اگر به تهران سفر می کنید سری به این رستوران ها بزنید!

در این مقاله قصد داریم به معرفی 6 رستوران برتر در محدوده شمال تهران بپردازیم.

همیشه از چالش‌‌های افرادی که به تهران سفر می‌کنند انتخاب رستوران مناسب است. تهران در ساعات مختلف شاهد ترافیک سنگین در خیابان‌‌ها و بزرگراه‌‌های اصلی است، از این رو رستورانی که در نزدیکی هتل محل اقامت واقع شده باشد و یا اینکه مسیر دسترسی به آن مناسب باشد فاکتور مهمی ‌است.

مورد دیگر کیفیت و تنوع غذا‌های رستوران است. اگر برای بار اول بخواهید رستورانی را در تهران امتحان کنید ممکن است ظاهر شیک و مجلل و یا شلوغ بودن رستوران شما را فریب دهد و در نهایت با وجود پرداخت هزینه بالا، ناراضی رستوران را ترک نمایید. از این رو استفاده از نظرات دیگران می‌تواند مثمر ثمر باشد.

اگر می‌خواهید با این مشکلات مواجه نشوید، با ما  همراه باشید تا با بهترین رستوران‌‌های شمال تهران آشنا شوید.

 

دلایل انتخاب رستوران‌‌ها

  • اولین نکته برای انتخاب رستوران‌‌ها نزدیکی نسبی به هتل های شمال تهران است، به طوری که شما در زمان کوتاهی به مقصد خود برسید.
  • نکته بعدی کیفیت غذا‌ها و نحوه سرویس‌دهی این رستوران‌‌هاست که بر اساس نظرات مشتریان در وبسایت‌‌های معرفی رستوران‌‌های تهران و همچنین نظرات تیستر‌ها و افراد در شبکه‌‌های اجتماعی است.
  • آخرین نکته تنوع غذا‌های ارائه شده در این رستوران‌‌هاست. خوردن غذا‌های اصیل ایرانی مثل انواع کباب دلپذیر است ولی اگر بخواهید چند روز پشت سر هم این غذا‌ها را تجربه کنید ممکن است چندان خوشایند نباشد. به همین دلیل رستوران‌‌های بین‌المللی با غذا‌های متنوع هم در این لیست جای گرفته‌اند.

چنانچه هم اکنون در هتلی در شمال شهر تهران مستقر هستید و یا قصد رزرو هتل های تهران را دارید، می‌توانید از لیست زیر استفاده کنید تا تجربه‌ای دلپذیر را برای خود رقم بزنید.

 

رستوران دیوان

اگر به دنبال رستورانی لوکس با فضایی دلپذیر و دیزاینی عالی هستید، بدون شک رستوران دیوان یکی از بهترین گزینه‌‌هاست.

رستوران دیوان در طبقه هشتم مجتمع تجاری سام سنتر واقع شده است. به محض ورود به این رستوران با صنایع دستی بسیار زیبایی مواجه می‌شوید و بعد هم رستوران خیلی شیک و مدرن با موسیقی و نورپردازی عالی شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

رستوران دیوان در طبقه هشتم مجتمع تجاری سام سنتر

 

تابلو‌هایی بسیار زیبا هم در رستوران وجود دارد که می‌تواند زمانی که منتظر رسیدن سفارشتان هستید از تماشای آن‌ها لذت ببرید. برای پیش‌غذا یا همان استارتر، پیراشکی گوشت رستوران دیوان پیشنهاد مناسبی است. برای غذای اصلی هم غذا‌هایی مانند باقالی قاتوق، چلو ماهیچه با سس گوشت و ماست، چلو کباب ترش و استیک ویژه با سس قارچ پیشنهاد‌های هیجان‌انگیزی هستند.

اگر علاقه‌مند به نوشیدن قهوه در فضای باز هستید، تراس این رستوران مکانی دنج و ایده‌آل برای شما محسوب می‌شود.

 

آدرس رستوران دیوان: خیابان فرشته، مجتمع سام سنتر

تلفـن: 22653853

ساعات کاری: 12:30-15:30 و 19-23

سطح قیمت: گران

امکانات:  غذا‌های دریایی، تراس فضای باز، منوی نوشیدنی و کوکتل

 

یکی از رستوران‌‌های لوکس و متفاوت شهر تهران، رستوران بین‌المللی بیستانگو است. این رستوران در هتل رامتین واقع در خیابان ولیعصر و در نزدیکی پارک ساعی واقع است.

در این رستوران سرآشپز‌هایی با ملیت‌‌های مختلف انواع غذای بین‌المللی را در این رستوران طبخ می‌کنند. منوی خاصی که این رستوران دارد جوابگوی تمام سلایق است و یک بار امتحان کردن غذا‌هایش شما را مشتری همیشگی و دائم خود می‌کند.

 

گران‌ترین رستوران‌‌های تهران

می‌توان این رستوران را یکی از گران‌ترین رستوران‌‌های تهران نامید، ولی کیفیت بالای غذا‌ها شما را غافلگیر خواهد کرد. محیط جذاب این رستوران که فضایی رمانتیک را تداعی می‌کند برای قرار‌های عاشقانه و مراسم‌‌های مختلف بسیار مناسب است.

 

آدرس رستوران بیستانگو: خیابان ولیعصر، 500 متری جنوب پارک ساعی، روبروی پمپ بنزین، پلاک 2153، هتل رامتین

تلفـن: 88554409

ساعات کاری:  12 الی 15 و 19 الی 23

سطح قیمت: گران

 

رستوران نایب سعادت آباد

اولین چلوکبابی که به صورت مدرن و رسمی‌ در ایران شروع به کار کرد چلوکبابی نایب بود. شعبه اصلی این رستوران حدود 140 سال پیش در راسته طلافروشان بازار تهران توسط حاج علی نایب را‌ه‌اندازی گردید.

بر اساس نظر مشتریان کیفیت غذا‌ها بسیار خوب است ولی خب نسبتاً گران هستند. کباب برگ، کباب کوبیده و شیشلیک از غذا‌هایی است که باید در این رستوران تجربه کنید.

با توجه به محبوبیت رستوران نایب، این رستوران معمولاً شلوغ است و اگر به دنبال فضایی آرام و دور از هیاهو و شلوغی هستید خیلی به شما توصیه نمی‌گردد. اگر با اتومبیل شخصی خود قصد رفتن به این رستوران را دارید، خوب است بدانید که پیدا کردن جای پارک با سختی همراه است.

 

آدرس رستوران نایب سعادت آباد: سعادت آباد، میدان کاج، مرکز تجاری ابریشم

تلفـن: 22063613

ساعات کاری: 12:30-15:30 و 19-23

سطح قیمت: گران

امکانات: موسیقی زنده، سالاد بار، اینترنت رایگان

 

رستوران ژاپنی کنزو

رستوران ژاپنی کنزو جزء یکی از اولین رستوران‌‌های شرق آسیا در تهران است که در محدوده ونک واقع شده است و از بهترین رستوران‌‌های دریایی تهران است.

از محبوب‌ترین غذا‌های این رستوران می‌توان واسابی شریمپ، بشقاب کاتسو، سالمون سالاد و مجیک سالمون را نام برد. این رستوران جزء رستوران‌‌های گران تهران قرار می‌گیرد. چنانچه غذا‌های دریایی دوست دارید و تنوع‌طلب هم هستید، بهترین گزینه در تهران رستوران کنزو است.

رستوران کنزو

 

رستوران کنزو چند شعبه در تهران دارد که یکی از این شعبه‌ها در طبقه همکف هتل آزادی تهران واقع شده و از نظر کیفیت و سطح خدمات دست‌کمی از شعبه اصلی کنزو در میدان ونک ندارد.

 

آدرس رستوران کنزو:  میدان ونک، خیابان خدامی، نبش کوچه لیلی، پلاک ۲۶

تلفـن: 88888222

ساعات کاری:  12 الی 15 و 19 الی 23

سطح قیمت: گران

امکانات: پارکینگ

 

 

رستوران یاس

بعد از پیاده‌روی در پارک ملت، خوردن یک غذای ایرانی گزینه‌ای مناسب و بسیار دلچسب است. رستوران یاس یکی از رستوران‌‌های لوکس و باکیفیت در حوالی پارک ملت است. اگر در هتل استقلال تهران اقامت دارید حتماً سری به این رستوران بزنید.

ریشه این رستوران، چلوکبابی یاس در بازار است با قدمتی بیش از 150 سال که خانواده ناصریان با پنج نسل تجربه در زمینه اداره رستوران، مدیریت مجموعه را به عهده دارند.

چلوکباب برگ و کباب کوبیده معروف این رستوران از بهترین گزینه‌‌های پیشنهادی هستند تا خاطره خوبی از غذا‌های اصیل ایرانی در ذهنتان نقش ببندد.

این رستوران بسیار محبوب و مشهور است و مانند همه رستوران‌های معروف معمولاً شلوغ و پر از مشتری است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که قبل از رفتن به آن میزی را رزرو نمایید تا برای خالی شدن میز معطل نشوید. قیمت غذا‌های این رستوران نسبتاً گران است، ولی کیفیت خوب غذا‌ها در رستوران یاس بالا بودن قیمت‌ها را جبران می‌کند.

 

آدرس رستوران یاس: ولیعصر، روبروی درب اصلی پارک ملت

تلفـن: 22011020

ساعات کاری:  11 الی 23

سطح قیمت: نسبتاً گران

امکانات:  منوی دسر، منوی کافی شاپ کامل، سرویس بیرون بر، اینترنت wi-fi

 

رستوران شاندیز جردن

اگر به دنبال رستورانی لوکس با غذا‌های ایرانی و فرنگی با استاندارد‌های طبخ بالا هستید، رستوران شاندیز واقع در خیابان جردن (نلسون ماندلای کنونی) گزینه مناسبی است.

رستوران شاندیز جردن یکی از پاتوق‌‌های ستارگان سینما و موسیقی ایران است و جشن‌‌های خصوصی زیادی در آن برگزار می‌شود.

سوپ دریایی و سوپ سبزیجات، نوشیدنی‌‌های طبیعی، ماهیچه و گردن، شیشلیک، گریل شاه میگو و اوزون برون از غذاهایی است که باید در این رستوران تجربه کنید.

 

آدرس رستوران شاندیز جردن: خیابان جردن، بلوار صبا، پلاک 27

تلفـن: 22054848

ساعات کاری:  12 الی 15 و 19 الی 23

سطح قیمت: گران

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments