آموزش مدیریت دستگاه‌های متصل به اکانت iCloud از دستگاه iOS

مدیریت icloud with ios

اگر از کاربران سری محصولات آی او اسی یا مک‌بوک‌های اپل باشید، بدون تردید با سرویس آی کلود آشنایی دارید. آی کلود (iCloud) سرویس ذخیره‌سازی اطلاعات ابری اختصاصی شرکت اپل است. به صورت کلی یکی از اصلی‌ترین کاربردهای سرویس آی کلود (iCloud) مربوط به قابلیت بازیابی اطلاعات آن می‌شود. شما با اپل آیدی خود یک اکانت آی کلود را هم در اختیار خواهید داشت. هنگامی که اکانت آی کلود شما در دستگاه آی او اسی فعال می‌شود، امکان همگام‌سازی اطلاعات دستگاه با این سرویس ابری فراهم خواهد شد. در این شرایط اطلاعات مهم و حیاتی آیفون یا آیپدتان در اکانت آی کلود شما ذخیره می‌شوند و کاربر حتی این امکان را دارد تا از اکانت آی کلود به منظور بک آپ گرفتن از محتوای گوشی و بازیابی یا اصطلاحا ریستور (Restore) آن استفاده کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

مدیریت دستگاه‌هایی که به اکانت iCloud شما متصل هستند از طریق سایت iCloud.com قابل انجام است. اما آیا می‌دانستید که همین کار را از یک آیفون یا آیپد نیز می‌توان انجام داد؟ با موبایل کمک همراه باشید.

تعمیرات اپل

مدیریت icloud with ios

برای دسترسی به لیست دستگاه‌های خود، از آیفون یا آیپد وارد تنظیمات شوید، سپس iCloud و به دنبال آن اکانت خود را لمس کنید.

مدیریت icloud with ios

در صورتی که رمز عبور از شما درخواست شد آن را وارد کنید. با لمس Devices میتوانید لیست دستگاه‌های متصل به اکانت iCloud خود را مشاهده کنید.

مدیریت icloud with ios

با لمس هر یک از دستگاه‌ها میتوان شماره سریال آن را مشاهده کرد که در مواقع دزدیده شدن آن مفید است. در انتهای لیست نیز میتوان با لمس Remove From Account آن دستگاه را از اکانت iCloud خود حذف کرد.

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس ایفون 

مدیریت اکانت iCloud icloud with ios

لازم به ذکر است که با حذف یک دستگاه از اکانت iCloud، سرویس‌های اپل (مثل iMessage, FaceTime و… ) در آن دستگاه تا وقتی که دوباره وارد اکانت شوید از کار خواهند افتاد.

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی iPhone 7

تاچ ال سی دی Samsung M01

قطعات گوشی آیفون SE

منبع cnet

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments