آموزش استفاده از برنامه آیکلود در ویندوز

برنامه آیکلود در ویندوز

سرویس آیکلود سرویس ذخیره‌سازی ابری اختصاصی اپل است که در آیفون‌ها و آیپدها اپل کاربرد گسترده‌ای دارد. خوشبختانه امکان استفاده از آیکلود در ویندوز هم وجود دارد. بدین منظور کافیست که نسخه ویندوزی برنامه آیکلود را در کامپیوتر خود نصب کنید. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه استفاده از برنامه آیکلود در ویندوز بپردازیم و لینک دانلود نسخه ویندوزی برنامه آیکلود را در اختیارتان قرار دهیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با استفاده از برنامه آیکلود در ویندوز

سرویس آیکلود یکی از جالب‌ترین سرویس‌هایی محسوب می‌شود که در آیفون‌ها و آیپدهای اپل ارائه شده است. هنگامی که یک آیفون یا آیپد را خریداری می‌کنید و مشخصات اپل آیدی خود را در آن وارد می‌کنید، قادر به استفاده از سرویس آیکلود هم خواهید بود. اپل برای هر کاربر دارای اپل آیدی حجم ذخیره‌سازی ابری آیکلود رایگانی معادل با 5 گیگابایت را ارائه می‌کند. این موضوع به آن معناست که شما می‌توانید 5 گیگابایت اطلاعات را به صورت آنلاین و ابری در اکانت آیکلود خود ذخیره کنید.

تعمیرات اپل

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

یکی از اصلی‌ترین کاربردهای سرویس آیکلود در آیفون‌ها و آیپدهای اپل مربوط به ذخیره فایل پشتیبان یا بک آپ از محتوا و اطلاعات دستگاه می‌شود. شما می‌توانید از اطلاعات آیفون خود در سرویس آیکلود بک آپ تهیه کنید و برای انجام این عمل نیاز به وجود هیچ دستگاه واسط دیگری نظیر کامپیوتر و .. نخواهید داشت. از سرویس آیکلود به منظور اشتراک ‌گذاری فایل هم استفاده می‌شود. شما می‌توانید عکس‌های ویدیوهایی که در آیفونتان فضای زیادی اشغال می‌کنند را در اکانت آیکلود خود آپلود کنید و سپس آن‌ها را از حافظه گوشی حذف نمایید. در این شرایط اگر با هر دستگاه دیگری وارد اکانت آیکلود خود شوید، قادر به دانلود و در نتیجه دستیابی به عکس‌ها و ویدیوهای آپلود شده خواهید بود.

بنابراین یکی دیگر از کاربردهای اصلی آیکلود مربوط به اشتراک ‌گذاری فایل می‌شود. به منظور ساده‌تر کردن این موضوع و اشتراک گذاری بهتر فایل‌ها مابین دستگاه‌های آی او اسی و کامپیوترهای ویندوزی، اپل نسخه ویندوزی برنامه آیکلود را ارائه کرده است. با نصب برنامه آیکلود در ویندوز می‌توانید به سرعت وارد اکانت آیکلود خود شده و به فایل‌های آپلود شده در آن دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال می‌توانید سریعا از طریق برنامه آیکلود در ویندوز تمام عکس‌ها و ویدیوهای آیفونتان را به حافظه کامپیوتر منتقل کنید. ما در این مقاله قصد داریم که در رابطه با نسخه ویندوزی برنامه آیکلود صحبت کنیم. با نصب برنامه آیکلود در ویندوز می‌توانید به سرعت تعامل کاربردی مابین اکانت آیکلود دستگاه آی او اسی و کامپیوتر خود ایجاد کنید. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش استفاده از برنامه آیکلود در ویندوز

به منظور استفاده از برنامه آیکلود در ویندوز ابتدا باید نسبت به دانلود و نصب نسخه ویندوزی آیکلود در کامپیوتر خود اقدام نمایید. با کلیک بر روی آیکلود دانلود زیر می‌توانید این عمل را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی ایفون تهران

برنامه آیکلود در ویندوز

همچنین می‌توانید به لینک www.icloud.com/icloudcontrolpanel مراجعه کنید و همیشه آخرین ورژن برنامه icloud را دانلود و نصب نمایید.

پس از دانلود نسخه ویندوزی برنامه آیکلود آن را در کامپیوترتان نصب کنید. نصب برنامه آیکلود در ویندوز به سادگی انجام می‌شود و ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی به پایان می‌رسد. پس از نصب این برنامه، باید آن را اجرا کنید و با وارد کردن مشخصات اپل آیدی و اکانت آیکلود خود وارد آن شوید. پس از انجام این عمل قادر به تعامل و بدون دردسر آیفون خود با کامپیوتر ویندوزی خواهید بود. شما می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای مد نظرتان را از آیفون به کامپیوتر و همچنین از کامپیوتر به آیفون منتقل کنید.

برنامه آیکلود در ویندوز

به منظور دانلود عکس‌ها و ویدیوهای آیفون باید در کامپیوتر ویندوزی خود باید به بخش iCloud Photo Library مراجعه کنید. حتی امکان استفاده از قابلیت iCloud Photo Sharing هم در این شرایط برای کاربر وجود دارد. دقت داشته باشید که با آپلود محتوای Windows Picture Library کامپیوتر ویندوزی خود می‌توانید فایل‌های موجود در آن را به آیفونتان هم منتقل کنید. برای شروع استفاده از قابلیت iCloud Photo Library مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه آیکلود را در کامپیوتر خود اجرا کنید.
  • در کنار بخش Photos بر روی گزینه Options کلیک کنید.
  • حال iCloud Photo Library را انتخاب نمایید.
  • بر روی گزینه Done کلیک کرده و سپس گزینه Apply را انتخاب کنید.

تعمیرات اپل

با استفاده از برنامه آیکلود در ویندوز علاوه بر تعامل ساده مابین کامپیوتر و دستگاه آی او اسی می‌توانید از محتوای کامپیوتر خود هم در اکانت آیکلود بک آپ تهیه کنید. به عنوان مثال می‌توانید برنامه‌های نصب شده در کامپیوتر خود را با این سرویس در تعامل قرار دهید تا به طور دائم از محتوای آن‌ها بک آپ گیری شود. بوکمارک‌های مرورگر، محتوای برنامه ایمیل، تقویم و … همگی مواردی هستند که می‌توانید با استفاده از برنامه آیکلود در ویندوز از آن‌ها بک آپ تهیه کنید.

برنامه آیکلود در ویندوز

شما همچنین می‌توانید تعامل برنامه‌های نصب شده در کامپیوتر خود با سرویس آیکلود را مدیریت کنید. به عنوان مثال می‌توانید بک آپ گیری از بوکمارک‌های مرورگر کامپیوتر خود را غیر فعال کنید به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه مدیریت تعامل برنامه‌ها با سرویس آیکلود در دستگاه‌های مختلف، توصیه می‌کنیم که به مطالعه مقاله “آموزش مدیریت تعامل برنامه‌های آیفون و سرویس آیکلود (iCloud)” بپردازید.

بیشتر بخوانید:  گارانتی رسمی محصولات اپل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه استفاده از برنامه آیکلود در ویندوز پرداختیم. همچنین لینک دانلود نسخه ویندوزی برنامه آیکلود را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. اگر به دنبال روش ساده و سریعی هستید که از طریق آن بتوانید محتوای آیفون خود را کامپیوتر ویندوزی در ارتباط کنید، توصیه می‌کنیم که حتما نسخه ویندوزی برنامه آیکلود را در کامپیوتر خود نصب نمایید. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

ال سی دی آیفون 6 اس

تاچ ال سی دی سامسونگ A21

قطعات iPhone 11

تعمیرات موبایل

منبع apple

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments