نحوه ورود به ریکاوری مد آیفون های اپل

نحوه ورود به ریکاوری مد آیفون های اپل

اگر بنا به هر دلیلی آیفون شما عملکرد صحیحی نداشته و گاها با مشکلات و باگ‌هایی همراه می‌شود، می‌توانید دستگاه خود را وارد ریکاوری مد کرده و از این طریق نسبت به ریستور کردن یا بازیابی اطلاعات آن وارد عمل شوید. همچنین در شرایطی که آیفونتان دچار مشکل نرم افزاری شده باشد و حتی به همین دلیل روشن نشود هم می‌توانید با وارد شدن به بخش ریکاوری مد و ریست کردن اطلاعات دستگاه مشکل ایجاد شده را رفع نمایید. به صورت کلی بخش ریکاوری مد آیفون یک بخش بسیار حائز اهمیت و کاربردی است که متاسفانه عده بسیار زیادی از کاربران از وجود این بخش و قابلیت‌های آن آگاهی ندارند.
اما اگر بنا به هر دلیلی آیفون شما دچار مشکل شد، چگونه باید وارد بخش ریکاوری مد آیفون شوید؟ به منظور ورود به بخش ریکاوری مد آیفون‌های اپل از دکمه‌های فیزیکی دستگاه استفاده می‌کنیم. در ادامه شیوه انجام این فرآیند به طور دقیق شرح داده می‌شود، با این حال چنانچه در رابطه با این موضوع به مشکلی برخوردید می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از راهنمایی‌های آن‌ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

تعمیرات اپل

برای تعمیرات اپل (آیفون) کلیک کن یا با شماره ۰۲۱۷۵۱۴۷ شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی اپل» تماس بگیر.

آموزش ورود به ریکاوری مد آیفون

به منظور ورود به بخش ریکاوری مد آیفون خود مراحل زیر را به طور دقیق و با دقت فراوان طی کنید.

  • ابتدا آیفونتان را کاملا خاموش کنید. اگر دستگاه خاموش است می‌توانید از این مرحله صرف نظر کنید. بدین منظور دکمه پاور (Power) دستگاه را فشرده و برای مدت زمان چند ثانیه نگه دارید تا گزینه “Slide to Power off” بر روی صفحه نمایش دستگاه نمایان شود.
  • پس از مشاهده گزینه “Slide to Power off”، انگشت خود را بر روی ابتدای اسلایدر موجود قرار داده و به سمت راست بکشید تا آیفونتان خاموش شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

نحوه ورود به ریکاوری مد آیفون های اپل

  • چند لحظه صبر کنید تا آیفونتان کاملا خاموش شود. حال دکمه هوم (Home) دستگاه را فشرده و نگه دارید.
  • در همین حین آیفونتان را از طریق کابل USB به یک کامپیوتر متصل کنید و از راه‌اندازی ابزار iTunes در کامپیوترتان اطمینان حاصل کنید. اصولا به محض اتصال آیفون به کامپیوتر، ابزار iTunes به طور اتوماتیک راه‌اندازی می‌شود اما چنانچه ابزار iTunes به طور اتوماتیک راه‌اندازی نشد باید به طور دستی آن را در کامپیوترتان راه‌اندازی کنید. دقت داشته باشید که دکمه هوم آیفون همچنان توسط شما فشرده شده است.
  • به محض اینکه بر روی صفحه نمایش آیفونتان شکل مربوط به اتصال دستگاه به ابزار iTunes را مشاهده کردید، می‌توانید دکمه هوم دستگاه را رها کنید.

تعمیرات اپلبرای تعمیرات اپل (آیفون) کلیک کن یا با شماره ۰۲۱۷۵۱۴۷ شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی اپل» تماس بگیر.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

نحوه ورود به ریکاوری مد آیفون های اپل

  • پس از انجام مراحل فوق، ابزار iTunes یک پیغام هشدار مبنی بر ورود آیفون به وضعیت ریکاوری مد را ارائه می‌کند. حال می‌توانید اطلاعات دستگاه خود را ریستور نمایید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

تاچ ال سی دی سامسونگ اس 10

قطعات گوشی سامسونگ اس 20 پلاس

iPhone 6s قطعات

منبع imore

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
علی
علی
2 سال گذشته

دمتوووووون گرررررررم