با مایکت مارکت اندرویدی خود را بسازید

مایکت

امروزه استفاده از اپلیکیشن‌های اندرویدی به جزو جدایی ناپذیری از برنامه روزانه ما تبدیل شده است. مارکت‌های مختلفی در راستای رفع این نیاز شکل گرفته‌اند. یک راه رایج برای به‌روز رسانی اپ‌ها و یا پیدا کردن اپ‌های جدید سر زدن به صفحه اول و یا صفحات موضوعی بازار‌های اندرویدی است. چیدمان این صفحات با توجه به فاکتورهای مختلف اعم از محبوبیت و کیفیت این اپلیکیشن‌ها، توسط کارشناسان مارکت‌ها انجام می‌شود.

یکی از محبوب‌ترین بازارهای اندرویدی ایرانی، مایکت، راه جدیدی برای برطرف کردن این نیاز شما طراحی کرده است. “مای‌نت” نام شبکه اجتماعی برای کاربران در اپلیکیشن مایکت است. در مای‌نت با ساختن حساب کاربری صاحب یک پروفایل می‌شوید. می‌توانید اطلاعات خودتان را کامل کنید تا دوستان‌تان شما را پیدا کنند.

مای‌نت سرویس جدید مایکت

در مای‌نت می‌توانید رسانه‌های مختلف، متخصصان در حوزه اپلیکیشن‌ها و دوستانتان را دنبال کنید و فعالیت‌های آن‌ها را ببینید. همچنین می‌‌توانید در مورد اپلیکیشن‌های مختلف نقد و بررسی بنویسید و یا لیست‌های مختلف از اپلیکیشن‌های برگزیده خود بسازید.

در واقع در مای‌نت شما هم می‌توانید به عنوان یک کارشناس، استور شخصی خود را بسازید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

سرویس جدید مایکت به اسم ماینتماینت سرویس جدید مایکت

پُست‌‌های نقد و بررسی شما می‌توانند به دوستانتان در پیدا کردن اپلیکیشن‌های مورد نظرشان کمک کنند. قابلیت اضافه کردن عکس و ویدیو نیز به منظور هرچه سودمندتر شدن این پست‌ها برایتان در نظر گرفته شده است.

ماینت سرویس جدید مایکتپست نقد و بررسی در مایکت

پُست‌ها و لیست‌های برگزیده دوستان‌تان در صفحه اول نیز به شما نمایش داده می‌شود تا از آخرین اپ‌ها و بازی‌ها جا نمونید.

پس از نصب مایکت، با ساختن حساب کاربری در صفحه مای‌نت، با دنبال کردن دوستان خود محتوا تولید کنید یا اپ‌های جدید کشف نمایید.

منوی مایکت

شما هم می‌توانید مایکت را از طریق آدرس زیر نصب کنید:

دانلود مایکت

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
سید شیرآقا شهیر
سید شیرآقا شهیر
2 سال گذشته

چگونه میتوانم اپلیکیشن‌های خودم را در مایکت به اشتراک بگذارم؟؟