بهترین مکان های فرود در کالاف دیوتی موبایل

بهترین مکان های فرود در کالاف دیوتی موبایل

همانطور که می‌دانید Call of Duty Mobile یکی از برترین بازی‌های بتل رویال در جهان است و نقشه‌های زیادی در فصل جدید این بازی وجود داردبه همین دلیل در این مقاله، در مورد نقشه فصل سوم بازی موبایل Call of Duty صحبت می‌کنیماگر از طرفداران این بازی هستید با ما همراه باشید.

همه بازیکنان می‌دانند که در بازی‌های بتل رویال، فرود آمدن در منطقه‌ای از بازی که به دلیل غنی بودن غارت شناخته شده است؛ چقدر می‌تواند موثر باشدهمین موضوع باعث می‌شود تجهیزات بهتری به دست آورید، تعداد kill بیشتری بگیرید و برای برنده شدن بهتر کار کنید.

بهترین مکان های فرود در کالاف دیوتی موبایل

نابراین، این مقاله بهترین مکان‌های فرود در کالاف دیوتی موبایل را به شما نشان می‌دهدفصل دوم Call of Duty Mobile در آخرین به روزرسانی تغییراتی را در بازی ایجاد کرده استاز جمله مکان‌های جدید با لوت‌های درجه یک که آن را به مکانی عالی برای فرود و شروع بازی تبدیل می‌کند.

در دیگر بازی‌های بتل رویال مانند پابجی و فورتنایت، بارها تجربه کرده‌ایم که با فرود آمدن در یک منطقه خاص می‌توان بازی را قوی‌تر شروع کرد و شانس برنده شدن را افزایش داد.

انتخاب بهترین مکان برای فرود در کالاف دیوتی

اولین کاری که یک بازیکن باید در بازی Call of Duty انجام دهد این است که محلی را برای فرود آمدن انتخاب کنداین انتخاب می‌تواند بسیار سخت باشد، به خصوص اگر مبتدی یا آماتور هستید و آشنایی چندانی با مکان‌های مختلف بازی نداریددر زیر لیستی از چندین مکان برتر برای فرود در بازی Call of Duty Mobile آمده است.

1) Aerial Platform

بتل رویالMobile COD یکی از بهترین مکان‌ها برای فرود و غارت در این بازی استاین مکان سکوی هوایی در بازی استدر این منطقه می‌توانید انواع سلاح‌های عالی، کیت‌های پزشکی، زره و موارد دیگر را پیدا کنید.

2) Countdown

Countdown یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای فرود و لوت در کالاف است و می‌تواند گزینه خوبی برای شروع بازی باشددر این منطقه شما می‌توانید اسلحه‌ها و ابزارهای دیگری را که در بازی به آن‌ها نیاز دارید؛ پیدا کنید.

3) Black Market

منطقه بلک مارکت که در غرب نقشه قرار دارددارای تفنگ‌هایی پر کاربرد، جلیقه‌های فراوان و همچنین توانایی خارق العاده‌ای در ساخت انواع سلاح‌ها استبنابراین این منطقه یکی بهترین مکان‌های فرود در کالاف دیوتی موبایل می‌باشدایرلاین زیرزمینی برای فرارهای اضطراری در این منطقه وجود داردهمچنین سیستم ساخت هلیکوپتر و موتور نیز در این محل نصب شده است.

انتخاب بهترین مکان برای فرود در کالاف دیوتی

4) Sanitarium

در این مکان اتاق‌های زیادی وجود دارد که همگی دارای سلاح‌های مختلف و بسیار زیادی هستنداین منطقه همچنین دارای وست لول 3، تفنگ‌های افسانه ای، و یک اتاق مخفی است که در آن می‌توانید مقدار زیادی آدرنالین پیدا کنید.

این منطقه علاوه بر اینکه یکی از بهترین مکان‌ها برای فرود و لوت در کالاف دیوتی موبایل بوده، دارای هلیکوپترهای زیادی برای حرکت راحت و سریعتر در بازی استهمچنین در صورت نیاز می‌توان از آن‌ها برای رفتن به مکان دیگری استفاده کرد.

5) Practice Range

این منطقه یکی از بهترین مکان‌ها برای فرود در کالاف دیوتی موبایل است، زیرا پر از ساختمان می‌باشد و یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای لوت کردن در Call of Duty Mobile محسوب می‌شودشما می‌توانید هر آنچه برای برنده شدن در بازی نیاز دارید را در اینجا پیدا کرده و بازی را با دست پر شروع کنید.

6) Frm

این یک مکان استراتژیک برای بتل رویال کالاف، در قسمت وسط و مرکز نقشه استگان‌های بسیار خوبی در این منطقه وجود دارد و می‌توانید بیشترین بهره را از آن‌ها ببریداین منطقه نیز یکی از مکان‌های محبوب با سه بخش مختلف می‌باشد.

Frm

قسمت اول در بالای منطقه قرار دارد که آن تونل استاین بخش دارای انواع بامس‌های بسیار خوب می‌باشددر قسمت دوم این منطقه مزرعه‌ای وجود دارد که با نزدیک شدن به آن، می‌توانید زامبی‌های بزرگی را ببینیدحالا تکلیف شما مشخص استزامبی‌ها را شکست دهید و سلاح‌ها و تجهیزات بسیار خوب و کاربردی مانندگان لجندری و آدرنالین به دست آورید.

بخش نهایی این منطقه آسیاب بادی مناسب برای تک تیراندازان استرفتن به بالای این ناحیه دید بسیار خوبی به شما می‌دهد، با شناسایی انمی هل می‌توانید آن‌ها را از بین ببریداین ویژگی‌ها، منطقه frm را به منطقه‌ای محبوب برای گیمرهای کالاف دیوتی موبایل تبدیل کرده است.

7) بهترین مکان لوت در کالاف؛ منطقه Sakura

ساکورا یکی از زیباترین، ساکت‌ترین و کم جمعیت‌ترین مناطق Call of Duty Mobile است که تجهیزات زیادی در آن وجود داردشما به سادگی در مکانی مرتفع فرود می‌آیید که می‌توانید دیگر بازیکنانی را که می‌خواهند شما را بکشند، بینیدبا مقایسه ساکورا و کراش، ساکورا دارای یک منطقه بزرگ با ساختمان‌های زیاد استهمچنین ساکورا هیچ صخره‌ای نداردبنابراین توسط تک تیرانداز کشته نخواهید شد.

8) LAND

این منطقه یکی از بهترین مکان‌های لوت در کالاف است که یکی از محبوب‌ترین و البته خطرناک‌ترین آن‌ها هم به حساب می‌آیدزیرا این منطقه در بازی انتخاب بسیاری از افراد است و بهترین و مناسب‌ترین لوت‌های نقشه کالاف را دارد.

در این مکان، گان‌های لجندری و وست‌های لول را که در هیچ جای دیگری از نقشه یافت نمی‌شود، پیدا می‌کنیدبدون شک این منطقه را می‌توان به عنوان یکی از بهترین مناطق لوت بازی Call of Duty Mobile معرفی کرد.

9- Buss station

برخی از مزایای مهم، این مکان را به منطقه‌ای مناسب برای لوت و فرود در بازی تبدیل کرده استیکی از این مزیت ها، شامل انواع سلاح‌ها و تجهیزات می‌شوددومین نکته مهم این است که این مکان دارای آدرنالین بسیار زیاد و وست‌های خوب است.

برخی از این مکان‌ها دارای دو ورودی و برخی اتاق‌ها دارای ورودی‌های بسته هستندراه اول گزینه پنجره برای آن اتاق است و راه دوم این است که از درزهای دیوار عبور کنید تا به اتاق برسیدشما همچنین می‌توانید این مسیر بسته را با بمب و لانچر باز کنید.

اهمیت شناخت مکان های لوت در کالاف دیوتی موبایل

یکی از مراحل و اقدامات اصلی برای شروع با Call of Duty Mobile این است که در بهترین لوت فرود بیاییدفرود آمدن در مکان مناسب شانس شما را برای برنده شدن افزایش می‌دهدنکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که مکان‌های لوت خوب معمولا شلوغ و افراد زیادی آنجا هستندبنابراین اگر تازه وارد هستید، باید بیشتر مراقب باشید.

اهمیت شناخت مکان های لوت در کالاف دیوتی موبایل

منظور از سی پی (cp) در بازی کالاف دیوتی موبایل چیست؟

CP پول رسمی بازی Call of Duty Mobile است که می‌توانید با استفاده از آن از امکانات ویژه این بازی بهره‌مند شویداز CP برای خرید بتل پس بازی کالاف دیوتی استفاده کنید و در هر فصل، اسکین و اسلحه‌های دیدنی به دست آورید.

همچنین می‌توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی، برای دریافت گردونه‌هایی که بازی به صورت هفتگی ارائه می‌دهد، استفاده کنیدسعی کنید بهترین اسین‌ها وگان‌های لجندری را بدست آوریدشما می‌توانید برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به وبسایت اینترنتی تاپ جم شاپ مراجعه کنیداگر می‌خواهید حساب خود را به فروش برسانید؛ می‌توانید با خرید سی پی، آن را بیش از حد معمول و قیمت چند برابری بفروشیدزیرا با این کار ارزش اکانت شما بیش‎تر می‌شود.

کلام پایانی

فرود آمدن روی نقاطی از بازی که دارای لوت مناسب است، گام اصلی برای برنده شدن در کالاف دیوتی موبایل می‌باشدالبته به خاطر داشته باشید که مناطق لوت کردن عموما شلوغ هستنداگر حرفه‌ای نباشید، برای شروع بازی با مشکل مواجه خواهید شدپس سعی کنید از نکات مطرح شده استفاده کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments