استفاده همزمان برنامه اپل موزیک (Apple Music) توسط یک اکانت

اپل موزیک (Apple Music) توسط یک اکانت

اپل برای اتصال و استفاده همزمان از برنامه اپل موزیک یا همان Apple Music محدودیت خاصی تعیین کرده است. محدودیت‌ها مربوط به امکان اتصال و استفاده همزمان حداکثر 10 دستگاه از یک اکانت مشترک در اپل موزیک می‌شود. با موبایل کمک همراه باشید تا راه حل مقابله با این محدودیت را به شما عزیزان آموزش دهیم.

 

اپل موزیک (Apple Music)

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

برنامه اپل موزیک (Apple Music) یک اپلیکیشن بسیار عالی است که اجازه می‌دهد تا 10 دستگاه مختلف به طور همزمان بتوانند توسط یک اکانت مشترک به آن متصل شده از سرویس‌های این برنامه استفاده کنند. هم اکنون علاوه بر دستگاه‌های آی او اسی، محصولات اندرویدی هم قابلیت اتصال به اکانت مشترک با دستگاه‌های آی او اسی را دارند. این موضوع از زمانی قابل استفاده شد که نسخه اندرویدی برنامه یا اپلیکیشن اپل موزیک معرفی گردید.

اما برنامه اپل موزیک از نظر اتصال و استفاده همزمان در دستگاه‌های مختلف دارای محدودیت خاصی است که شاید کمتر کاربری از آن مطلع شده باشد. اپل موزیک اجازه می‌دهد تا حداکثر 10 دستگاه مختلف به طور همزمان قادر به اتصال به یک اکانت مشترک و استفاده از خدمات و سرویس‌های آن باشند. چنانچه تعداد این دستگاه‌ها از مرز 10 عدد عبور کند دیگر امکان اتصال دستگاه جدیدی به اکانت مشابه شما در برنامه اپل موزیک وجود نخواهد داشت. در این شرایط می‌بایست دستگاه‌های پیشین متصل شده به برنامه اپل موزیک را حذف کرده و نسبت به اتصال دستگاه‌های جدید به آن وارد عمل شوید.تعمیرات اپل

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون XS Max اپل

ما در این مقاله قصد داریم که روش انجام این عمل و حذف دستگاه‌های متصل شده به اپل موزیک را به شما عزیزان آموزش دهیم. با انجام این عمل و حذف دستگاه‌های قدیمی که به اکانت برنامه اپل موزیک شما متصل شده بودند، قادر خواهید بود که دستگاه‌های جدید خود را به این برنامه متصل نمایید. چنانچه در مورد هر یک از بخش‌های شرح داده شده سوالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

رفع مشکل محدودیت اتصال و استفاده همزمان از برنامه اپل موزیک (Apple Music)

هر دستگاهی که شما توسط آن به سرویس iTunes متصل شده باشید و سپس با همان دستگاه وارد اپلیکیشن اپل موزیک هم شده باشید به لیست 10 دستگاه مورد نظر اضافه می‌شوند. این دستگاه‌ها می‌توانند شامل مک‌بوک‌های اپل، آیفون‌ها، آیپدها و دستگاه‌های اندرویدی باشند. با انجام این عمل دستگاه مورد نظر به لیست دستگاه‌های موجود در سرویس iTunes شما اضافه می‌شود و با رسیدن این لیست به 10 دستگاه امکان اتصال دستگاه‌های دیگر به برنامه اپل موزیک داده نمی‌شود.

برای رفع این مشکل باید به لیست دستگاه‌های متصل شده به سرویس iTunes خود مراجعه کرده و نام دستگاه‌های موجود در این لیست را حذف یا اصطلاحا ریموو (Remove) کنید. بدین منظور مراحل زیر را طی نمایید:

اپل موزیک (Apple Music)

ابتدا برنامه iTunes را از طریق کامپیوتر، لپ‌تاپ یا مک‌بوک خود اجرا کنید. اگر پیش از این در ابزار iTunes فرآیند لاگین (Log in) را انجام نداده‌اید، ابتدا وارد اکانت iTunes خود شوید. این عمل با انتخاب گزینه Sign In و وارد کرده اطلاعات مورد نیاز قابل انجام است.

پس از ورود به حساب کاربری خود یا لاگین شدن در iTunes بر روی آیکون پروفایل خود کلیک کرده و سپس گزینه Account Info را انتخاب کنید. در این شرایط باید باز دیگر رمز عبور خود را وارد نمایید.

اپل موزیک (Apple Music)

حال مانند تصویر فوق گزینه Manage Devices را انتخاب کنید. این گزینه در بخش iTunes and iCloud واقع شده است.تعمیرات اپل

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل اپل با گارانتی معتبر  

اپل موزیک (Apple Music)

با انتخاب گزینه Manage Devices لیستی مانند تصویر فوق نمایان می‌شود که در آن تمام دستگاه‌های همگام‌سازی شده با اکانت iTunes شما نمایش داده می‌شوند. با انتخاب هر یک از آن‌ها و کلیک بر روی گزینه Remove می‌توانید دستگاه مورد نظر را از لیست موجود حذف نمایید.  نهایتا گزینه Done را انتخاب کنید تا تغییرات اعمال شده در ابزار iTunes و اکانت شما ذخیره‌سازی شوند.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی فروش گوشی اپل در تهران

با انجام مراحل فوق محدودیت اتصال و استفاده همزمان از برنامه اپل موزیک توسط یک اکانت iTunes از بین می‌رود و شما می‌توانید دستگاه‌های جدیدی را جایگزین دستگاه‌های پیشین نمایید. دقت داشته باشید که سعی کنید تا حد امکان نام دستگاه‌های قدیمی که امکان استفاده از آن‌ها در iTunes بسیار ضعیف است را از لیست موجود حذف نمایید. چنانچه در مورد هر یک از بخش‌های شرح داده شده سوالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

خرید قطعات موبایل

دوربین سلفی آیفون 7

تاچ ال سی دی سامسونگ J7 2018

تعمیرات موبایل

منبع Cnet

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
رضا پورمحمدی
رضا پورمحمدی
5 سال گذشته

سلام ‌و خسته نباشید
اگه روی یکی از دیوایس ها از سرویس اپل موزیک آهنگ دانلود بشه روی بقیه ی دیوایس ها هم ظاهر میشه ؟

erfan
erfan
7 سال گذشته

به قران شما بهترین هستین دمتون گرم