تعویض گلس ال سی دی آیفون XS با قیمت باورنکردنی در موبایل کمک

تعویض گلس ال سی دی آیفون XS با قیمت باورنکردنی در موبایل کمک

اگر گلس ال سی دی آیفون XS شما شکسته و می‌خواهیم تعویض آن را به مرجعی قابل اعتماد واگذار کنید، موبایل کمک یکی از برترین مراجعی است که قادر به استفاده از سرویسش خواهید بود. با خدمات مرکز موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس ال سی دی آیفون XS اپل را با صرف کمترین هزینه و قیمت انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چه زمانی نیاز به تعویض گلس ال سی دی آیفون XS است؟

روی ال سی دی آیفون XS اپل با یک لایه شیشه ضد خش پوشانده شده که اصطلاحا به آن گلس ال سی دی گفته می‌شود. این شیشه به طور یکپارچه روی ال سی دی گوشی پرس شده است و به راحتی و توسط کاربر قابل جداسازی از روی آن نخواهد بود. حتی تعمیرکاران موبایل هم بدون تجهیزات و دستگاه های خاص قادر به جدا کردن گلس ال سی دی گوشی هایی مثل آیفون XS نیستند. بنابراین منظور از گلس ال سی دی، شیشه‌ای است که روی ال سی دی گوشی پرس شده و به نوعی از آن محافظت می‌کند. اما شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود که چه زمانی نیاز به تعویض گلس ال سی دی آیفون XS پیدا می‌کنم؟

بیشتر بخوانید: راهنمای تعویض گلس یا شیشه شکسته تمامی مدل‌های آیفون اپل

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون XS اپل 

در برخی شرایط خاص ممکن است در اثر ضربه یا فشاری که به گوشی وارد می‌شود گلس ال سی دی آن بشکند اما عملا به خود ال سی دی و تاچ گوشی آسیبی وارد نشود. در اینگونه شرایط علیرغم اینکه صفحه نمایش گوشی شکسته و روی آن شکستگی هایی دیده می‌شود، محتوای نمایشگر به تصویر کشیده خواهند شد و حتی تاچ دستگاه هم بدون مشکل عمل می‌کند. در این مواقع می‌توان مشکل به وجود آمده را با تعویض گلس ال سی دی آیفون XS رفع کرد. پس تعویض گلس ال سی دی آیفون XS در شرایطی انجام می‌شود که بنا به هر دلیل شکستگی هایی روی صفحه نمایش گوشی دیده شوند اما تاچ و ال سی دی آن بدون مشکل کار کنند.

تعمیرات اپل

تعویض گلس ال سی دی چگونه انجام می‌شود؟

برای تعویض گلس ال سی دی گوشی هایی مثل iPhone XS باید از تجهیزات و دستگاه های خاصی استفاده شود که هر تعمیرکار موبایلی به آن ها دسترسی ندارد. این تجهیزات و دستگاه ها با استفاده از تکنولوژی های خاص امکان جداسازی گلس روی ال سی دی گوشی ها را فراهم می‌کنند. همانطور که قبلا گفتیم گلس ال سی دی گوشی هایی مثل آیفون ایکس اس روی ال سی دی آن ها پرس شده و به سادگی قابل جداسازی نیست. برای انجام این کار باید مراحل خاصی توسط دستگاه های منحصر به فردی که بدین منظور طراحی شده‌اند طی شود. به طور کلی پروسه تعویض گلس ال سی دی آیفون XS شامل سه مرحله اصلی می‌شود. مرحله یک مرحله‌ای است که باید گلس شکسته آیفون از روی ال سی دی آن جدا شود. برای انجام این کار باید از دستگاه منحصر به فردی استفاده گردد و دقت زیادی هم صرف شود که به خود ال سی دی و تاچ گوشی آسیبی وارد نشود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی تاچ آیفون XS 

در مرحله دوم باید گلس جدید روی ال سی دی آیفون XS پرس شود که برای انجام این کار هم از تجهیزات خاصی استفاده خواهد شد. انجام دقیق این مرحله هم اهمیت بالایی دارد چون باید گلس جدید کاملا دقیق و درست روی ال سی دی گوشی پرس گردد. در مرحله سوم و آخر هم باید حباب زدایی انجام شود و یکپارچگی مابین گلس جدید و LCD آیفون به وجود آید. بنابراین در مجموع تعویض گلس ال سی دی آیفون XS شامل سه مرحله اصلی می‌شود و با استفاده از دستگاه ها تجهیزات خاص قادر به انجام این کار خواهیم بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعویض شیشه شکسته آیفون XS توصیه می‌کنیم مقاله تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون XS اپل با کمترین قیمت در موبایل کمک را مطالعه کنید.

تعویض گلس ال سی دی آیفون XS با قیمت باورنکردنی در موبایل کمک

هزینه تعویض گلس ال سی دی آیفون XS چقدر است؟

زمانی که روی صفحه نمایش آیفون ایکس اس شکستگی به وجود آید احتمالا اولین چیزی که به ذهن کاربر خطور می‌کند این است که چه هزینه تعمیری باید برای رفع این مشکل پرداخت شود؟! حتما می‌دانید که هزینه تعویض ال سی دی گوشی های موبایل و به ویژه آیفون های جدید اپل مثل آیفون XS خیلی بالاست، اما خوشبختانه هزینه تعویض گلس ال سی دی این گوشی خیلی زیاد نخواهد بود. یعنی اگر خوش شانس باشید و بتوانید شکستگی های روی ال سی دی گوشی آیفون ایکس اس را با تعویض گلس روی آن برطرف کنید، صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای در هزینه هایتان به عمل خواهید آورد. هزینه تعویض گلس ال سی دی آیفون XS تقریبا یک سوم هزینه تعویض کامل تاچ و ال سی دی این گوشی خواهد بود. فراموش نکنید که تعویض گلس فقط در شرایطی امکانپذیر است که به خود ال سی دی و تاچ گوشی آسیبی وارد نشده باشد و شکستگی های روی LCD سطحی باشند و فقط بر روی شیشه روی ال سی دی به وجود آیند.

تعمیرات اپل

تعویض گلس iPhone XS چقدر زمان می‌برد؟

از آنجایی که تعویض گلس آیفون ایکس اس یا هر گوشی دیگری باید با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات خاص و طی کردن مراحل مشخصی انجام شود، بنابراین نمی‌توان این کار را خارج از اصول تعیین شده انجام داد و می‌بایست تحت هر شرایط مراحل مشخصی برای انجام این کار طی شوند. سه مرحله‌ای که برای تعویض گلس ال سی دی آیفون XS طی می‌شوند عموما هر یک حدود 2 الی 3 ساعت زمان لازم دارند. بنابراین در اغلب مواقع تعویض گلس ال سی دی گوشی چیزی در حدود 1 روز زمان می‌برد. توصیه می‌کنیم برای انجام این تعمیر در آیفون ایکس اس اپل اصلا عجله نکنید و اجازه دهید این کار با دقت انجام شود تا بهترین نتیجه ممکن را به همراه داشته باشد. فراموش نکنید که بروز یک مشکل کوچک در پروسه تعویض گلس گوشی می‌تواند به ال سی دی و تاچ آن آسیب بزند و منجر به افزایش هزینه های تعمیر شما شود.

گلس شکسته آیفون خود را در مرکز موبایل کمک تعویض کنید!

با خدمات شرکت موبایل کمک می‌توانید تمام تعمیرات گوشی های موبایل خود از قبیل تعویض گلس ال سی دی آیفون XS را با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید. کارشناسان موبایل کمک با شرکت در جدیدترین دوره های آموزش تعمیرات موبایل و همچنین با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و دستگاه های موجود، تعمیرات مورد نیاز را روی گوشی شما انجام می‌دهند. تعویض گلس ال سی دی آیفون XS یکی از پرسفارش‌ترین سرویس هایی است که توسط این مرکز ارائه شده و درصد رضایت مشتریان از این سرویس نشان می‌دهد که موبایل کمک تا چه اندازه به کیفیت کار و رضایت مشتریان اهمیت می‌دهد. پس شما هم می‌توانید با خیالت راحت تعویض گلس ال سی دی آیفون XS را به کارشناسان این مرکز واگذار کنید.

بیشتر بخوانید:تعمیر باتری آیفون XS

فراموش نکنید که برای ثبت سفارش تعمیر موبایل در مرکز موبایل کمک هیچ نیازی به خروج از منزل نخواهید داشت و انجام این کار با یک تماس تلفنی یا از طریق سایت موبایل کمک صورت می‌پذیرد. پیک رایگان موبایل کمک با مراجعه به درب منزل شما گوشی معیوب را از شما تحویل و پس از تعمیر هم به صورت رایگان درب منزل به شما تحویل می‌دهد. به منظور ثبت سفارش تعویض گلس ال سی دی آیفون XS خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر یخوانید:

قطعات گوشی

قیمت گلس آیفون XS

قیمت تاچ ال سی دی آیفون ایکس اس

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments