معرفی و دانلود بازی زاراوان (xaravan): جایگزینی برای کلش

معرفی و دانلود بازی زاراوان (xaravan): جایگزینی برای کلش

اگر به دنبال یک جایگزین خوب برای بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) هستید، بازی زاراوان (xaravan) می‌تواند یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان باشد. این بازی توسط استودیوی ایرانی پارسنیپ ساخته شده است. در ادامه این مقاله به معرفی بازی زاراوان (xaravan) پرداخته و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه می‌کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی زاراوان (xaravan)

بازی زیبای زاراوان (xaravan) یک بازی استراتژیک و آنلاین است که گیم پلی آن بسیار نزدیک به بازی کلش اف کلنز طراحی شده و هم اکنون محبوبیت ویژه‌ای در بین کاربران پیدا کرده است. این بازی به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید منتشر شده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی

در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی بازی زاراوان (xaravan) بپردازیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی بازی زاراوان (xaravan)

سبک بازی های استراتژیک و آنلاین مشابه کلش اف کلنز کاملا مشخص است. در این دسته بازی ها شما باید یک قبیله را هدایت کنید و به جنگ با سایر قبایل بپردازید. هدف شما باید پیشرفت هرچه بیشتر قبیله خودتان و دستیابی به ارتش و ساختمان های قدرتمندتر باشد. در بازی زیبای زاراوان (xaravan) هم دقیقا همین روند پیاده‌سازی می‌شود.

معرفی و دانلود بازی زاراوان (xaravan): جایگزینی برای کلش

بازی زاراوان (xaravan) توسط استودیوی ایرانی پارسنیپ طراحی شده، بنابراین برخلاف بازی کلش اف کلنز یک بازی ایرانی و فارسی است. گرافیک این بازی در مقایسه با سایر بازی های مشابه از جمله کلش اف کلنز حالتی بهتر  طبیعی تر را ارائه می‌کند و برخی از المان های بازی هم دچار تغییراتی شده‌اند که گیم پلی بازی را جذاب‌تر می‌کنند. زمانی که برای اولین بار بازی زاراوان (xaravan) را آغاز می‌کنی یک راهنمای کوتاه ارائه می‌شود و شما را با ساختن اولین منابع و معادن حیاتی بازی آشنا می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون اپل در نمایندگی موبایل اپل

پس از گذراندن راهنمای کوتاه ابتدای بازی، باید برای قبیله خود یک نام انتخاب کنید. با انتخاب نام قبیله رسما شما کنترل قبیله را در دست می‌گیرید. حالا باید سعی کنید منابع بیشتری بسازید و با استفاده از آن ها ساختمان های بیشتری ساخته و ارتشی را برای خود دست و پا کنید. با این ارتش به جنگ با دشمنان بروید و غنائم آن ها را غارت نمایید.

معرفی و دانلود بازی زاراوان (xaravan): جایگزینی برای کلش

مثل دیگر بازی های استراتژیک و آنلاین، در بازی زاراوان (xaravan) هم سیستم دفاعی اهمیت زیادی دارد. شما باید سعی کنید قبیله خود را از نظر دفاعی تقویت کنید و در عین حال در حملات هم قدرتمند ظاهر شوید. یکی از نقاط قوتی که در بازی استراتژیک زاراوان (xaravan) شاهد آن هستیم و آن را در مقایسه با کلش اف کلنز متمایز می‌کند، مربوط به بازگشت سربازهای سالم از نبردهایتان می‌شود. یعنی سربازهایی که در حملات خود از آن ها استفاده نکنید، صحیح و سالم به قبیله باز می‌گردند.

مثل بازی کلش اف کلنز و سایر بازی های مشابه، شما در بازی زاراوان (xaravan) هم برای تکمیل ساخت و سازهایتان نیاز به صرف زمان دارید. اما آیتم هایی هم در بازی ارائه شده‌اند که این محدودیت زمانی را از بین می‌برند. برای مثال شما پس از ساخت برخی بناها می‌توانید از شخصیت ریش سفید بازی که راهنمایتان است، آیتم های خاصی را دریافت کنید و سپس از این آیتم های جادویی برای از بین بردن زمان مورد نیاز به منظور ساخت بناهای مختلف استفاده کرده و بناها را به صورت آنی بسازید.

معرفی و دانلود بازی زاراوان (xaravan): جایگزینی برای کلش

صداگذاری خوب و مهیج هم یکی دیگر از نقاط قوت بازی استراتژیک زاراوان (xaravan) محسوب می‌شود. به صورت کلی اگر به بازی های سبک آنلاین و استراتژیک مشابه با کلش اف کلنز علاقمند باشید، بدون تردید بازی زاراوان (xaravan) توجه شما را جلب خواهد کرد. ضمنا این بازی از خریدهای درون برنامه‌ای بهره می‌برد که با کارت‌های بانکی عضو شتاب قادر به استفاده از آن‌ها خواهید بود.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی زاراوان (xaravan) پرداختیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

نقاط قوت

  • گرافیک خوب
  • فارسی بودن بازی و راهنمای آن
  • امکان استفاده از خریدهای درون برنامه‌ای با کارت‌های عضو شبکه شتاب
  • گیم پلی جذاب برای علاقمندان به بازی های سبک استراتژیک و آنلاین

نقاط منفی

  • بازی می‌توانست المان‌های جدیدتری در مقایسه با بازی های مشابه داشته باشد که متاسفانه از آن‌ها بی‌بهره بوده و تقریبا یک کلون از بازی کلش اف کلنز محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 8 Plus

باتری iPhone 7

دوربین سلفی آیفون 11

تعمیرات موبایل

بازی زاراوان (xaravan)
نام بازی زاراوان (xaravan)
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده مؤسسه فرهنگی هنری پارسنیپ

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments