• قیمت اعلام شده به همراه اجرت تعویض قطعه است.
  • تعویض این قطعه و ارسال گوشی به مشتری، در همان روز دریافت دستگاه انجام می‌شود.
  • هزینه ارسال و دریافت تعمیرات کلیه دستگاه ها در شرکت موبایل کمک رایگان می‌باشد. (پیک رایگان برای تهران، پست رایگان برای سایر استان ها)
  • جهت ثبت سفارش با شماره ۰۲۱۷۵۱۴۷ تماس حاصل نمائید.

دوربین پشت (دوربین اصلی) آیفون ۸ پلاس اپل

شناسایی مدل آیفون

1,790,000 تومان

تماس با شرکت موبایل کمک | ۰۲۱۷۵۱۴۷
  • قیمت اعلام شده به همراه اجرت تعویض قطعه است.
  • تعویض این قطعه و ارسال گوشی به مشتری، در همان روز دریافت دستگاه انجام می‌شود.
  • هزینه ارسال و دریافت تعمیرات کلیه دستگاه ها در شرکت موبایل کمک رایگان می‌باشد. (پیک رایگان برای تهران، پست رایگان برای سایر استان ها)
  • جهت ثبت سفارش با شماره ۰۲۱۷۵۱۴۷ تماس حاصل نمائید.

اطلاعات و جزئیات محصول

توضیحات

اگر دوربین آیفون 8 پلاس اپل (Apple iPhone 8 Plus) شما دچار مشکل شده و به درستی عمل نمی‌کند نگران نباشید. با خدمات مرکز موبایل کمک می‌توانید تعمیر دوربین آیفون 8 پلاس را با کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

هزینه تعمیر دوربین آیفون 8 پلاس اپل

بدون تردید یکی از مهمترین سوالاتی که در رابطه با تعمیر دوربین iPhone 8 Plus در ذهنتان به وجود آمده مربوط به هزینه انجام این کار می‌شود.  هزینه تعمیر دوربین آیفون 8 پلاس با توجه به نوع و شدت خرابی که در دوربین های آن ایجاد شده متفاوت است. به عنوان مثال اگر فقط دوربین اصلی این گوشی نیازمند تعویض باشد، هزینه مشخصی برای تعمیر آن باید پرداخت شود و اگر نیاز باشد که دوربین سلفی گوشی تعویض گردد، هزینه تعمیر متفاوت خواهد بود. اما حتی در بدترین شرایط هم که لازم است هم دوربین اصلی و هم سلفی iPhone 8 Plus تعویض گردند هم، هزینه انجام این کار نسبت به هزینه انجام تعمیراتی مثل تعمیر ال سی دی آیفون 8 پلاس به مراتب کمتر خواهد بود. بنابراین به طور کلی باید گفت که تعمیر دوربین های iPhone 8 Plus اپل از تعمیرات گران قیمت و پر هزینه این گوشی نیست. با خدمات مرکز موبایل کمک می‌توانید تعمیر آیفون را با کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید.

 

برای تعمیر دوربین آیفون 8 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

چگونه از خراب شدن دوربین iPhone 8 Plus جلوگیری کنیم؟

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است! بنابراین بهتر است با مراقبت از گوشی سعی کنید از بروز مشکل در عملکرد دوربین آن یا هر یک از قطعات دیگر دستگاه جلوگیری به عمل آورید. اما چطور می‌توان از خراب شدن دوربین های آیفون 8 پلاس جلوگیری کرد؟ بدین منظور باید رایج ترین دلایل و عواملی که منجر به خراب شدن دوربین های این گوشی می‌شوند را بشناسید و سعی کنید این عوامل به گوشی شما آسیب نرسانند. اصلی ترین عاملی که منجر به خراب شدن دوربین های آیفون 8 پلاس و بروز اختلال در عملکردشان می‌شود، ضربه و فشار است! در اغلب مواقع افتادن گوشی از دست کاربران یا وارد شدن یک فشار ناگهانی به لبه فوقانی قاب آیفون منجر می‌شوند که دوربین های آن از کار بیفتند. پس سعی کنید همیشه مراقب آیفون 8 پلاس خود باشید و از وارد شدن ضربه و فشار به دستگاه خودداری نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 8 پلاس اپل  

 

تعمیر دوربین آیفون 8 پلاس با قیمت مناسب در موبایل کمک

 

با نصب قاب و گاردهای موبایل محافظ می‌توانید در شرایط خاص مثل وارد شدن ضربه و فشار به گوشی تا حد زیادی از بروز مشکل در آن جلوگیری نمایید. آب خوردگی هم از دیگر عواملی است که می‌تواند روی عملکرد دوربین iPhone 8 Plus تاثیرگذار باشد. در خیلی از مواقع دیده شده که نفوذ آب به داخل گوشی و تماس آن با ماژول دوربین و کانکتور های آن سبب شده که این قطعه از کار بیفتد و عملکرد درستی نداشته باشد. بنابراین تا حد امکان از تماس مستقیم آب و مایعات با آیفون 8 پلاس هم خودداری کنید و هیچوقت حتی با دست خیس هم از گوشی استفاده نکنید. نکته آخر هم مربوط به دور نگه داشتن گوشی از اجسام نوک تیز می‌شود. در خیلی از مواقع ممکن است برخورد اشیای نوک تیز با شیشه روی دوربین آیفون منجر به ایجاد خط و خش بر روی آن شود که این خط و خش ها کیفیت عملکرد دوربین گوشی را کاهش می‌دهند. با در نظر گرفتن این موضوعات می‌توانید تا حد زیادی از خراب شدن دوربین آیفون 8 پلاس اپل جلوگیری به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در تهران

حساسیت تعمیر دوربین آیفون 8 پلاس چقدر است؟

خوشبختانه تعویض دوربین iPhone 8 Plus از تعمیرات خیلی حساس این گوشی نیست، بنابراین نیازمند صرف زمان طولانی نخواهد بود و یک تعمیرکار مجرب به راحتی و بدون مشکل می‌تواند این تعمیر را انجام دهد. همانطور که در مقاله تعمیرات اپل: آموزش تعویض دوربین اصلی iPhone 8 Plus اشاره کردیم برای تعویض کردن دوربین اصلی این آیفون باید حدودا 27 مرحله طی شود. کل پروسه تعویض دوربین اصلی آیفون 9 Plus هم شامل جداسازی پنل جلو و پشت و نهایتا تعویض دوربین اصلی می‌شود. همین حالت با کمی پیچیدگی بیشتر برای تعویض دوربین سلفی iPhone 8 Plus هم وجود دارد. بنابراین تعمیر دوربین آیفون 8 پلاس از تعمیرات خیلی سخت و پیچیده این گوشی نیست و به هیچ عنوان با تعمیرات حساسی مثل تعمیر و تعویض مادربرد آن که در مقاله های “تعمیر مادربرد iPhone 8 Plus با کمترین هزینه در موبایل کمکو تعمیرات آیفون: آموزش تعویض برد آیفون 8 پلاس اپلدر مورد آن ها صحبت کردیم قابل مقایسه نیست و پیچیدگی آن ها را ندارد. اگر می‌خواهید تعمیر یا تعویض دوربین های آیفون شما با بهترین کیفیت ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از خدمات مرکز موبایل کمک استفاده کنید و انجام این تعمیر را به دست هر تعمیرکاری نسپارید.

 

برای تعمیر دوربین آیفون 8 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

نمایندگی رسمی اپل و تعمیرات تخصصی آیفون

متاسفانه دیده شده که برخی از مراجع و مراکز تعمیر موبایل خود را با عنوان نمایندگی رسمی اپل معرفی می‌کنند و مدعی هستند که تعمیرات تخصصی آیفون را زیر نظر شرکت اپل در ایران انجام می‌دهند! در رابطه با این موضوع باید گفت که متاسفانه ادعای این شرکت ها به هیچ وجه صحت ندارد و اپل بنا به شرایط سیاسی داخل ایران هیچ نمایندگی رسمی ندارد! پس مراجع و مراکزی که خود را به عنوان نمایندگی رسمی اپل ایران معرفی می‌کنند فقط سعی دارند با استفاده از این شعار فریبنده، توجه افراد را جلب کرده و به نوعی آن ها را فریب دهند و مشتری بیشتری جذب کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی های رسمی اپل و نمایندگی اپل در ایران توصیه داریم حتما یک مرتبه مقاله همه چیز در مورد نمایندگی رسمی اپل در ایران و شرایط گارانتی آیفون را مطالعه کنید. پس فریب مراکز و مراجعی که خود را به دروغ به عنوان نمایندگی رسمی اپل ایران معرفی می‌کنند را نخورید!

 

تعمیر دوربین آیفون 8 پلاس در موبایل کمک

 

اما عدم وجود نمایندگی رسمی اپل در ایران به آن معنا نیست که هیچ مرکز و شرکتی در ایران نمی‌تواند تعمیرات تخصصی آیفون و آیپد های این شرکت را با کیفیت مشابه با نمایندگی های رسمی‌ آن ارائه کند. موبایل کمک یکی از مراکزی است که آمار رضایت مشتریانش نشان می‌دهد سرویس دهی آن ر حوزه تعمیرات تخصصی آیفون حتی از نمایندگی های رسمی اپل در سراسر دنیا هم بهتر بوده و کیفیت بالاتری دارد. بنابراین تعمیرات تخصصی آیفون و آیپد حتما نباید در نمایندگی های رسمی اپل انجام شود و مراکزی مثل موبایل کمک هم می‌توانند سرویس مشابه و با کیفیتی را ارائه کنند. به دلیل آمار رضایت بالای مشتریان موبایل کمک از خدمات تعمیر موبایل و آیفون این شرکت، موبایل کمک خود را به عنوان نمایندگی غیر رسمی اپل در ایران معرفی می‌کند. بنابراین اگر به دنبال تعمیر تخصصی آیفون خود هستید، موبایل کمک بهترین گزینه برای انتخاب است.

چرا شرکت موبایل کمک؟

اما چرا باید موبایل کمک را به عنوان مرجعی برای تعمیر دوربین آیفون 8 پلاس یا هر تعمیر تخصصی دیگری که قرار است بر روی آیفون و آیپد های اپل انجام گیرد انتخاب کنیم؟ خدمات موبایل کمک دارای مزیت هایی است که مشابه آن را در هیچ مرکز و شرکت دیگری دریافت نخواهید کرد. برخی از اصلی ترین این مزایا به شرح زیر هستند:

  • ثبت سفارش غیرحضوری: برای ثبت سفارش در مرکز موبایل کمک هیچ نیازی به مراجعه حضوری وجود ندارد و انجام این کار با یک تماس تلفنی یا از طریق سایت شرکت انجام می‌شود.
  • عدم نیاز به خروج از منزل/محل کار: برای اینکه گوشی معیوب شما تعمیر شود هیچ نیازی به خروج از منزل یا محل کارتان و هدر دادن زمانتان نخواهید داشت. تیم موبایل کمک بعد از ثبت سفارش از جانب شما، صفر تا صد کار را انجام می‌دهد و در نهایت گوشی تعمیر شده درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد.
  • سرعت عمل بالا: تعمیرات تخصصی آیفون در اغلب مراجع چند روز طول می‌کشد و کاربر باید در این بازه زمانی بدون گوشی بماند! اما تیم موبایل کمک سعی می‌کند در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیرات لازم را روی گوشی مشتری انجام دهد. تعمیراتی مثل تعمیر دوربین آیفون 8 پلاس در این مرکز عموما ظرف 2 الی 3 ساعت انجام می‌شوند و گوشی تعمیر شده در این بازه زمانی به مشتری تحویل داده خواهد شد.
  • ضمانت تعمیرات: تمام تعمیرات تخصصی که توسط کارشناسان موبایل کمک روی گوشی مشتریان انجام می‌شود تا مدت زمان مشخصی دارای ضمانت هستند.
  • قطعات اورجینال: تمام قطعاتی که کارشناسان موبایل کمک در گوشی مشتریان استفاده می‌کنند اورجینال و اصل هستند و از این نظر شامل گارانتی می‌شوند. این قطعات مستقیما از فروشگاه قطعات موبایل مرکز موبایل کمک تامین خواهند شد.
  • هزینه مناسب: شرکت موبایل کمک سعی کرده که تعریف خدمات و تعمیرات تلفن همراه خود را به گونه‌ای در نظر بگیرد که برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه‌تر از بازار تعمیر گوشی در بازار آزاد باشد.

موارد فوق تنها بخشی از اصلی ترین مزیت های سرویس شرکت موبایل کمک هستند. با خدمات این شرکت می‌توانید تعمیراتی همچون تعمیر دوربین آیفون 8 پلاس را در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت ممکن انجام دهید.

 

برای تعمیر دوربین آیفون 8 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

ثبت سفارش تعمیر دوربین آیفون 8 پلاس در موبایل کمک

اما برای ثبت سفارش تعمیرات تخصصی آیفون و آیپد های اپل در مرکز موبایل کمک چه کنیم و باید چه مراحلی طی شوند؟ مراحل کلی که بدین منظور باید طی شوند به شرح زیر هستند:

  • ثبت سفارش تعمیر آیفون: در قدم اول شما باید سفارش تعمیر مورد نیازتان را ضمن تماس با شماره 75147-021 یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک به ثبت برسانید.
  • اعزام کارشناس به محل: در این مرحله کارشناس موبایل کمک به آدرس شما اعزام می‌شود.
  • تعمیر گوشی در محل یا ارجاع آن به شرکت: گوشی توسط کارشناس بررسی و در صورت امکان در محل تعمیر خواهد شد و اگر امکان تعمیر گوشی در محل وجود نداشته باشد، دستگاه به شرکت ارجاع داده می‌شود.
  • تحویل گوشی به مشتری: بعد از اینکه تعمیرات لازم روی گوشی انجام شد، دستگاه به مشتری تحویل داده می‌شود. اگر در مرحله قبل آیفون مشتری برای تعمیر به شرکت ارجاع داده شده باشد با پیک رایگان به آدرس وی ارسال و درب منزل به او تحویل داده خواهد شد.

بنابراین شرکت موبایل کمک بستری را فراهم کرده که تعمیرات تخصصی موبایل و آیفون های اپل با استفاده از خدمات آن خیلی سریع، مطمئن و بدون دردسر انجام شود. تعمیراتی مثل تعمیر دوربین آیفون 8 پلاس در موبایل کمک ظرف مدت زمانی در حدود 2 الی 3 ساعت انجام می‌شود. برای ثبت سفارش تعمیر در شرکت موبایل کمک به صفحه ثبت سفارش آنلاین تعمیرات موبایل مراجعه کنید یا با شماره 75147-021 تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی iPhone 8 Plus

قیمت دوربین جلو iPhone 8 Plus

اطلاعات بیشتر

سازگاری

آیفون 8 پلاس

گارانتی

اصالت قطعه

آیفون 8 پلاس

اصالت قطعه

خریداران، محصولات زیر را هم خریده اند.

1790000