استراتژی فروش در اینستاگرام

استراتژی فروش در اینستاگرام

در حال حاضر اینستاگرام به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن های شبکه‌های اجتماعی در جهان تبدیل شده است. کاربران زیادی از جمله افراد عادی، نویسندگان محتوا، بلاگرها، بازاریابان و صاحبان مشاغل در این پلتفرم حضور فعال دارند. اینستاگرام برخلاف سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی این امکان را به شما می‌دهد که به طیف وسیعی از مخاطبان دسترسی داشته باشید.

اینستاگرام به دلیل محبوبیت و سهولت استفاده ثابت کرده است که یک ابزار فروش قدرتمند برای مشاغلی است که می‌خواهند کسب‌وکارشان را رشد دهند و به سود بیشتری برسند. در ادامه 5 استراتژی مهم که به شما کمک می‌کند فروشتان را در اینستاگرام به‌طور مؤثر افزایش دهید را معرفی می‌کنیم.

1. محتوای خلاقانه ارسال کنید

یکی از مهم‌ترین  مؤلفه‌های دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا است. شما باید همیشه محتوای تازه، منحصربه‌فرد و آموزنده ارائه دهید در غیر اینصورت نمی‌توانید نام برندتان را بدون محتوای خوب تبلیغ کنید. برای جلب‌توجه مخاطبان و به‌دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام، باید منطق و احساسات را در محتوایتان بگنجانید. کلید دستیابی به چنین محتوای تأثیرگذاری که بر ذهن مخاطبتان تأثیر می‌گذارد، خلاقیت است.

به لطف اینکه اینستاگرام یک پلتفرم کاملاً بصری است، توصیه می‌کنیم توجه ویژه‌ای به محتوای چندرسانه‌ای داشته باشید. درواقع تأثیر محتوای چندرسانه‌ای بیشتر از متن است و تنها چیزی که باید روی آن تمرکز کنید ایجاد گرافیک باکیفیت و خلاقانه است. با فالوورهایتان از طریق کپشن‌های خلاقانه، هشتگ‌ها، نظرات، پاسخ‌ها و غیره تعامل داشته باشید. نبود خلاقیت می‌تواند منجر به کاهش چشمگیر فالوورهایتان شود.

2. از هشتگ‌ها استفاده کنید

برای به دست آوردن فالوور اینستاگرام و افزایش فروش، باید توجه مخاطبانتان را جلب کنید. شما می‌توانید با یادگیری نحوه صحیح استفاده از هشتگ ها فروشتان را افزایش دهید. استفاده خلاقانه از هشتگ‌ها به مشتریان هدفتان کمک می‌کند تا راحت‌تر شما را پیدا کنند. توجه داشته باشید که در استفاده از هشتگ ها زیاده‌روی نکنید و از هشتگ هایی استفاده کنید که مرتبط با کسب‌وکارتان هستند.

3 . برنامه‌ریزی‌شده پست ارسال کنید

ارسال بیش اندازه پست و بدون برنامه زمانی یکی از خطرناک‌ترین اشتباهاتی است که می‌توانید در اینستاگرام مرتکب شوید. اگر فالوورهایتان هر زمان که از برنامه استفاده می‌کنند، تبلیغات شما را در فیدشان ببینند، احتمالاً آن‌ها را از دست خواهید داد. برای حفظ حضورتان در صفحه فالوورهایتان، باید یک رویکرد کارآمد اتخاذ کنید. شما باید روزهای اوج هفته و همچنین ساعات اوج روز که مخاطبان هدفتان آنلاین هستند را پیدا کنید.

تدوین چنین طرحی کار آسانی نیست. بااین‌حال، بسته به موقعیت جغرافیایی‌تان، می‌توانید از اولین و آخرین روز کاری هر هفته شروع به ارسال پست کنید. علاوه بر این، اولین و آخرین ساعات بیشتر روزهای کاری محتمل‌ترین زمان برای ارتباط با افراد است.

برنامه‌ریزی‌شده پست ارسال کنید

4. استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ یک راه عالی برای افزایش حضور آنلاین شرکتتان است. برندها همیشه به دنبال اینفلوئنسرهایی هستند که قادر به بازاریابی محصولاتشان باشند. سعی کنید اینفلوئنسرهایی انتخاب کنید که محتوایی ارائه ‌دهند  که محصول شما را بفروشد بدون اینکه به نظر برسد آن‌ها در تلاش هستند چیزی بفروشند. تبلیغ محصول باید ظریف باشد.

مطمئن شوید اینفلوئنسری که برای تبلیغ محصولتان انتخاب می‌کنید با برند شما آشنا باشد. همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای اینفلوئنسرها یک کد انحصاری برای تخفیف ارائه کنید که بتوانند از طریق آن فالوورهای بیشتری جذب کنند و فروشتان را افزایش دهند.

5. استوری بگذارید

استوری اینستاگرام ابزار رایگان دیگری است که می‌توانید از آن برای جذب فالوور اینستاگرام و ترغیب مردم به خرید محصولات و خدماتتان استفاده کنید. محتوایی که می‌توانید از طریق استوری ایجاد کنید، شامل عکس‌ها، ویدیوهای کوتاه، ویدیوهای زنده و بومرنگ‌ها می‌شود.

ویژگی استوری اینستاگرام مانند یک نمایش اسلاید است و کاربران فقط می‌توانند 24 ساعت قبل از انقضا آن را تماشا کنند. بااین‌حال، می‌توانید هرچند وقت یک‌بار که دوست دارید آن‌ها را ذخیره و بازنشر کنید. در استوری، عکس‌ها و ویدیوها به همان ترتیبی که اضافه کرده‌اید نمایش داده می‌شوند. اینستاگرام همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا استوری‌هایتان را تا زمانی که دوست دارید با استفاده از ویژگی هایلایت «Highlights» ذخیره کنید.

پیشنهاد می‌کنیم حساب‌های دیگر را هم برای اهداف شخصی و هم برای اهداف تجاری در استوری‌هایتان تگ کنید، چراکه سبب همکاری بین شما و سایر برندها می‌شود.

همه این 5 استراتژی فروش در اینستاگرام باید به‌طور دقیق و با یک برنامه جامع به‌کار گرفته شوند. برای اینکه بفهمید کدام استراتژی فروش اینستاگرام برای کسب‌وکارتان کار می‌کند و منجر به افزایش تعامل می‌شود، کمی به تمرین و زمان نیاز دارید.

استوری بگذارید

 

آموزش صفر تا صد فروش در اینستاگرام

اگر از درآمد پیجتان راضی نیستید یا تصمیم دارید فروشتان را افزایش دهید لازم است که با اصول و قواعد بازاریابی اینستاگرام آشنا باشید. دوره کسب درآمد از اینستاگرام نوین هر چیزی که برای افرایش فروش در اینستاگرام نیاز دارید را به شما آموزش می‌دهد.

این دوره شامل 23 ساعت آموزش ویدئویی است. در این دوره شما از کار با اینستاگرام گرفته تا تولید محتوا و فروش را خواهید آموخت. محتوای آموزشی دوره کسب درآمد از اینستاگرام نوین کاملاً علمی و کاربردی است اگر به هر دلیل از محتوای دوره راضی نبودید تا 10 روز پس از خرید می‌توانید درخواست بازگشت وجه کنید، ما هزینۀ شما را تمام و کمال بازگشت می‌دهیم.

چه چیزهایی در دوره کسب درآمد از اینستاگرام یاد می‌گیرم؟

  • اهمیت حضور در اینستاگرام
  • بررسی انواع اکانت اینستاگرام و کاربرد هرکدام
  • آموزش تولید محتوای هدفمند برای پست و استوری
  • نکات تأثیرگذار در نوشتن بیو پیج اینستاگرام
  • آموزش کپشن‌نویسی برای پست‌ها
  • استراتژی اینستاگرام
  • آموزش استراتژی هشتگ‌گذاری
  • بررسی الگوریتم‌های اینستاگرام
  • مدیریت محتوا اینستاگرام
  • آموزش مهارت فروش در اینستاگرام
  • راهنمای جذب فالوور واقعی
  • راه‌های تعامل با مخاطب
  • تکنیک‌های افزایش فالوئر
  • معرفی ابزارهای کاربردی
  • آموزش دقیق تبلیغات در اینستاگرام

شما می‌توانید برای ثبت سفارش دوره اینستاگرام همین الان به سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین به نشانی www.novin.com مراجعه کنید یا با شماره 02163404 داخلی 3 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان‌شان بهره‌مند شوید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments