معرفی ۹ برنامه برتر مدیریت اینستاگرام با مک

معرفی 9 برنامه برتر مدیریت اینستاگرام با کامپیوتر

اگر به دنبال برنامه ای هستید که با نصب آن روی کامپیوتر یا لپ تاپ مبتنی بر سیستم عامل مک او اس ایکس (Mac OS X) بتوانید مدیریت اینستاگرام را از طریق کامپیوتر انجام دهید، این مقاله اختصاصی بهترین گزینه های پیش رویتان را ارائه می‌کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی 9 برنامه برتر مدیریت اینستاگرام با کامپیوتر اپل (Mac OS X) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با مدیریت اینستاگرام با مک (کامپیوتر اپل)

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که تمایل داشته باشید از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ خود به مدیریت اینستاگرام بپردازید. انجام این کار در کامپیوترها امکانپذیر است، اما سیستم عاملی که بر روی کامپیوترتان نصب است، نقش مهمی در انتخاب برنامه های مدیریت اینستاگرام از طریق کامپیوتر دارد. برای مثال تنوع برنامه های مدیریت اینستاگرام با کامپیوتر برای سیستم عامل Mac OS X اپل بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل در موبایل کمک

بنابراین ما هم تصمیم گرفتیم که در یک مقاله اختصاصی به معرفی 9 برنامه برتر مدیریت اینستاگرام با کامپیوتر اپل (کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل Mac OS X) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

بهترین برنامه مدیریت اینستاگرام با مک (کامپیوتر اپل): برنامه Photodesk

 مدیریت اینستاگرام با کامپیوتر اپل

اگر تاکنون از برنامه Photodesk برای مدیریت اینستاگرام در کامپیوتر استفاده نکرده‌اید، همین حالا این برنامه را دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب نمایید. این نرم افزار یکی از بهترین و محبوب ترین ابزارهای موجود برای مدیریت اینستاگرام در کامپیوتر است که البته نسخه رسمی آن به صور رایگان قابل استفاده نبوده و برای دانلودش باید هزینه ای معادل با 7 دلار پرداخت شود. برنامه Photodesk تمام امکاناتی که برای مدیریت اکانت اینستاگرامتان از طریق کامپیوتر لازم دارید را ارائه می‌کنید. با این برنامه می‌توانید چند اکانت اینستاگرام مختلف را به صورت همزمان مدیریت کنید، کامنت های آن ها را ببینید و خیلی سریع به تمام کامنت ها پاسخ دهید. رابط کاربری برنامه هم بسیار کاربرپسند و زیبا طراحی شده است.

تعمیرات موبایل

بهترین برنامه مدیریت اینستاگرام با مک (کامپیوتر اپل): برنامه Grids for Instagram

 مدیریت اینستاگرام با کامپیوتر اپل

برنامه Grids for Instagram در مقایسه با برنامه Photodesk پیچیدگی کمتری دارد و قابلیت های کمتری هم ارائه می‌کند، اما با این حال یک برنامه پولی بوده و به منظور دانلود و استفاده از نسخه رسمی آن باید هزینه 5 دلار از سوی کاربر پرداخت شود. این برنامه عکس هایی که دوستانتان در اینستاگرام منتشر کرده‌اند را نشان می‌دهد و در صورت تمایل شما اطلاعات نوشتاری پست ها را هم نمایان می‌سازد، اما در حالت پیش فرض رابط کاربری آن نوشته های پست های اینستاگرام را به تصویر نمی‌کشد. برنامه Grids for Instagram هم از امکان مدیریت همزمان چند اکانت اینستاگرام پشتیبانی می‌کند و یکی از بهترین برنامه های مدیریت اینستاگرام با کامپیوتر است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون در موبایل کمک

بهترین برنامه مدیریت اینستاگرام با مک (کامپیوتر اپل): برنامه Ratatam

 مدیریت اینستاگرام با کامپیوتر

برنامه Ratatam هم با رابط کاربری ساده و کاربردی که دارد یکی از بهترین برنامه های مدیریت اینستاگرام از طریق کامپیوتر های مبتنی بر سیستم عامل Mac OS X است که با صرف هزینه 1 دلار قادر به استفاده از آن خواهید بود. این برنامه در ازای ارسال شدن هر پست جدید از سوی فالوورهایتان در کامپیوتر نوتیفیکیشن ارائه می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا علاوه بر لایک کردن پست ها به صورت مستقیم برای آن ها کامنت ثبت کنید. این برنامه با OS X 10.7 و نسخه های بالاتر آن سازگاری کامل دارد. ضمنا برنامه Ratatam از ضریب امنیت مطلوبی هم برخوردار است و پسوردهای کاربران را در سرورهایش ذخیره نمی‌کند. بنابراین می‌توانید با خیال راحت از نرم افزار Ratatam برای مدیریت اینستاگرام در کامپیوتر استفاده کنید.

بهترین برنامه مدیریت اینستاگرام با مک (کامپیوتر اپل): برنامه InstaFeed

 مدیریت اینستاگرام با کامپیوتر

یکی دیگر از برنامه های بسیار عالی که می‌توانید از آن برای مدیریت اینستاگرام با کامپیوتر استفاده کنید، برنامه InstaFeed است. این برنامه رابط کاربری بسیار عالی و روانی دارد و قابلیت های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. پست ها در این برنامه به صورت لیست نمایش داده می‌شوند و شما برای دیدن آن ها باید در صفحه اسکرول کنید. با دو بار کلیک بر روی هر پست می‌توانید آن را لایک کنید و حتی امکان دانلود مستقیم عکس های اینستاگرام از طریق برنامه InstaFeed هم ارائه شده است. جستجوی آسان، ایجاد لیست هشتگ های موردپسند، امکان فالو کردن کاربران، بوکمارک کردن عکس ها، اشتراک گذاری مستقیم عکس ها در شبکه های اجتماعی دیگر مثل فیسبوک و توییتر و غیره تنها برخی از قابلیت های دیگر برنامه InstaFeed هستند که با پرداخت هزینه‌ای معادل با 5 دلار می‌توانید از آن استفاده کنید.

تعمیرات موبایل

بهترین برنامه مدیریت اینستاگرام با مک (کامپیوتر اپل): برنامه Uploader for Instagram

 مدیریت اینستاگرام با کامپیوتر

اگر تمایل دارید که یک برنامه ساده در کامپیوترتان نصب باشد که فقط امکان ارسال یا آپلود عکس در اکانت اینستاگرامتان از طریق کامپیوتر را محقق سازد، همین حالا برنامه Uploader for Instagram را دانلود و بر روی کامپیوترتان نصب کنید. البته این برنامه علیرغم سادگی عملکردش رایگان عرضه نشده و به منظور استفاده از آن باید هزینه‌ای در حدود 5 دلار پرداخت شود. پس Uploader for Instagram در اصل یک ابزار آپلود عکس و انتشار پست اینستاگرام از طریق کامپیوتر است. کار کردن با این برنامه هم بسیار ساده است. برای ارسال عکس کافیست که بعد از نصب برنامه Uploader for Instagram در مک بوک خود روی عکس مورد نظرتان کلیک راست کنید و سپس گزینه Share to Instagram را انتخاب نمایید. لازم به اشاره است که برنامه Uploader for Instagram امکان اضافه کردن کپشن، اموجی و استفاده از فیلترهای مختلف را هم ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 11 پرو مکس اپل در موبایل کمک

بهترین برنامه مدیریت اینستاگرام با مک (کامپیوتر اپل): برنامه Go for Instagram

مدیریت اینستاگرام با کامپیوتر

نوبتی هم باید نوبت به برنامه های رایگانی مدیریت اینستاگرام با کامپیوتر می‌رسد! برنامه Go for Instagram یکی از بهترین برنامه های رایگانی است که بدین منظور وجود دارد. این برنامه برای آن دسته کاربرانی مناسب است که تمایل دارند بدون اجرای یک تب جدید در مرورگرشان، اینستاگرام را در قالبی شبیه به محیط تحت وب آن مشاهده کنند. برنامه Go for Instagram در اصل خودش یک مرورگر محدود شده به قابلیت های خاصی است که کاربران اینستاگرام برای مدیریت اکانت خود با کامپیوتر به آن ها نیاز دارند. پس Go for Instagram را به عنوان یکی از بهترین برنامه های رایگان مدیریت اینستاگرام از طریق کامپیوتر به خاطر بسپارید.

بهترین برنامه مدیریت اینستاگرام با مک (کامپیوتر اپل): برنامه App for Instagram

مدیریت اینستاگرام با کامپیوتر

یکی دیگر از برنامه های کاربردی و البته رایگانی که می‌توانید از آن برای اجرا و مدیریت نسبی اینستاگرام در کامپیوتر خود استفاده کنید، برنامه App for Instagram نام دارد. این برنامه رابط کاربری بسیار ساده و کاربرپسندی را ارائه می‌کند و عملکردش سریع است و در کمتر از چند لحظه اطلاعات اکانت شما را به روز رسانی و سینک می‌کند. با استفاده از این ابزار قادر به مشاهده پست های دیگر کاربران و دوستانتان در اینستاگرام خواهید بود و می‌توانید پست های آن ها را مستقیما از طریق کامپیوتر لایک کرده یا حتی برایشان کامنت ثبت کنید. اگر به دنبال یک برنامه رایگان و بسیار عالی برای مدیریت اینستاگرام با کامپیوتر اپل هستید، برنامه App for Instagram یکی از بهترین انتخاب های پیش رویتان خواهد بود.

بهترین برنامه مدیریت اینستاگرام با مک (کامپیوتر اپل): برنامه Flume

 مدیریت اینستاگرام با کامپیوتر

برنامه Flume حالت و رابط کاربری بسیار ساده‌ای را ارائه می‌کند. در این برنامه تمام عکس ها و پست های اینستاگرام به صورت یک لیست تصویری ارائه می‌شوند و شما برای دستیابی به اطلاعات بیشتر هر پست باید بر روی آن کلیک کنید. اگرچه قابلیت های برنامه Flume اندک بوده و برنامه بیشتر حالتی عکس محور دارد، اما با این حال سادگی کار کردن با آن سبب شده که برنامه Flume به یکی از بهترین برنامه های مدیریت اینستاگرام در کامپیوتر تبدیل شود. ضمنا برنامه مذکور به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده است، اما اگر بخواهید چند اکانت مختلف را به صورت همزمان در آن مورد استفاده قرار دهید، لازم می‌شود تا به ازای هر اکانت هزینه 10 دلار پرداخت شود.

بهترین برنامه مدیریت اینستاگرام با مک (کامپیوتر اپل): برنامه Visual Grub

مدیریت اینستاگرام با کامپیوتر

برنامه Visual Grub ساده طراحی شده اما از نظر ما یکی از بهترین برنامه های رایگان مدیریت اینستاگرام در کامپیوتر است. در بخش feed این برنامه تمام پست های جدید فالوورهایتان نمایش داده می‌شوند و شما با انتخاب هر پست قادر به لایک کردن آن و حتی ثبت کامنت زیر آن خواهید بود. بنابراین برنامه Visual Grub از ثبت کامنت و لایک پست های اینستاگرام از طریق کامپیوتر پشتیبانی می‌کند. امکان فالو کردن و آنفالو کردن کاربران هم با استفاده از برنامه Visual Grub امکانپذیر می‌شود. پس برنامه Visual Grub را هم به عنوان یکی دیگر از بهترین برنامه های مدیریت اینستاگرام از طریق کامپیوتر های اپل به خاطر بسپارید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل واچ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 9 برنامه برتر مدیریت اینستاگرام با کامپیوتر های اپل پرداختیم. فراموش نکنید که برنامه های نام برده شده فقط با سیستم عامل Mac OS X سازگاری دارند. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت شیشه iPhone X

قیمت ال سی دی سامسونگ A20e

قطعات گوشی Samsung A11

تعمیرات موبایل

منبع thetechbeard

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments