخابراتی، تولید کابل فیبر نوری و طراحی و اجرای شبکه‌های پیشرفته FTTX فعالیت دارد و در حال گسترش آن است. این شرکت تولید انواع کابل‌های فشار ضعیف و فشارقوی، کابل‌های مسی و آلومینیومی، کابل‌های خود نگهدار، کابل‌های کم دود و هالوژن فری و موارد بسیار دیگری را تولید و عرضه می‌کند و محصولات خود را بر پایه اعتماد و رضایت مصرف‌کنندگان به بازار عرضه می‌کند.

از کابل‌های پرفروش این برند می‌توان کابل‌هایی ازجمله کابل شبکه شیلد دار Cat6 FTP، کابل شبکه Cat6 UTP، کابل شبکه Cat6 FTP CCA، کابل شبکه شیلد دار Cat6 SFTP STRANDED کابل شبکه Cat6 UTP CCA نام برد. این کابل‌ها در محیط داخل ساختمان، شبکه‌های کامپیوتری ، شبکه‌های صنعتی قابل‌استفاده می‌باشند و نصب آن‌ها با فشار هوا یا مستقیم کانکتور صورت می‌گیرد. تمامی کابل‌های این برند آزمایشگاه توسط دستگاه فلوک قبول‌شده‌اند و با روکش LSZH  بدون هالوژن و گاز خطرناک و قابلیت شعله‌وری پایین تولیدشده‌اند.

کابل شبکه رویان

 

یکی دیگر از محصولات باکیفیت ایرانی کابل شبکه رویان با تست فلوک است. این شرکت درزمینۀ تولید انواع کابل شبکه مانند کابل شبکه لن باکیفیت، کابل برق و انواع کابل تلفن بسیار موفق عمل کرده است و محصولات آن با نمونه‌های مشابه خارجی رقابت می‌کنند. شرکت رویان کابل در سال 1389 با هدف تولید کابل‌های مسی و فیبر نوری در تأسیس شد و امروزه کابل‌های مخابراتی، کابل‌های دیتا، کابل‌های شبکه، کابل‌ کواکسیال و انواع کابل برق فشار قوی و تلفن را در بازار عرضه کرده است. این شرکت کابل‌های رده CAT5e ، CAT6  را از نوع شیلد دار و بدون شیلد برای مصارف داخل ساختمان و بیرون ساختمان تولید می‌کند و روکش‌هایی مانند PVS، LS را در کابل‌های خود به کار می‌برد. کابل شبکه ایرانی رویان مدل CAT6 یکی از جدیدترین استانداردهای کابل lan است که با داشتن پهنای باند بالا و قابلیت پشتیبانی از سرعت‌های بسیار بالا برای انتقال داده‌ها، در شبکه‌های بزرگ و پیچیده استفاده می‌شود و سرعت‌بالا و اطمینان از انتقال داده را تضمین می‌کند.

کابل شبکه سیمیا

شرکت سیمیا کار خود را از سال 1385 شروع کرده و امروزه یکی از بهترین تولیدکنندگان کابل شبکه با تست فلوک و ضمانت محسوب می‌شود. سیمیا با ظرفیت تولید سالیانه بیش از 18000 تن انواع سیم و کابل برق و مخابراتی و ابزار دقیق از معتبرترین تولید کنندگان کابل شبکه ایرانی است.. این شرکت به تولید سیم و کابل‌های ساختمانی، کابل‌های قدرت (KV1 / 6)، کابل‌های کنترل و ابزار دقیق، کابل‌های مقاوم در برابر آتش، کابل‌های مخابراتی، شبکه و سیم‌های رانژه، کابل‌های مخصوص دوربین‌های مداربسته و کواکسیال، کابل‌های AWG پرداخته است. شما می‌توانید انواع کابل شبکه مسی رده CAT5 و CAT6 را در نوع شیلد دار و بدون شیلد و برای مصارف داخل ساختمان و بیرونی تهیه کنید. این کابل‌ها با عایق HDPE و روکش PVC و LSZH در غلاف‌های 305 یا 500 متری و با قیمت مناسب عرضه‌شده‌اند.

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments