معرفی و دانلود همراه بانک بانک پارسیان ؛ جدیدترین نسخه

همراه بانک بانک پارسیان

اگر در بانک پارسیان حسابی دارید و تمایل دارید تا بدون نیاز به مراجعه حضوری در بانک یا استفاده از دستگاه های ATM (خودپرداز) بسیاری از امور بانکی خود را انجام دهید، این مقاله را دنبال کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی همراه بانک بانک پارسیان پرداخته و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی و دانلود همراه بانک بانک پارسیان

اپلیکیشن اختصاصی بانک پارسیان به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به مراجعه حضوری در بانک یا استفاده از دستگاه های ATM (خودپرداز) و فقط با در دست داشتن گوشی خود بسیاری از امورات بانکی را انجام دهید. همراه بانک بانک پارسیان امکاناتی همچون قابلیت دریافت و مشاهده موجودی، انتقال وجه به صورت کارت به کارت و غیره را ارائه می‌کند. توجه داشته باشید که برای استفاده از همراه بانک بانک پارسیان حتما باید با ضمن مراجعه به یکی از شعب بانک مذکور، ابتدا از متصدیان بانک تقاضا کنید تا همراه بانک حساب شما را فعال کنند.

پس از فعال‌سازی موبایل بانک حساب خود می‌توانید برنامه همراه بانک پارسیان را دانلود و از قابلیت های بانکداری موبایلی آن استفاده کنید. به منظور دانلود جدیدترین نسخه همراه بانک بانک پارسیان می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. اپلیکیشن موبایل بانک پارسیان شامل سه نسخه سازگار با اندروید، iOS و جاوا می‌شود که هر سه به صورت کاملا رایگان قابل استفاده هستند. چنانچه در مورد قابلیت های برنامه موبایل بانک پارسیان نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

صفحه دانلود همراه‌بانک بانک پارسیان

بیشتر بخوانید:

دوربین اصلی آیفون 7

iPhone 6s Plus دوربین اصلی

دوربین اصلی iPhone 6 Plus

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments