معرفی و دانلود همراه بانک بانک مسکن ؛ جدیدترین نسخه

همراه بانک بانک مسکن

همراه بانک بانک مسکن این امکان را فراهم می‌آورد تا مشتریان این بانک بتوانند از طریق گوشی خود به خدمات بانکداری الکترونیک دسترسی داشته باشند و امور بانکی خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک و دستگاه های خودپرداز انجام دهند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی همراه بانک بانک مسکن پرداخته و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

معرفی و دانلود همراه بانک بانک مسکن

مشتریان بانک مسکن برای انجام امورات مالی خود نیازی به مراجعه حضوری به بانک و یا دستگاه های خودپرداز نخواهند داشت. چرا که می‌توانند با استفاده از همراه بانک بانک مسکن اکثر امورات مالی خود را در کمترین زمان ممکن و فقط با در دست داشتن گوشی انجام دهند. خدماتی نظیر انتقال وجه به صورت کارت به کارت، مشاهده موجودی و صورت حساب، خرید شارژ و پرداخت قبوض آب، برق و گاز توسط موبایل بانک مسکن ارائه شده‌اند. شما می‌توانید از خدمات ارائه شده توسط همراه بانک بانک مسکن در هر ساعت از شبانه روز استفاده کنید. توجه داشته باشید که جهت فعال سازی همراه بانک مذکور نیاز است تا ابتدا به یکی از شعب بانک مسکن مراجعه نمایید.

همراه بانک بانک مسکن از نظر سازگاری با سیستم عامل شامل چهار نسخه اندروید، آی او اس، ویندوز فون و جاوا می‌شود که هر جهار نسخه به صورت رایگان قابل دانلود هستند. پس از فعال سازی همراه بانک و نصب اپلیکیشن مذکور به راحتی قادر به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک به صورت 24 ساعته خواهید بود. به منظور دانلود جدیدترین نسخه همراه بانک بانک مسکن می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. چنانچه در مورد قابلیت های برنامه موبایل بانک مسکن نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

صفحه دانلود نرم افزار همراه بانک بانک مسکن

بیشتر بخوانید:

ال سی دی iPhone 7

ال سی دی iPhone 6s Plus

ال سی دی iPhone 6 Plus

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments