بهترین تلویزیون سونی ۷۵ اینچ سال ۲۰۲۲

تلویزیون سونی 75X85K

تلویزیون سونی 75X85K

اگر قصد خرید تلویزیون ۷۵ اینچ دارید یا می‌خواهید تلویزیونی با سایز بزرگ خریداری کنید حتماً تا پایان مقاله با ما همراه باشید. قیمت تلویزیون بسته به سال ساخت، کشور سازنده و امکاناتی که دارند با هم متفاوت است. در این مقاله قصد داریم تلویزیون سایز بزرگ ۷۵ اینچ برند سونی را برای شما معرفی کنیم که امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده ای دارد. یکی از ویژگی‌هایی که باید در مورد محصولات برند سونی مورد توجه قرار بگیرد کیفیت ساخت بالای این محصولات می‌باشد. برند سونی همواره تلویزیون‌های خودش را با جدیدترین متد‌ها و روش‌های روز دنیا تولید می‌کند و تمامی تلویزیون‌های سونی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. تلویزیون 75X85K یکی از تلویزیون‌های سال ۲۰۲۲ برند سونی است و در لیست تلویزیون‌های جدید سونی قرار گرفته است. در این تلویزیون با وجود سیستم عامل اندروید شما می‌توانید بیش از هزاران برنامه دسترسی داشته باشید و اپلیکیشن‌های مورد علاقه خودتان را دانلود و آنها را نصب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تلویزیون 75X85K تا پایان مقاله با ما همراه باشید. شما می‌توانید این تلویزیون با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید. برای دیدن لیست قیمت تلویزیون سونی دبی کوچولو میتوانید وارد سایت شوید و بهترین تلویزیون های سونی 2022 رو اونجا مشاهده کنید.

تلویزیون سونی 75X85K

کیفیت تصویر تلویزیون ۲۰۲۲ سونی X85K

تلویزیون های سونی دارای پنل VA هستند و مانند تلویزیون های سامسونگ کیفیت تصویر خوبی دارند اما در کل قیمت تلویزیون سامسونگ ارزانتر از تلویزیون های سونی است. تلویزیون هوشمند سونی مدل 75X85K به کیفیت تصویر 4K مجهز شده است و دارای تراکم پیکسلی گسترده است و تمامی محتواها را با کیفیت تصویر ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ پیکسل نمایش می‌دهد. همچنین در این تلویزیون نور پس زمینه Direct LED به کار رفته است و با وجود پنل va تمامی تصاویر و محتوا با کنتراست بالا مشاهده میکنید. تلویزیون ۷۵ اینچ سونی 75X85K تمامی جزئیات تصاویر را برایتان نمایش می‌دهد. حتی اگر در تاریک‌ترین یا در روشن ترین قسمت صفحه نمایش قرار گرفته باشد شما می‌توانید جزئیات صحنه‌ها را مشاهده کنید. تلویزیون 75X85K بیش از ۸ میلیون تراکم پیکسلی گسترده دارد و می‌تواند رنگ‌ها را با کیفیت بسیار بالایی نمایش دهد. تلویزیون 75X85K به عمق رنگ ده بیتی مجهز شده است و نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتز دارد با وجود این قابلیت تمامی محتوای ورزشی با کیفیت بسیار بالایی برایتان ارائه می‌شود. تلویزیون 75X85K با پردازنده‌ی قدرتمند HDR Processor X1 مجهز شده است و می‌تواند تمامی محتوا را پردازش کرده و بالاترین سطح کیفیت را برایتان ارائه دهد.

تلویزیون سونی 75X85K

سیستم صوتی تلویزیون 4K سونی 75X85K

تلویزیون اسمارت سونی مدل 75X85K در کنار کیفیت تصویر فوق‌العاده صداها را نیز با کیفیت عالی برایتان نمایش می‌دهد. این تلویزیون به سیستم صوتی قدرتمند مجهز شده است و دارای بلندگو‌هایی از نوع X-Balanced می‌باشد. با وجود این قابلیت میتوانیدکیفیت صدای خوبی دریافت کنید. در تلویزیون 75X85K با وجود قابلیت Dolby Audio تمامی صدا و موسیقی‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند و شما می‌توانید تمامی محتواها را بدون هیچ گونه نویز صوتی دریافت کنید. در این تلویزیون دو بلندگوی با کیفیت به کار رفته است که می‌تواند تمامی صداها را پشتیبانی کرده و در سراسر محیط انتشار دهد. در تلویزیون 75X85K وجود فناوری‌های مختلفی مانند Dolby Atmos بر روی کیفیت صوتی تلویزیون نقش بسیار مهمی دارد. شما می‌توانید موسیقی‌ها و آهنگ‌های مورد علاقه خود را از سایر دستگاه‌ها به صفحه نمایش تلویزیون منتقل کنید و سپس آنها را با کیفیت بسیار بالا بشنوید. تلویزیون 75X85K صدای بسیار با کیفیتی ارائه می‌دهد و هر چقدر میزان صدا افزایش یابد کیفیت صوتی تغییری نمی‌کند. این محصول سایز صفحه نمایش بزرگی دارد و می‌تواند سیستم صوتی مناسبی را نیز برایتان ارائه دهد.

امکانات و قابلیت‌های هوشمند در تلویزیون ۷۵ اینچ سونی X85K

تلویزیون 75X85K در لیست تلویزیون‌های هوشمند برند سونی قرار گرفته است. در این تلویزیون با وجود سیستم عامل اندروید شما می‌توانید به امکانات و قابلیت‌های گسترده دسترسی داشته باشید. این محصول دسترسی شما را به دنیای از اپلیکیشن‌ها و سرگرمی‌ها فراهم می‌کند .شما می‌توانید ساعت‌ها پای تماشای تلویزیون بنشینید و هیچگاه حاصله شما سر نمیشود. در تلویزیون 75X85K نسخه ۱۱ سیستم عامل اندروید استفاده شده است. این محصول دارای رابط کاربری گوگل تی وی است و باعث شده است شما به دنیای از امکانات دسترسی داشته باشید. تلویزیون 75X85K ریموت کنترل هوشمند Standard Remote مجهز شده است و همین موضوع باعث شده است که شما بتوانید به هرچی که میخواهید دسترسی داشته باشید. این ریموت کنترل از جنس پلی اورتان ساخته شده است و کاملا کاربردی می‌باشد.

تلویزیون سونی 75X85K

طراحی تلویزیون ۲۰۲۲ سونی 75X85K

تلویزیون هوشمند سونی مدل 75X85K در لیست جدیدترین محصولات برند سونی قرار گرفته است. این تلویزیون طراحی بسیار شیک و زیبایی برخوردار است و می‌تواند با سایز ۷۵ برای محیط و سالن‌های بزرگ گزینه بسیار مناسبی باشد. در تلویزیون 75X85K صفحه نمایش ال ای دی و نور پس زمینه Direct LED استفاده شده است. بدنه این محصول فوق العاده باریک است و می‌توان ظرافت و زیبایی خانه شما را چند برابر کند. شما می‌توانید تلویزیون 75X85K را به راحتی به دیوار متصل کنید و بتوانید به پورت ها و درگاه‌های ارتباطی دسترسی داشته باشید. تلویزیون 75X85K در حالت استندبای نیم وات برق مصرف میکند و به رنگ مشکی تولید شده است. رنگ مشکی زیبایی خانه شما را چند برابر کرده و به راحتی می‌تواند با دکوراسیون خانه شما هماهنگ شود. شما می‌توانید تلویزیون ۷۵ اینچ سونی 75X85K را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مراجعه کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments