آموزش حذف تمام ایمیل ها در آی او اس ۱۰

حذف تمام ایمیل ها در آی او اس 10

متاسفانه اپل در سیستم عامل آی او اس 10 قابلیت حذف تمام ایمیل های موجود در اپلیکیشن ایمیل (Mail App) را ارائه نکرده است. ما در این مقاله قصد داریم که به آموزش روشی بپردازیم که با استفاده از آن می‌توانید نسبت به حذف تمام ایمیل ها در آی او اس 10 اقدام کنید. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در مورد حذف تمام ایمیل ها در آی او اس 10

قابلیت حذف ناگهانی تمام ایمیل‌های بخش اینباکس اپلیکیشن ایمیل گوشی‌ها و تبلت‌ها امر بسیار حیاتی و کاربردی است. متاسفانه اپل در سیستم عامل آی او اس 10، آی او اس 10.0.1 و آی او اس 10.0.2 این قابلیت را در اپلیکیشن ایمیل ارائه نمی‌کند. به بیان دیگر اگر آیفون یا آیپدتان از نسخه‌های کنونی سیستم عامل آی او اس 10 بهره‌مند باشد، گزینه Delete All در اینباکس اپلیکیشن ایمیل آن ارائه نشده است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

به احتمال زیاد این موضوع یک باگ یا اشکال موقت است که در نسخه‌های بعدی سیستم عامل آی او اس اپل برطرف می‌شود اما همانطور که اشاره داشتیم با وجود ارائه دو آپدیت جزئی جدید، همچنان این مشکل پابرجا باقی مانده است.  بنابراین و با توجه به عدم وجود گزینه Delete All در اینباکس اپلیکیشن ایمیل آیفون یا آیپدها، چگونه می‌توانیم به طور آنی نسبت به حذف تمام ایمیل ها در آی او اس 10 اقدام کنیم؟

پاسخ این سوال را در جریان این مقاله دریافت خواهید کرد. به منظور حذف تمام ایمیل ها در آی او اس 10 باید از روش جایگزین با لمس گزینه Delete All استفاده کنید. در ادامه این مقاله ما به دو روش مختلف اشاره خواهیم کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید نسبت به حذف تمام ایمیل ها در آی او اس 10 اقدام کنید. چنانچه در رابطه با هر یک از موارد و بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌تواند از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

تعمیرات اپل

آموزش حذف تمام ایمیل ها در آی او اس 10

در روش اولی که معرفی می‌کنیم باید به طور دستی نسبت به انتخاب تمام ایمیل‌های مد نظرتان اقدام کرده و سپس با لمس گزینه Trash نسبت به حذف آن‌ها اقدام کنید. متداول‌ترین روشی که این روزها کاربران آیفون‌ها و آیپدهای مجهز به آی او اس 10 آن را به کار می‌برند همین روش است. به منظور حذف تمام ایمیل ها در آی او اس 10 از این طریق مراحل زیر را انجام دهید:

  • اپلیکیشن ایمیل یا همان Mail App آیفون یا آیپدتان را اجرا کنید.
  • حال به بخش اینباکس (Inbox) مراجعه کنید.
  • در گوشه بالا و سمت راست صفحه گزینه‌ای با عنوان Edit وجود دارد. این گزینه را لمس کنید.

حذف تمام ایمیل ها در آی او اس 10

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل اپل در تهران

  • حال در گوشه سمت چپ هر یک از ایمیل‌های بخش اینباکس یک دایره ظاهر می‌شود. با لمس این دایره می‌توانید نسبت به انتخاب هر ایمیل اقدام کنید. بنابراین به همین ترتیب تمام ایمیل‌هایی که قصد دارید آن‌ها را حذف منید، انتخاب نمایید.
  • پس از انتخاب ایمیل‌های مورد نظر، کافیست که گزینه با عنوان Trash موجود در گوشه سمت راست و پایین صفحه را لمس کنید.

حذف تمام ایمیل ها در آی او اس 10

  • در مرحله آخر به منظور تایید عملیات باید گزینه Trash Selected Messages را انتخاب کنید.

حذف تمام ایمیل ها در آی او اس 10

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 6s پلاس

با انجام مراحل فوق به نوع حذف تمام ایمیل ها در آی او اس 10 امکانپذیر می‌شود. البته همانطور که اشاره داشتیم در این روش شما باید به طور دستی تمام ایمیل‌های مد نظر برای حذف را انتخاب کنید که این موضوع در برخی از شرایط می‌تواند آزاردهنده باشد.

تعمیرات اپل

روش دیگری هم به منظور حذف تمام ایمیل ها در آی او اس 10 وجود دارد اما کمتر کاربری از این روش استفاده می‌کند. هنگامی که از این روش به منظور حذف تمام ایمیل ها در آی او اس 10 استفاده کنید، تمام ایمیل‌های موجود در اینباکس برنامه ایمیل دستگاه را از دست خواهید داد. بنابراین شاید حذف تمام ایمیل ها در آی او اس 10 با استفاده از این روش دوم آسان‌تر باشد، اما ریسک از دست دادن ایمیل‌های مهم هم در این روش بیشتر است. توصیه می‌کنیم که حتما در شرایطی از این روش استفاده کنید که نسبت به حذف تمام ایمیل ها در آی او اس 10 اطمینان داشته یا از ایمیل‌های دریافتی خود بک آپ تهیه کرده باشید. به منظور استفاده از روش دوم مد نظرمان مراحل زیر را طی کنید:

  • اپلیکیشن ایمیل دستگاه آی او اسی خود را اجرا کنید.
  • به بخش اینباکس آن مراجعه کنید.
  • یکی از ایمیل‌های موجود را لمس کنید تا چک باکسی در کنار ایمیل‌های دریافتی نمایان شود.
  • انگشت خود را بر روی گزینه Move قرار داده و نگه دارید. مادامی که این گزینه را با انگشت خود نگه داشته‌اید با استفاده از دست دیگرتان تیک موجود در کنار ایمیلی که در مرحله قبل با لمس آن تیک دار شده بود را بردارید.
  • حال انگشت خود را از روی گزینه Move بردارید.
  • در این با Inbox Selection Screen یا صفحه انتخاب موارد موجود در اینباکس مواجه خواهید شد. در بخش فوقانی صفحه تعداد ایمیل‌هایی که انتخاب شده‌اند نمایش داده می‌شود. با انتخاب آیکون سطل آشغال تمام ایمیل‌های انتخاب شده به طور آنی از دستگاه حذف شده و تقریبا قابل بازگشت نخواهند بود.

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، روش دوم به طور همیشگی ایمیل‌های انتخاب شده را از حافظه دستگاه حذف می‌کند. بنابراین تنها در شرایطی از این روش استفاده کنید که مطمئن هستید نیازی به ایمیل‌های مد نظر نداشته و قصد بازیابی آن‌ها را نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل واچ

جمع‌بندی

در این مقاله به آموزش نحوه حذف تمام ایمیل ها در آی او اس 10 پرداختیم. با استفاده از دو روشی که در جریان این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، می‌توانید نسبت به حذف تمام ایمیل ها در آی او اس 10 اقدام کنید. این احتمال وجود دارد که اپل در به روز رسانی یا آپدیت‌های بعدی سیستم عامل آی او اس 10 این اشکال و نقص موجود را برطرف سازد، اما تا پیش از عرضه آپدیت‌های جدید برای آی او اس 10 باید از طریق دو شیوه یاد شده نسبت به حذف تمام ایمیل ها اقدام نمایید. چنانچه در رابطه با هر یک از موارد و بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌تواند از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

ال سی دی آیفون 11 پرو مکس

تاچ ال سی دی سامسونگ Note 20 Ultra

قطعات گوشی iPhone 11

 

تعمیرات موبایل

منبع osxdaily

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments