• قیمت اعلام شده به همراه اجرت تعویض قطعه است.
  • تعویض این قطعه و ارسال گوشی به مشتری، در همان روز دریافت دستگاه انجام می‌شود.
  • هزینه ارسال و دریافت تعمیرات کلیه دستگاه ها در شرکت موبایل کمک رایگان می‌باشد. (پیک رایگان برای تهران، پست رایگان برای سایر استان ها)
  • جهت ثبت سفارش با شماره ۰۲۱۷۵۱۴۷ تماس حاصل نمائید.

خرید دوربین پشت (دوربین اصلی) آیفون ۶ پلاس اپل

شناسایی مدل آیفون

540,000 تومان

تماس با شرکت موبایل کمک | ۰۲۱۷۵۱۴۷
  • قیمت اعلام شده به همراه اجرت تعویض قطعه است.
  • تعویض این قطعه و ارسال گوشی به مشتری، در همان روز دریافت دستگاه انجام می‌شود.
  • هزینه ارسال و دریافت تعمیرات کلیه دستگاه ها در شرکت موبایل کمک رایگان می‌باشد. (پیک رایگان برای تهران، پست رایگان برای سایر استان ها)
  • جهت ثبت سفارش با شماره ۰۲۱۷۵۱۴۷ تماس حاصل نمائید.

اطلاعات و جزئیات محصول

توضیحات

خراب شدن دوربین آیفون 6 پلاس می‌تواند یکی از آزاردهنده‌ترین اتفاق هایی باشد که در این گوشی رخ می‌دهد. تصور کنید در وضعیتی که به طور ناگهانی دوربین آیفون شما از کار می‌افتد چه حال و روزی دارید! با سرویس تعمیرات موبایل کمک می‌توانید تعمیر یا تعویض دوربین آیفون 6 پلاس اپل را با صرف کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

اصلی‌ترین دلایلی که منجر به خرابی دوربین آیفون 6 پلاس می‌شوند

شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شده باشد که چه دلایلی ممکن است منجر به از کار افتادن و خرابی دوربین آیفون 6 پلاس شوند؟ مطمئنا دلایل زیای وجود دارند که می‌توانند منجر به بروز این مسئله شوند اما در این میان برخی از این دلایل شایع‌تر از سایر دلیل ها خواهند بود. در ادامه برخی از آن ها را عنوان می‌کنیم:

 

برای تعمیر دوربین آیفون 6 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

  • وارد شدن ضربه به آیفون: وارد شدن ضربه به آیفون می‌تواند در آن هزار و یک مشکل را به وجود آورد که یکی از آن ها مربوط به از کار افتادن دوربین گوشی می‌شود. عموما زمانی که ضربه به لبه فوقانی قاب آیفون 6 پلاس وارد شود، احتمال خراب شدن ماژول های دوربین گوشی هم افزایش می‌یابند چون هر دو ماژول دوربین اصلی و سلفی آیفون 6 Plus اپل در لبه فوقانی قاب آن نصب هستند. بنابراین ضربه خوردن یکی از اصلی ترین عواملی است که می‌تواند منجر به خراب شدن دوربین آیفون 6 پلاس اپل شود.

 

  • آب خوردگی آیفون: متاسفانه آیفون 6 پلاس از طراحی ضد آب بهره‌مند نیست و در برابر نفوذ آب مقاومت لازم را ارائه نمی‌کند. به همین دلیل در خیلی از موارد دیده شده که آب خوردگی آیفون 6 پلاس منجر به از کار افتادن دوربین و خیلی از قطعات دیگر آن می‌شود. بنابراین سعی کنید همیشه تا حد امکان آیفون 6 Plus خود را از آب دور نگه دارید.

 

تعمیر یا تعویض دوربین آیفون 6 پلاس

 

  • وارد شدن فشار به آیفون: همیشه ضربه خوردن منجر به خراب شدن قطعات سخت افزاری آیفون و دوربین این گوشی نمی‌شود و در برخی شرایط وارد شدن فشار به دستگاه هم منجر به بروز اختلال در عملکرد قطعات آن خواهد شد. برای مثال دیده شده که کاربر آیفون 6 پلاس خود را در جیب پشت شلوارش قرار داده و زمانی که حواسش نبوده بر روی آن نشسته و بدین ترتیب دوربین و حتی ال سی دی گوشی وی از کار افتاده‌اند.

 

  • خط و خش دار شدن لنز دوربین: یکی دیگر از دلایلی شایعی که کاربران را منجر به تعمیر دوربین آیفون 6 پلاس می‌کند مربوط به خط و خش دار شدن لنز دوربین گوشی می‌شود. زمانی که روی لنز دوربین آیفون یا هر گوشی خط و خش ایجاد شود، کیفیت دوربین کاملا از بین خواهد رفت و در این شرایط مشکل با تعمیر دوربین آیفون 6 پلاس قابل رفع خواهد بود. کاور لنز دوربین آیفون ۶ پلاس هم در این مواقع می تواند کمک زیادی به شما کند.

 

دلایل فوق فقط بخشی از اصلی ترین دلایلی هستند که کاربر را ملزم به تعمیر دوربین آیفون 6 پلاس می‌کنند. بنابراین سعی کنید همیشه با حد امکان از آیفونتان محافظت کنید تا خدای نکرده مشکلی برای آن ایجاد نشود.

هزینه تعمیر دوربین آیفون 6 پلاس چقدر است؟

احتمالا اولین سوالی که پس از خراب شدن دوربین آیفون 6 پلاس شما به ذهنتان می‌رسد این خواهد بود که هزینه تعمیر دوربین آیفون 6 پلاس چقدر است؟! خوشبختانه تعمیر دوربین های آیفون هزینه خیلی زیادی ندارد و حداقل هزینه آن به پای هزینه تعمیر ال سی دی یا تعویض برد آیفون 6 plus این گوشی نمی‌رسد. البته شرایطی که در تعمیر دوربین آیفون 6 پلاس به وجود می‌آید روی هزینه نهایی آن تاثیرگذار خواهد بود. برای مثال اگر قرار باشد فقط دوربین سلفی گوشی تعمیر شود، مطمئنا هزینه تعمیر کمتر از زمانی خواهد بود که هر دو دوربین اصلی و دوربین سلفی آیفون 6 Plus اپل نیاز به تعمیر داشته باشند. اگر می‌خواهید تعمیر دوربین آیفون 6 پلاس شما با کمترین هزینه ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

 

برای تعمیر دوربین آیفون 6 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعمیر یا تعویض دوربین آیفون 6 پلاس

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 6 پلاس 

تعمیر دوربین آیفون 6 پلاس اپل چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمانی که برای تعمیر دوربین آیفون 6 پلاس نیاز است به عوامل مختلفی همچون نوع خرابی و سرعت عمل تعمیرکار وابسته خواهد بود. در حالت عادی برای تعویض دوربین اصلی یا سلفی آیفون 6 پلاس کمتر از 2 ساعت زمان لازم خواهد بود اما اگر قرار باشد هر دو دوربین اصلی و سلفی آیفون 6 پلاس تعویض شوند، احتمالا این تعمیر حداقل 3 ساعت زمان لازم خواهد داشت. البته باز هم تاکید می‌کنیم که تجربه و سرعت عمل تعمیرکار گوشی در این مرحله تاثیر کاملا مستقیمی بر روی سرعت انجام تعمیرات خواهد داشت. اگر می‌خواهید تعمیر دوربین آیفون 6 پلاس اپل در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده گنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی آیفون

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون ۶ پلاس آب خورده 

چطور شخصا دوربین آیفون 6S Plus را تعویض کنیم؟

اگر تصور می‌کنید شخصا قادر به تعمیر دوربین آیفون 6 پلاس اپل هستید، کافیست ابتدا ابزارهای مورد نیاز برای انجام این تعمیر را تهیه کنید. بدین منظور می‌توانید به بخش فروش ابزارهای تعمیر در فروشگاه موبایل کمک مراجعه نمایید. سپس قطعاتی که قرار است تعویض شوند (ماژول دوربین اصلی یا سلفی آیفون 6 پلاس) را هم از فروشگاه موبایل کمک تهیه کنید. بعد از اینکه ابزارها و قطعات مورد نیاز برای تعمیر دوربین آیفون 6 پلاس را در اختیار داشتید، از مقاله های آموزش تعویض دوربین پشت آیفون 6 پلاس اپل و آموزش تعویض دوربین سلفی آیفون 6 پلاس اپل به ترتیب برای تعویض دوربین اصلی و سلفی iPhone 6 Plus اپل کمک بگیرید. سعی کنید مراحل شرح داده شده را به طور دقیق و کاملا طبق توضیحات طی نمایید.

 

برای تعمیر دوربین آیفون 6 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعمیر دوربین آیفون 6 پلاس را به موبایل کمک بسپارید!

اگر می‌خواهید تعمیر یا تعویض دوربین آیفون 6 پلاس اپل شما با صرف کمترین هزینه ممکن، ضمانت و همچنین کوتاه‌ترین زمان انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان موبایل کمک برای تعمیر دوربین آیفون 6 پلاس مشتریان عزیز از جدیدترین متدها و مدرن ترین ابزارها استفاده می‌کنند. به منظور ثبت سفارش تعمیر دوربین و یا به طور کلی تعمیرات آیفون 6 پلاس اپل در موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: 

قطعات گوشی آیفون 6 پلاس

قیمت دوربین سلفی آیفون 6 پلاس

اطلاعات بیشتر

سازگاری

آیفون 6 پلاس

گارانتی

اصالت قطعه

آیفون 6 پلاس

اصالت قطعه

خریداران، محصولات زیر را هم خریده اند.

540000