تماشای آنلاین فیلم های دوبله از رسانه هاب ویژن

تماشای آنلاین فیلم های دوبله از رسانه هاب ویژن

فیلم های خارجی به دو گونه دوبله فارسی و زیرنویس فارسی ارائه می شوند که در بخش دوبله فارسی که مد نظر ما در این مقاله است سرویس هاب ویژن آثاری زیادی را ارائه نموده است، دوبله های اختصاصی HubVision با صداهایی جذاب و گیرا باعث علاقه بیشتر شما برای تماشای یک اثر سینمایی خواهد شد.

معرفی فیلم های جدید و دوبله اختصاصی از سایت هاب ویژن

1 – یاغی 3

فیلم یاغی 3 یا شورشی ۳ (Baaghi 3) با ژانری اکشن، ماجراجویی و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۰ هند به کارگردانی احمد خان است. در این فیلم بازیگرانی همچون تایگر شروف، ریتیش دشموک، شرادها کاپور، آنکیتا لوکانده، جایدیپ اهلاوات، جکی شروف، ساتیش کایشیک و دیشا پاتانی ایفای نقش کرده‌ اند. این فیلم دنباله یاغی 1 و 2 می باشد. رونی و ویکرام برادرانی هستند که پیوند ناگسستنی با هم دارند. سفر آنها زمانی آغاز می شود که یک چرخش خاص در رویدادها، ویکرام را به سفر می کشاند. در این سفر او توسط مردم ربوده می شود. رونی شاهد ضرب و شتم و ربوده شدن برادرش است، رونی هر کاری که لازم باشد انجام خواهد داد تا هر کسی و هر چیزی را که مانع امنیت ویکرام باشد نابود کند.

2 – اتاق فرار 2

اتاق فرار 2

اتاق فرار: مسابقات قهرمانان (Escape Room: Tournament of Champions) که با نام اتاق فرار ۲ (Escape Room 2) نیز شناخته میشود، یک فیلم اکشن، ترسناک، ماجراجویی، رازآلود، هیجان انگیز و علمی تخیلی محصول سال 2021 کشورهای آمریکا و آفریقای جنوبی به کارگردانی آدام روبیتل است که توسط سه کمپانی‌ Columbia Pictures و Original Film و Shaken Not Stirred تهیه و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز ویل هانلی، ماریا ملنیک و دانیل تاچ به صورت مشترک به عهده داشته و هنرمندانی چون تیلور راسل، لوگان میلر، دبورا آن ول، توماس کوکرل، هالند رودن، ایندیا مور، کارلیتو الیوررو، مت اسوف، جیمی لی مانی، وین هریسون، لوسی نیومن-ویلیامز در این اثر حضور دارند؛ همچنین این فیلم که دنباله فیلم اتاق فرار محصول سال 2019 محسوب میشود، اولین بار در تاریخ 16 جولای سال 2021 میلادی توسط Columbia Pictures در سینماهای کشور آمریکا اکران شد و توانست به فروش تقریبی 44.9 میلیون دلار در سطح جهانی دست پیدا کند فیلم اتاق فرار 2 پس از پخش با نظرات متفاوتی از سوی منتقدان و مخاطبین روبرو شد اما اغلب آن‌ها وجود معماهای پیچیده در این فیلم را ستودند. این فیلم با دوبله فارسی در هاب ویژن موجود است.

3 – بدخیم

بدخیم (Malignant) یک فیلم ترسناک، جنایی، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2021 کشورهای آمریکا و چین به کارگردانی جیمز وان است که توسط سه کمپانی‌ Atomic Monster و Boom Entertainment و Boom! Studios تهیه و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز اینگرید بیسو، جیمز وان و آکیلا کوپر به صورت انجام داده و از ستارگان این اثر سینمایی میتوان به؛ آنابل والیس، مدی هسن، جرج یانگ، میکل برایانا وایت، خواکلین مک کنزی، اینگرید بیسو، پائولا مارشال، جیک ایبل، ریچل وینفری، مارینا میزپا، پائول میبون، دن راموس اشاره کرد؛ فیلم بدخیم که تاکنون موفق به کسب 2.4 میلیون دلار در گیشه جهانی شده است، پس از پخش با نظرات مثبت فراوانی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد و بیشتر آن‌ها فیلمنامه، کارگردانی و همچنین وجود صحنه‌های مهیج در این فیلم را تحسین کردند.

4 – نفس نکش 2

نفس نکش 2

نفس نکش ۲ یا دونت بربف ۲ (Don’t Breathe 2) یک فیلم ترسناک، اکشن و هیجان انگیز محصول سال 2021 کشورهای آمریکا و صربستان به کارگردانی رودو سایگرز است، ستارگانی چون استیون لانگ، مادلین گریس، روکی ویلیامز، بابی شوفیلد، استفانی آرسیلا، استفان رودری، دیانا بابینیکووا، آدام یانگ، کریستین زاگیا، برندان سکستون سوم در این فیلم هنرنمایی می کنند؛ همچنین این فیلم که دنباله فیلم نفس نکش محصول سال 2016 میلادی محسوب میشود و با بودجه 15 میلیون دلاری ساخته شده است. شت سال پس از اتفاقات قسمت اول، نورمن نورداستورم (با بازی استیون لانگ) در یک کلبه مخفی شده و دختر بچه‌ای به نام فینیکس که در یک آتش‌سوزی یتیم شده را پذیرفته و بزرگ کرده‌ است. ولی زمانی که گروهی از آدم‌ربایان به خانه آن‌ها هجوم آورده و دختر را می‌ربایند، نورمن مجبور میشود برای نجات وی از پناهگاه امن خود خارج شده و به دنبال آدم‌ ربایان برود.

سرویس هاب ویژن را می شناسید؟

هاب ویژن تحت آدرس (Hubvision.ir) یکی از VOD های جدیدی است که قادرید بدون خرید اکانت و بصورت رایگان بسیاری از آثار سینمایی و سریالی خارجی را آنلاین تماشا کنید، همچنین این سرویس با داشتین یک تیم دوبلور آثار ناب و کمتر دیده شده خارجی را دوبله می کند آنها را بصورت رایگان برای تماشا ارائه میدهد، تا فرصت هست میتوانید در این رسانه عضو شوید و از امکان محدود این رسانه برای تماشای رایگان آثار لذت ببرید، شاید بسیاری از فیلم هایی که در این رسانه می بینید دوست داشته باشید پس به راحتی قادرید از امکان ویژه ذخیره در لیست مورد علاقه بهره ببرید و آنها را برای تماشا در فرصتی دیگر داشته باشید، بد نیست بدانید این رسانه امکان مشارکت کاربران برای نظر و رای را قرار داده است تا بتواند بازخورد مناسبی از بیننده ها در مورد فیلم مورد و همچنین ارتقا این سرویس در آینده کمک بگیرد، در دوبله های فارسی اختصاصی این رسانه پرطرفدار که شبه فیلیمو نیز هست تلاش شده است تا نزدیک ترین واژه ها برای ادای دیالوگ بازیگران گفته شود. تماشای فیلم بدون خرید اشتراک در سرویس هاب ویژن فراهم شده است تا بتوانید از این فرصت طلایی برای شناخت و تصمیم گیری بیشتر استفاده کنید.

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments