دانلود رایگان برنامه های پولی آیفون؛ برنامه های مشابه vShare

دانلود رایگان برنامه های پولی آیفون

برنامه vShare ابزاری است که امکان دانلود و نصب بسیاری از اپلیکیشن های پولی موجود در اپ استور (App Store) را به صورت رایگان و بدون نیاز به جیلبریک کردن دستگاه فراهم می‌کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی 14 برنامه برتر و مشابه vShare بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه های مشابه vShare

حتما می‌دانید که به دلیل محدودیت های خاصی که ما ایرانی ها با آن مواجه هستیم، دانلود و نصب برنامه ها به صورت قانونی از اپ استور (App Store) چه دردسرهایی دارد! گذشته از مسئله ساخت اپل آیدی (Apple ID) برای امکان دستیابی به محتوای اپ استور، پرداخت هزینه برای خرید اپلیکیشن های آن یکی از اصلی ترین مشکلات دیگر موجود به شمار می‌رود. اما برنامه هایی مثل vShare می‌توانند این مشکل را حل کنند!

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

دانلود رایگان برنامه های پولی آیفون

برنامه vShare این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بدون نیاز به جیلبریک کردن آیفون یا آیپد خود بتوانند نسبت به دانلود و نصب رایگان بسیاری از اپلیکیشن های پولی اپ استور بپردازند! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه vShare و نحوه نصب و کار با آن می‌توانید از مقاله “نصب برنامه‌ها و بازی‌های پولی آیفون و آیپد به صورت کاملا رایگان” استفاده کنید. اما آیا می‌دانید که vShare تنها ابزاری نیست که امکان دانلود رایگان برنامه های پولی آیفون را فراهم می‌کند؟

بیشتر بخوانید: تعمیر اپل

خوشبختانه برنامه های مشابه vShare دیگری هم وجود دارند که سرویسی مشابه را به همراه خواهند داشت. در این مقاله قصد داریم به معرفی 14 برنامه برتر و مشابه vShare بپردازیم که می‌توانند جایگزین این اپلیکیشن شوند. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بهترین برنامه های مشابه vShare : برنامه Hipstore

دانلود رایگان برنامه های پولی آیفون

برنامه Hipstore اولین ابزاری است که ما آن را به عنوان یک جایگزین خوب برای برنامه vShare خدمت شما معرفی می‌کنیم. این برنامه قبلا در اپ استور (App Store) موجود بود، اما بعد از مشخص شدن کارایی که دارد و عرضه رایگان اپلیکیشن های غیر رایگان، اپل آن را از اپ استور حذف کرد. این برنامه یکی از بزرگ ترین آرشیو های برنامه های پولی آیفون را به صورت رایگان ارائه کرده است. بنابراین اگر به دنبال یک برنامه جایگزین و مشابه vShare هستید، Hipstone یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

دانلود برنامه Hipstone

بهترین برنامه های مشابه vShare : برنامه 25pp

دانلود رایگان برنامه های پولی آیفون

چینی ها در زمینه نقض حق کپی رایت بسیار خوب عمل می‌کنند! بنابراین جای تعجبی ندارد که بسیاری از برنامه هایی که در این مقاله معرفی می‌شوند، در اصل چینی باشند! برنامه 22pp دقیقا یک نمونه از این دو برنامه هاست. متاسفانه این برنامه به زیبان چینی نوشته شده، بنابراین تعامل با آن کمی دشوار است، اما آرشیو برنامه هایی که توسط 25pp ارائه می‌شود بسیار گسترده بوده و به نوعی شما را قانع می‌کند تا به نصب و استفاده از آن بپردازید. ضمنا یادگیری و آشنایی با گزینه های مختلف موجود در برنامه مذکور با گذر زمان به سادگی انجام می‌شود.

دانلود برنامه 25pp

بهترین برنامه های مشابه vShare : برنامه AppAddict

دانلود رایگان برنامه های پولی آیفون

یکی دیگر از برنامه های مشابه vShare که می‌تواند به ساده ترین شکل ممکن لیستی عظیمی از اپلیکیشن های پولی آیفون را به صورت رایگان در اختیارتان قرار دهد، برنامه AppAddict است. این ابزار طرفداران بسیار زیادی دارد و در اصل برای آیفون و آیپد های جیلبریک شده طراحی شده بود. از اینرو برای ساین این در اپلیکیشن های پولی که به صورت رایگان توسط آن قابل دانلود می‌شوند، نیاز به AppSync خواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

دانلود برنامه AppAddict

تعمیرات اپل

بهترین برنامه های مشابه vShare : برنامه Aptoide

دانلود رایگان برنامه های پولی آیفون

بیشتر بخوانید: راهنمای تعویض ال سی دی تمامی مدل‌های آیفون اپل

برنامه Aptoide بدون تردید یکی از بهترین جایگزین های vShare محسوب می‌شود که امکان دانلود رایگان لیست عظیمی از برنامه های پولی اپ استور را فراهم آورده است. نکته جالب توجه این برنامه مربوط به کمتر بودن تبلیغات درون برنامه ای می‌شود که توسط اپلیکیشن های دانلود شده از آن ارائه خواهد شد. اگر به دنبال یک برنامه جایگزین و مشابه vShare هستید، برنامه Aptoide را فراموش نکنید.

دانلود برنامه Aptoide

بهترین برنامه های مشابه vShare : برنامه Apptracker

دانلود رایگان برنامه های پولی آیفون

اگر آیفون یا آیپدتان جیلبریک شده است، برنامه Apptracker را از دست ندهید! این برنامه مجموعه بسیار گسترده ای از اپلیکیشن های پولی اپ استور را به صورت رایگان عرضه می‌کند، اما برای استفاده از آن باید دستگاهتان جیلبریک شده باشد. با کلیک بر روی بخش زیر می‌توانید به صفحه دانلود این ابزار قدرتمند مراجعه کنید.

دانلود برنامه Apptracker

بهترین برنامه های مشابه vShare : برنامه iPASTORE

دانلود رایگان برنامه های پولی آیفون

فایل های با فرمت .ipa برای نصب در سیستم عامل iOS مناسب هستند، از اینرو برنامه iPASTORE با این نام انتخاب شده و معنای مفهومی “فروشگاه فایل های با فرمت .ipa” را ارائه می‌کند. این برنامه به عنوان یکی از بهترین برنامه های مشابه vShare کلکسیون بسیار عظیم یاز اپلیکیشن های پولی اپ استور را به صورت رایگان ارائه کرده است.اما یک نکته جالب برای بکارگیری iPASTORE وجود دارد. کاربران برای استفاده از این برنامه و دسترسی رایگان به اپلیکیشن های پولی اپ استور باید فقط یک بار مبلغ ناچیزی را پرداخت و عضویت برنامه iPASTORE را خریداری کنند. بنابراین این برنامه به گونه ای طراحی شده که همه کاربران قادر به دانلود رایگان اپلیکیشن های پولی اپ استور از طریق آن نخواهند بود.

دانلود برنامه iPASTORE

بهترین برنامه های مشابه vShare : برنامه Zeusmos

دانلود رایگان برنامه های پولی آیفون

ابزار بعدی که به عنوان یکی از بهترین جایگزین های برنامه vShare معرفی می‌کنیم، برنامه Zeusmos است. این برنامه هم مثل برنامه iPASTORE فقط به کاربرانی اجازه دانلود رایگان برنامه های پولی اپ استور را می‌دهد که با پرداخت هزینه ناچیزی در آن ثبت نام به عمل آورده باشند. برنامه Zeusmos مجموعه وسیعی از اپلیکیشن های پولی اپ استور را به صورت رایگان عرضه کرده و اگر امکان ثبت نام در آن را دارید، توصیه می‌کنیم که حتما از این برنامه استفاده نمایید.

دانلود برنامه Zeusmos

بهترین برنامه های مشابه vShare : سایت Apps.su

دانلود رایگان برنامه های پولی آیفون

این بار یک سایت را به عنوان جایگزینی برای برنامه vShare معرفی می‌کنیم. در این سایت مجموعه عظیمی از برنامه های مختلف با فرمت .ipa به صورت رایگان ارائه شده‌اند که برنامه های پولی اپ استور هم در آن ها جای دارند. متاسفانه این سایت یک نقطه ضعف اساسی دارد و آن هم مربوط به آپدیت نبودن اپلیکیشن هایش می‌شود. در برخی شرایط شما به برنامه هایی می‌رسد که مربوط به 3 الی 4 سال پیش هستند و برنامه های جدیدتر را در سایت مذکور پیدا نخواهید کرد.

مراجعه به سایت apps.su

بهترین برنامه های مشابه vShare : سایت Mob.org

دانلود رایگان برنامه های پولی آیفون

باز هم یک سایت دیگر را به عنوان جایگزین برنامه vShare معرفی می‌کنیم. سایت مورد نظرمان Mob.org نام دارد و به جرئت می‌توانیم مدعی شویم که این سایت در بین سایت های مشابه یکی از بزرگ ترین و بهترین مجموعه اپلیکیشن های پولی را به صورت رایگان ارائه کرده است. بنابراین اگر به دنبال یک منبع بدون دردسر برای دانلود رایگان برنامه های پولی آیفون هستید، سایت Mob.org یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

مراجعه به سایت Mob.org

تعمیرات اپل

بهترین برنامه های مشابه vShare : برنامه iTongPush

دانلود رایگان برنامه های پولی آیفون

برنامه iTungPush هم می‌تواند یکی دیگر از بهترین برنامه های مشابه vShare باشد که البته طبق بررسی ما به مراتب عملکرد کندتری نسبت به آن دارد. به بیان دیگر سرعت دانلود برنامه ها از طریق این ابزار پایین است، اما تعداد برنامه هایی که توسط آن ارائه شده بسیار گسترده  متعدد هستند. پس می‌توانید به برنامه iTongPush هم به عنوان یک برنامه جایگزین خوب و مشابه vShare نگاه کنید.

دانلود برنامه iTongPush

بهترین برنامه های مشابه vShare : سایت Mevvy

دانلود رایگان برنامه های پولی آیفون

باز هم یک سایت دیگر را به عنوان جایگزینی برای برنامه vShare معرفی می‌کنیم. سایت Mevvy مجموعه خوبی از برنامه های پولی برتر موجود در اپ استور را به صورت رایگان ارائه کرده و این موضوع سبب شده که به یکی از بهترین منابع دانلود رایگان برنامه های پولی آیفون تبدیل شود. ضمنا رابط کاربری سایت Mevvy بسیار کاربرپسند بوده و استفاده از آن ساده خواهد بود. بنابراین این سایت را هم به عنوان یکی از بهترین جایگزین های مشابه vShare به خاطر داشته باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 11 پرو مکس

بهترین برنامه های مشابه vShare : سایت Kuaiyong

دانلود رایگان برنامه های پولی آیفون

باز هم نوبت به چینی ها و این بار یک سایت چینی زبان می‌رسد! اگرچه این سایت به زبان چینی طراحی شده، اما شما با استفاده از قابلیت تبدیل زبانی که توسط گوگل ارائه می‌شود قادر به تغییر زبان سایت به انگلیسی خواهید بود و می‌توانید تعامل بهتری با آن برقرار سازید. این سایت یکی از بهترین منابع موجود برای دانلود رایگان برنامه های پولی آیفون به شمار می‌رود که توصیه می‌کنیم حداقل یک بار هم که شده از آن استفاده کنید.

مراجعه به سایت Kuaiyong

بهترین برنامه های مشابه vShare : برنامه AppCake

دانلود رایگان برنامه های پولی آیفون

برنامه Appcake یکی از محبوب ترین  پرطرفدارترین برنامه های موجود به منظور دانلود رایگان اپلیکیشن های پولی آیفون است که توصیه می‌کنیم حتما از آن استفاده کنید. این برنامه که جایگزین بسیار خوبی برای vShare خواهد بود، مجموعه عظیمی از برنامه های مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد. متاسفانه برای بکارگیری Appcake باید آیفون یا آیپد شما جیلبریک شده باشد و این مسئله چندان جالب توجه نیست. البته روشی هم برای نصب و استفاده از این برنامه در آیفون و آیپدهای جیلبریک نشده هم وجود دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن می‌توانید به صفحه دانلود برنامه AppCake مراجعه ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

دانلود برنامه AppCake

بهترین برنامه های مشابه vShare : برنامه AppCola

دانلود رایگان برنامه های پولی آیفون

آخرین برنامه ای که به عنوان یکی از بهترین جایگزین های مشابه vShare خدمتتان معرفی می‌کنیم، برنامه AppCola نام دارد. این برنامه بسیاری از اپلیکیشن های پولی موجود در اپ استور را به صورت رایگان قابل دانلود می‌کند. متاسفانه برخی از کاربران در مورد بروز کرش ها دائم در این اپلیکیشن صحبت هایی به عمل می‌آورند و این مسئله حقیقت دارد، اما با این حال برنامه AppCola یکی از بهترین برنامه های موجود برای دانلود رایگان اپلیکیشن های اپ استور است.

دانلود برنامه AppCola

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 14 برنامه برتر و مشابه vShare پرداختیم که امکان دانلود رایگان برنامه های پولی آیفون را فراهم می‌کنند. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون XS

دوربین پشت آیفون ایکس

دوربین اصلی iPhone XS Max 

تعمیرات موبایل

منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (7)

guest
7 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
فخر دو عالم
فخر دو عالم
1 سال گذشته

ما گوشیشو نداریم بخوابم برنامه رایگانشو نصب کنیم در صورت دادن گوشی برنامه را نصب میکنیم هر چی دیگه هم باشه نصب میشه در اسرع وقت انجام میشه فقط شما رایگان یک دستگاه آیفون چهارده پرومکس برای بنده ارسال کنید با تشکر فخر دو عالم

Moha
Moha
3 سال گذشته

سلام برنامه vShare رو نصب کردم ولی روی iPad کار نمیکنه میشه زودتر جواب بدید که چیکار باید انجام بدم

awat
awat
3 سال گذشته
پاسخ به  Moha

مدتهاست از کار افتاده و حتی استورهای مشابه ش هم دیگه کار نمیکنند

فخر دو عالم
فخر دو عالم
1 سال گذشته
پاسخ به  Moha

دعا کن

سارا
سارا
3 سال گذشته

سلام من از اپ استور ایرانیه “سیب بازار” استفاده میکنم و خیلی راضی هستم،
بیشتر اپ ها رایگان هستند و نیازی به خری اشتراک نداره ، تازه اشتراک هاشم خیلی ارزون تر از بقیه ی اپ استور هاست

rooholla rezae
rooholla rezae
5 سال گذشته

سلام ، این اپ استورها خوب هستند اما آیا امنیت گوشی با وجود آنها به خطر نمی افتد؟ لطفا کمی توضیح دهید ممنون

فخر دو عالم
فخر دو عالم
1 سال گذشته
پاسخ به  rooholla rezae

خداروشکر کن گوشیو داری ما همونم خداروشکر نداریم نگران امنیت باشیم
:جواب های مردمی :فخر دو عاام