معرفی ۵ برنامه رایگان چسباندن فیلم به هم در آیفون و آیپد

چسباندن فیلم به هم در آیفون

اگر به دنبال یک برنامه رایگان و کاربردی هستید که چسباندن چند فیلم به یکدیگر را از طریق آیفون یا آیپدتان امکانپذیر کند، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی 5 برنامه رایگان چسباندن فیلم به هم در آیفون و آیپد بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با چسباندن فیلم به هم در آیفون و آیپد

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله “معرفی 5 نرم افزار چسباندن فیلم به هم برای اندروید (برنامه های رایگان)” به معرفی 5 برنامه اندرویدی جالب و رایگان پرداختیم که چسباندن فیلم ها به یکدیگر از طریق دستگاه های بهره‌مند از سیستم عامل اندروید را امکانپذیر می‌کنند. اما حالا نوبت به آیفون و آیپد های اپل یا همان سیستم عامل iOS می‌رسد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

در این مقاله قصد داریم به معرفی 5 برنامه رایگان چسباندن فیلم به هم در آیفون و آیپد های اپل بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از اپلیکیشن های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

5 برنامه رایگان چسباندن فیلم به هم در آیفون و آیپد: اپلیکیشن Video Editor FREE

چسباندن فیلم به هم در آیفون

برنامه Video Editor FREE به سادگی هر چه تمام تر قابلیت هایی مثل برش فیلم و چسباندن آن ها به یکدیگر را ارائه می‌کند. این برنامه رابط کاربری مناسبی دارد و شما به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین فرمت های ویدیویی که توسط اپلیکیشن Video Editor FREE پشتیبانی می‌شوند که بسیار زیاد است. این برنامه به صورت رایگان برای دستگاه های آی او اسی عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل 

5 برنامه رایگان چسباندن فیلم به هم در آیفون و آیپد: اپلیکیشن Video Merger FREE

چسباندن فیلم به هم در آیفون

برنامه Video Merger FREE علاوه بر ارائه امکان چسباندن فیلم به هم ، قابلیت های دیگری مثل اضافه کردن فیلتر به ویدیو را هم ارائه می‌کند. رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار خوب طراحی شده است و استفاده از آن به سادگی امکانپذیر خواهد بود. از همه مهم تر هم اینکه برنامه Video Merger FREE به صورت رایگان عرضه شده و قابل دانلود است.

دانلود اپلیکیشن Video Merger FREE از اپ استور

تعمیرات اپل

5 برنامه رایگان چسباندن فیلم به هم در آیفون و آیپد: اپلیکیشن Movie Director Pro

چسباندن فیلم به هم در آیفون

برنامه Movie Director Pro در مقایسه با سایر برنامه های پیشین کمی قدرتمندتر و حرفه ای تر عمل می‌کند و قابلیت های نسبتا بیشتری را هم در اختیارتان قرار خواهد داد. قابلیت هایی مثل برش فیلم، اضافه کردن موزیک به آن، ادغام چند ویدیو یا یکدیگر و غیره همگی توسط این اپلیکیشن ارائه می‌شوند. با وجود تمام این قابلیت ها رابط کاربری برنامه بسیار کاربرپسند طراحی شده و تعامل با آن آسان است. ضمنا اپلیکیشن Movie Director Pro هم به صورت رایگان از اپ استور قابل دانلود خواهد بود.

دانلود برنامه Movie Director Pro از اپ استور

5 برنامه رایگان چسباندن فیلم به هم در آیفون و آیپد: اپلیکیشن Instant Video Editor & Slideshow Maker

چسباندن فیلم به هم در آیفون

یکی دیگر از اپلیکیشن هایی که به بهترین شکل ممکن چسباندن فیلم به هم را در آیفون و آیپد های اپل امکانپذیر می‌کند، برنامه Instant Video Editor & Slideshow Maker نام دارد. این برنامه علاوه بر قابلیت مذکور امکانات دیگری را هم در اختیار کاربر قرار می‌دهد که برش فیلم، برش کادر فیلم یا کراپ (Crop)، اضافه کردن موزیک به فیلم، اضافه کردن نوشته به فیلم، اضافه کردن عکس به فیلم و غیره برخی از اصلی ترین آن ها هستند. خوشبختانه برنامه کاربردی Instant Video Editor & Slideshow Maker هم به صورت رایگان در اپ استور عرضه شده و می‌توانید با کلیک بر روی لیک زیر این اپلیکیشن را دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن Instant Video Editor & Slideshow Maker از اپ استور

5 برنامه رایگان چسباندن فیلم به هم در آیفون و آیپد: اپلیکیشن VivaVideo – Free Video Editor & Maker

چسباندن فیلم به هم در آیفون

برنامه VivaVideo – Free Video Editor & Maker نه تنها یکی از بهترین برنامه های موجود برای چسباندن فیلم ها به یکدیگر است، بلکه مجموعه ای از ویژگی های دیگر را هم ارائه می‌کند. ضمنا نسخه اندرویدی این برنامه هم موجود بوده و از بهترین اپلیکیشن های مشابه برای دستگاه های اندرویدی به شمار می‌رود. رابط کاربری اپلیکیشن VivaVideo – Free Video Editor & Maker به صورت کاربرپسندی طراحی شده است و استفاده از برنامه ساده است. ضمنا این اپلیکیشن هم به صورت رایگان قابل دانلود است.

دانلود اپلیکیشن VivaVideo – Free Video Editor & Maker از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 5 برنامه رایگان چسباندن فیلم به هم در آیفون و آیپد های اپل پرداختیم. برنامه های نام برده شده به صورت رایگان قابل دانلود هستند. چنانچه در رابطه با هر یک از این اپلیکیشن ها نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی Samsung A30

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ A51

قطعات سامسونگ M10s

تعمیرات موبایل

منبع iskysoft

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
میلاد کرمی
میلاد کرمی
3 سال گذشته

آیا برنامه ای هست که فقط فایل srt را به ویدیو مرج کند؟ یعنی دو فایل زیرنویس آماده و ویدیو را به برنامه بدهیم و فقط مرج کنید؟ البته برای آیفون