مزایای خرید سرور مجازی خارج از برتینا

هاست، فضایی است برای ذخیره‌سازی اطلاعات وب‌سایت که امکان نمایش وب‌سایت را در فضای اینترنت فراهم می‌کند. گام نخست برای راه‌اندازی و ایجاد یک وب‌سایت کسب‌وکار خود، تهیه هاست است.

مزایای خرید سرور مجازی خارج از برتینا

در شروع راه‌اندازی وب‌سایت ممکن است حجم ترافیکی بالایی برای ورود به آن، وجود نداشته باشد اما به مرور زمان شما نیاز به سرویس هاستی دارید که برای پاسخگویی به حجم بالای ترافیک و جلوگیری از کندی بارگذاری صفحات وب‌سایت، مناسب باشد. به همین دلیل کاربران به دنبال توسعه و ارتقا سرویس هاست وب‌سایت خود به سرور مجازی هستند.

در این مقاله، سعی داریم تا به شما سرور مجازی خارج و مزایای خرید آن را توضیح دهیم تا شما بتوانید، بهترین سرویس مناسب با نیاز خود را خریداری کنید.

سرور چیست؟

سرور، دستگاه سخت‌افزاری قدرتمندی مانند کامپیوتر است که درخواست‌های ارائه شده از طریق شبکه را می‌پذیرد و به آن‌ها پاسخ می‌دهد. دستگاهی که درخواست را ارسال و سپس آن را دریافت می‌کند را کلاینت می‌نامند. در حوزه دیجیتال،‌ سرور به سیستم رایانه‌ای گفته می‌شود که درخواست‌های فایل وب را دریافت و آن فایل‌ها را برای کاربر، ارسال می‌کند.

SERVER، میزبان وب‌سایت‌های پرداده، راه‌اندازی درایو مشترک برای بخش و یا مدیریت پرسش در هر دقیقه هستند و وسیله میزبانی و پردازش حجم‌های فشرده هستند که قابلیتی فراتر از رایانه‌های قدیمی دارند.

سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی (Virtual Private Server)، عملکردی مشابه سرور اختصاصی دارد. چند وی‌پی‌اس ممکن است، روی یک سرور خالی پیاده‌سازی شوند که هرکدام دارای سیستم‌عامل، تامین و نرم‌افزار مستقل و خاص خود باشند.

VPS از زیرساخت نرم‌افزار مجازی‌ساز استفاده می‌کند و منابع کامپیوتری سرور فیزیکی را برای وی‌پی‌اس در دسترس قرار می‌دهد. مجازی‌سازی سرورها که اغلب در یک مرکز داده خارج از سایت قرار دارند، شامل تبدیل یک سرور فیزیکی به چندین ماشین مجازی (VM) است. با استفاده از تکنولوژی مجازی‌ساز، سرور اختصاصی را تقسیم به چند وی‌پی‌اس می‌کنند. یک VPS پیکربندی شده است تا چند کاربر بتوانند قدرت پردازش آن را به اشتراک بگذارند و از منابع آن استفاده کنند.

تبدیل سرور به وی‌پی‌اس باعث استفاده بهتر از قدرت و منابع می‌شود و به ارائه سریع برنامه‌ها و منابع، سرعت آپتایم و بهبود عملکرد وب‌سایت کمک می‌کند.

 

VDS چیست؟

سرور اختصاصی یا VDS منابع را به صورت اختصاصی در اختیار وب‌سایتی که روی سرور است، قرار می‌دهد. سرورهای اختصاصی به دو صورت سرور اختصاصی مجازی و سرور اختصاصی به کاربران ارائه می‌شوند.

VDS سرورهای کوچک تا بزرگ را بر اساس نیازهای منابع و کارایی ارائه‌دهنده، ارائه می‌دهد. VDS ترکیبی از سخت افزار سرور کامل به همراه سیستم‌عامل (OS) است که توسط یک لایه دسترسی از راه دور، مکانیزه شده است و کاربران می‌توانند به صورت جهانی با اتصال به اینترنت، دسترسی به سرور خود را داشته باشند.

سرور اختصاصی در مقایسه با سرور مجازی عملکرد کمی را ارائه می‌دهد و عملکرد آن توسط سیستم‌عامل، مدیریت و کنترل می‌شود.

VDS برای انجام فعالیت‌هایی مانند برنامه‌های اداری، صفحات تجارت الکترونیک کوچک، وب‌سایت‌های شرکتی و پخش برنامه‌های صوتی و ویدیویی مناسب است.

سرور مجازی خارج چیست؟

به صورت کلی، اگر سرورهای اصلی و دیتاسنترهای سرورهای مجازی‌ در داخل ایران قرار داشته باشند به آن سرور مجازی ایران می‌‌گویند و اگر در خارج از ایران، مانند کشورهای آلمان و فرانسه، قرار گرفته باشند به آن VPS خارج می‌گویند.

امروزه، VPS آلمان و فرانسه در بین کاربران بسیار محبوب شده است. موقعیت‌ قرارگیری سرورهای اصلی وی پی‌اس، تاثیر بالایی بر سرعت دسترسی کاربران به دیتاها دارد و به همین علت، اگر مخاطبان و یا اپلیکیشن‌های مورد نیاز شما در خارج از ایران قرار داشته باشد، بهتر است به دنبال خرید VPS خارج باشید.

یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود شما از وی‌پی‌اس خارج استفاده کنید، وجود تحریم‌های بین‌المللی برای ایران است که باعث بروز مشکل در برخی خدمات VPS ایران می‌شود. وی‌پی‌اس خارج به بهبود رتبه وب‌سایت و سئو، افزایش سرعت دسترسی کاربران و کاهش میزان قطعی سرور، کمک می‌کند.

مزایای خرید سرور مجازی خارج از برتینا

شرکت برتینا، با کیفیت‌ترین سرویس‌ها را با بالاترین سرعت و آپتایم ۹۹.۹٪ به همراه بهترین تکنولوژی‌های مجازی‌ساز مانند KVM و VMware به کاربران ارائه می‌دهد.

 

مزایای خرید سرور مجازی خارج از برتینا:

  1. امنیت بالا
  2. کیفیت و سرعت بالا
  3. استفاده از سیستم‌عامل ویندوز و لینوکس
  4. دارای آپتایم ۹۹.۹٪ روی سرویس‌ها
  5. دارای گواهینامه استاندارد ISO 9001 و گواهینامه امنیتی ISO 27001
  6. بهینه‌سازی سرویس‌ها برای مجنتو، جوملا و وردپرس
  7. امکان تهیه IP اختصاصی در سرویس مورد نظر کاربران
  8. پشتیبانی ۲۴ ساعته
  9. اختصاصی بودن منابع و فضای ذخیره‌سازی
  10.  امکان ارتقای منابع در کم‌ترین زمان
  11.  امکان راه‌اندازی همه نوع CMS
  12.  امکان راه‌اندازی سرویس FTP
  13.  فعال بودن فایروال
  14. پهنای باند وسیع

مزایای خرید سرور مجازی خارج از برتینا

تفاوت سرور مجازی خارج برتینا

شاید این سوال در ذهن کاربران به وجود بیاید که چرا باید سرویس VPS خارج برتینا را تهیه کنند؟ تفاوت برتینا با دیگر شرکت‌های ارائه‌دهنده VPS خارج چیست؟

برتینا، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده انواع سرویس‌های هاستینگ، تبلیغات گوگل، ثبت انواع دامنه، خدمات تحت شبکه و اینترنت با بهترین امکانات و رضایت بالای مشتریان و همچنین، تنها پارتنر رسمی گوگل در ایران است. برتینا با نام شرکت فناوری پیشرفته پارسیان شناخته می‌شود که در سال ۱۳۸۳ تاسیس شد و میزبان بسیاری از سازمان‌های دولتی، نیمه دولتی و شرکت‌های بزرگ و کوچک است. همچنین، برتینا در سطح جهانی به دلیل وجود شعب در کشورهای آلمان و ترکیه، معتبر است.

چند مورد از تفاوت‌های VPS خارج برتینا با سایر شرکت‌ها را در اینجا برای شما توضیح می‌دهیم:

  1. استفاده از سخت‌افزار‌ها و تجهیزات بروز
  2. امنیت بالای اطلاعات و داده‌های مشتریان برتینا با استفاده از سیستم‌‌های امنیتی حرفه‌ای
  3. فعال بودن فایروال روی سرورها با تمام سیستم‌عامل‌ها
  4. ارائه پهنای باند بسیار وسیع در سرویس‌ها
  5. ارائه پایداری بالا و کاهش میزان قطعی VPS خارج
  6. خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
  7. ارتقا سطح آگاهی پرسنل و نیروی متخصص برای خدمت‌رسانی به مشتریان
  8. به دست آوردن رضایت بیش‌تر مشتریان

جمع‌بندی

صاحبان وب‌سایت‌ها، امروزه به دنبال جلب رضایت مشتریان خود هستند و داشتن وب‌سایتی با سرعت بالا و نداشتن کندی در بارگذاری صفحات، یکی از دلایل رضایت مشتریان است. VPS باعث کاهش میزان قطعی وب‌سایت، پایداری بالا، فعال بودن فایروال‌ها و امنیت داده‌های مشتریان می‌شود. شما می‌توانید، برای خرید سرور مجازی خارج در کشورهای آلمان و فرانسه به برتینا مراجعه کنید تا با مشاوره کارشناسان حرفه‌ای و با سابقه این مجموعه، بهترین سرویس سرور مجازی خارج مناسب با نیاز خود را تهیه کنید.

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments