ترفند iOS 11: خاموش کردن آیفون بدون لمس دکمه (Power)

خاموش کردن آیفون بدون لمس دکمه پاور (Power)

سیستم عامل iOS 11 قابلیتی را ارائه می‌کند که به موجب آن شما می‌توانید بدون نیاز به دکمه پاور (Power) دستگاه خود را خاموش کنید. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه خاموش کردن آیفون بدون لمس دکمه پاور (Power) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با خاموش کردن آیفون بدون لمس دکمه پاور (Power)

آپدیت iOS 11 به صورت رسمی منتشر شده و اگر از آیفون یا آیپد های مجهز به تراشه‌های 64 بیتی اپل استفاده می‌کنید، هم اکنون قادر به دانلود و نصب آن خواهید بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دانلود و نصب آپدیت iOS 11 از مقاله آموزش نصب iOS 11 ؛ چگونه آپدیت رسمی iOS 11 را نصب کنیم؟ استفاده کنید. با نصب iOS 11 مجموعه‌ای از قابلیت های جدید در اختیارتان قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل 

یکی از قابلیت های جالبی که بدین سبب ارائه خواهد شد، مربوط به امکان خاموش کردن آیفون بدون لمس دکمه پاور (Power) می‌شود! در ادامه این مطلب قصد داریم نحوه انجام این کار در iOS 11 را برایتان شرح دهیم. چنانچه در مورد هر یک از بخش های شرح داده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

تعمیرات اپل

نحوه خاموش کردن آیفون بدون لمس دکمه پاور (Power)

تصور کنید بنا به هر دلیل مثل خراب شدن دکمه پاور (Power) آیفون، نمی‌توانید از آن برای خاموش کردن گوشی استفاده کنید. در این شرایط تکلیف چیست؟ در iOS 11 برای رفع این مشکل یک راه حل عالی ارائه شده که به شما اجازه می‌دهد نسبت به خاموش کردن آیفون بدون لمس دکمه پاور (Power) اقدام کنید. بدین منظور باید به شرح زیر عمل شود:

خاموش کردن آیفون بدون لمس دکمه پاور (Power)

  • وارد بخش Settings شوید.
  • گزینه General را انتخاب کنید.
  • در لیست ارائه شده به مست پایین صفحه اسکرول کنید و گزینه Shut Down را لمس نمایید.
  • حالا انگشت خود را بر روی آیکون “پاور” نمایان شده بر روی نمایشگر قرار دهید و به سمت راست بکشید.

مشاهده خواهید کرد که آیفون یا آیپدتان بدون نیاز به لمس دکمه پاور خاموش می‌شود. اما شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود که اگر دکمه پاور دستگاه خراب باشد و با استفاده از این ترفند iOS 11 آن را خاموش کنیم، چگونه بار دیگر و بدون دکمه پاور دستگاه قابل روشن شدن خواهد بود؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون تعمیرات اپل

روشن کردن آیفون بدون لمس دکمه پاور (Power)

برای روشن کردن آیفونی که دکمه پاور (Power) آن خراب است یا بنا به هر دلیل کار نمی‌کند، کافیست که با استفاده از کابل لایتنینگ، آیفون خود را به پریز برق یا پورت USB کامپیوتر وصل کنید. بدین صورت دستگاه بار دیگر بدون نیاز به لمس دکمه پاور (Power) روشن شده و قابل استفاده خواهد بود.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه خاموش کردن آیفون بدون لمس دکمه پاور (Power) پرداختیم. چنانچه در مورد هر یک از بخش های شرح داده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

 

بیشتر بخوانید:

iPhone XR قطعات

قیمت شیشه iPhone SE 2020

قیمت درب پشت آیفون 11 پرو

تعمیرات موبایل

منبع gadgethacks

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
سجاد ز
سجاد ز
2 سال گذشته

عالی