معرفی و دانلود برنامهClean Master کلین مستر

برنامه Clean Master (کلین مستر)

برنامه Clean Master (کلین مستر) یک ابزار بهینه سازی دستگاه های اندرویدی است که امکان حذف فایل های غیر ضروری و افزایش سرعت عملکرد دستگاه را فراهم می‌کند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه Clean Master (کلین مستر) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن Clean Master (کلین مستر)

بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند به مرور زمان با مشکل کاهش سرعت عملکرد دستگاه مواجه می‌شوند. خوشبختانه اپلیکیشن Clean Master (کلین مستر) می‌تواند این مشکل را حل کند. کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن مذکور فایل های غیر ضروری و به درد نخور (Junk Files) را حذف کنند و سرعت عملکرد دستگاه اندرویدی خود را افزایش دهند.

اپلیکیشن کلین مستر (Clean Master) با بهره‌مندی از آنتی ویروس قدرتمند از دستگاه شما در مقابل ویروس ها نیز محافظت می‌کند. پیش از این در مقاله “راهنمای دانلود برنامه Cleaner اندروید ؛ 15 برنامه پاک سازی” به طور مختصر در رابطه با اپلیکیشن Clean Master (کلین مستر) صحبت کرده بودیم، اما در این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی جزئی‌تر قابلیت ها و کاربردهای آن بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی برنامه Clean Master ( کلین مستر)

برنامه Clean Master (کلین مستر) جزو ابزارهای کاربردی بهینه سازی دستگاه اندرویدی به شمار می‌رود و قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار داده است. اصلی ترین قابلیت برنامه کلین مستر (Clean Master) مربوط به حذف فایل های به درد نخور (Junk Files) می‌شود.

کاربران می‌توانند توسط این برنامه به حذف فایل های غیر ضروری بپردازند و با آزادسازی حافظه سرعت عملکرد گوشی خود را افزایش دهند. به منظور حذف این نوع فایل ها تنها کافیست تا گزینه Junk Files را لمس نمایید. بدین ترتیب پس از اسکن گوشی قادر به پاک سازی فایل های اضافه خواهید بود.

برنامه Clean Master (کلین مستر)

برنامه Clean Master (کلین مستر) شامل یک آنتی ویروس قدرتمند هم می‌شود و کاربران می‌توانند با استفاده از این آنتی ویروس به اسکن اپلیکیشن های نصب شده بر روی گوشی خود بپردازند.

برنامه Clean Master (کلین مستر)

آزادسازی رم و افزایش سرعت عملکرد گوشی جزو دیگر قابلیت های برنامه Clean Master (کلین مستر) به شمار می‌رود. بنابراین این برنامه می‌تواند برای آن دسته از کاربرانی که همواره با مشکل کاهش سرعت عملکرد دستگاه مواجه هستند، بسیار کاربردی باشد. به منظور آزادسازی رم توسط برنامه کلین مستر (Clean Master) تنها کافیست تا گزینه Phone Boost را لمس نمایید.

برنامه Clean Master (کلین مستر)

از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط اپلیکیشن Clean Master (کلین مستر) می‌توان به کاهش مصرف باتری اشاره کرد. کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش Battery Saver به لیستی از اپلیکیشن هایی که مصرف باتری بسیار بالایی دارند، دسترسی داشته باشند و نسبت به غیر فعال سازی آن‌ها اقدام کنند.

برنامه Clean Master (کلین مستر)

برنامه Clean Master (کلین مستر) شامل بخشی تحت عنوان CPU Cooler می‌شود که در این بخش دمای پردازنده قابل مشاهده خواهد بود. همچنین می‌توانید از طریق این بخش به لیستی از اپلیکیشن های در حال اجرا در پس زمینه دسترسی داشته باشید.

برنامه Clean Master (کلین مستر)

برنامه Clean Master (کلین مستر) امکان مدیریت اپلیکیشن ها را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است. کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش App Manager به لیستی از اپلیکیشن های نصب شده بر روی گوشی خود دسترسی داشته باشند و نسبت به حذف اپلیکیشن های مورد نظر خود اقدام نمایند.

برنامه Clean Master (کلین مستر)

برنامه Clean Master (کلین مستر) امکان قفل گذاری بر روی اپلیکیشن ها را هم فراهم آورده است. بدین منظور آیکون به شکل قفل موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه اصلی را لمس نمایید.

برنامه Clean Master (کلین مستر)

در مرحله بعدی از شما خواسته می‌شود تا اپلیکیشن های مورد نظر خود را از لیست انتخاب کرده و یک رمز عبور مشخص کنید. پس از قفل گذاری اپلیکیشن ها، به منظور دسترسی و اجرای اپلیکیشن مورد نظر نیاز به وارد کردن رمز عبور تعیین شده خواهید داشت.

برنامه Clean Master (کلین مستر)

بیشتر بخوانید:  گارانتی خدمات تعمیر ایفون اپل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه Clean Master (کلین مستر) پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • حذف فایل های به درد نخور و غیر ضروری
  • آزادسازی رم
  • افزایش سرعت گوشی
  • محافظت از دستگاه در برابر ویروس
  • کاهش مصرف باتری
  • امکان قفل گذاری اپلیکیشن ها

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین آیفون 8

قیمت ال سی دی iPhone X

قطعات گوشی iPhone 7 Plus

تعمیرات موبایل

 Clean Master
نام Clean Master
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده Cheetah Mobile

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
سعید براتیان
سعید براتیان
4 سال گذشته

واقا برنامه خوبیه ممنون از توضیحات مفیدتون