معرفی و دانلود برنامه بازار (Bazaar): مرجع دانلود اپلیکیشن

معرفی و دانلود برنامه بازار (Bazaar): مرجع دانلود اپلیکیشن

کافه بازار منبعی است که می‌توانید با استفاده از آن نسبت به دانلود جدیدترین اپلیکیشن های اندرویدی اقدام کنید و بدین ترتیب بسیاری از محدودیت های گوگل پلی استور (Google Play Store) را دور بزنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه بازار (Bazaar) بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه بازار (Bazaar)

اگر از کاربران گوشی های اندرویدی باشید، حتما نام برنامه یا سایت کافه بازار را شنیده‌اید. کافه بازار که برای ساده تر شدن کار به آن بازار (Bazaar) هم گفته می‌شود، مرجعی است که اپلیکیشن های اندرویدی را به منظور دانلود بدون دردسر در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از سایت و برنامه بازار (Bazaar) شما می‌توانید تمام محدودیت هایی که گوگل پلی استور دارد را دور بزنید، چرا که سایت و برنامه بازار (Bazaar) یک منبع ایرانی و پارسی زبان است.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

کافه بازار (Bazaar) حتی امکان انجام خرید های درون برنامه ای برخی از بازی های معروف همچون کلش اف کلنز (Clash of Clans) را هم امکانپذیر می‌کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی اپلیکیشن بازار (Bazaar) بپردازیم. به منظور دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با برنامه بازار (Bazaar) نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی و دانلود برنامه بازار (Bazaar)

برنامه کافه بازار (Bazaar) رابط کاربری ساده و قابل درکی دارد، ضمنا فارسی بودن نوشته ها و بخش های مختلف این برنامه سبب می‌شوند تا شمار به راحتی با آن ارتباط برقرار کرده و قادر به بکارگیری قابلیت های آن باشید. برای استفاده از اپلیکیشن بازار (Bazaar) باید در آن عضو شوید و اصطلاحا یک اکانت اختصاصی بسازید. این کار با وارد کردن یک آدرس ایمیل انجام می‌شود. پس ساخت اکانت در برنامه بازار (Bazaar) به سادگی قابل انجام است. بعد از اینکه اکانت خود را ساختید، می‌توانید از تمام سرویس های کافه بازار (Bazaar) استفاده کنید.

معرفی و دانلود برنامه بازار (Bazaar): مرجع دانلود اپلیکیشن

همانگونه که گفتیم، برنامه بازار (Bazaar) یک مرجع ایرانی برای دانلود مستقیم اپلیکیشن های اندرویدی و دور زدن محدودیت های گوگل پلی استور است. بسیاری از توسعه دهندگان اپلیکیشن های اندرویدی هم بازی و برنامه های خود را به طور مستقل و فقط در بازار (Bazaar) منتشر می‌کنند و از دردسرهای انتشار اپلیکیشن در گوگل استور صرف نظر به عمل می‌آورند.

اگر شما هم از توسعه دهندگان اپلیکیشن های اندرویدی هستید، می‌توانید برنامه و بازی هایی که ساخته اید را در بازار (Bazaar) منتشر کنید. اپلیکیشن های شما می‌توانند شامل خرید های درون برنامه ای هم باشند و بدین ترتیب به منبع درآمدی برایتان تبدیل شوند. به منظور آشنایی با نحوه ارسال اپلیکیشن و انتشار آن در کافه بازار بر روی این قسمت کلیک کنید.

معرفی و دانلود برنامه بازار (Bazaar): مرجع دانلود اپلیکیشن

در برنامه بازار (Bazaar) پنج آیکون اصلی در منوی زیرین ارائه شده است. این پنج آیکون به ترتیب از سمت راست صفحه اصلی، برترین ها، دسته ها، جستجو و برنامه های من نام دارند. کاربرد هر یک از این بخش ها به شرح زیر است:

  • صفحه اصلی: در صفحه اصلی لیستی از اپلیکیشن های مختلف و پیشنهادی توسط برنامه بازار (Bazaar) ارائه می‌شود. دسته بندی های مختلفی مثل برنامه های برگزیده، بازی های برگزیده، به روز شده های برگزیده و غیره در این قسمت ارائه شده‌اند. بنابراین این بخش صفحه اصلی برنامه کافه بازار (Bazaar) است و نمای کلی از این اپلیکیشن را به تصویر می‌کشد.
  • برترین ها: در این بخش می‌توانید لیست برترین اپلیکیشن ها و بازی های موجود در کافه بازار (Bazaar) را مشاهده کنید. این قسمت خود شامل 3 تب جداگانه می‌شود که به ترتیب پرفروش‌ها، فارسی‌ها و پرطرفدارها نام دارند. در هر یک از این تب ها لیست برترین اپلیکیشن ها و بازی های موجود در کافه بازار (Bazaar) ارائه شده است.

معرفی و دانلود برنامه بازار (Bazaar): مرجع دانلود اپلیکیشن

  • دسته ها: در این بخش از برنامه بازار (Bazaar) لیستی از دسته بندی های مختلف برای پیدا کردن اپلیکیشن ها و بازی ها ارائه شده است. برای مثال اگر به دنبال برنامه هایی مثل تلگرام هستید که نقش یک پیام رسان را ایفاء کنند، می‌توانید از بخش “دسته ها” گزینه ” پیام رسان ها” را انتخاب کنید و به لیستی از برنامه های پیام رسان موجود در کافه بازار (Bazaar) دسترسی یابید. به همین صورت می‌توانید به لیست بازی های مختلف با سبک های متنوعی مثل استراتژی، آموزشی، اکشن و غیره هم دسترسی پیدا کنید.

معرفی و دانلود برنامه بازار (Bazaar): مرجع دانلود اپلیکیشن

  • جستجو: وظیفه و کاربرد این قسمت کاملا مشخص است. با استفاده از این بخش شما می‌توانید نام اپلیکیشن ها و بازی های مورد نظرتان را در برنامه بازار (Bazaar) جستجو یا اصطلاحا سرچ کنید و سریعا به آن ها دسترسی پیدا کنید. بعد از پیدا کردن برنامه مورد نظرتان کافیست که آیکون “نصب” را لمس کنید تا پروسه دانلود برنامه مورد نظر آغاز شود.
  • برنامه های من: این قسمت از برنامه بازار (Bazaar) یکی از جالب ترین و کاربردی ترین بخش های آن است. هنگامی که وارد این بخش شوید، لیستی از اپلیکیشن های موجود در دستگاهتان نمایش داده می‌شود. اگر برای اپلیکیشن خاصی آپدیتی موجود باشد، در این بخش شما گزینه “به روز رسانی” را در مقابل آیکون آن برنامه مشاهده خواهید کرد و با لمس آن قادر به آپدیت برنامه مورد نظر خواهید بود. همچنین با نصب گزینه “به روز رسانی” موجود در بخش فوقانی صفحه، می‌توانید به صورت آنی دستور دانلود تمام آپدیت های در دسترس را برای اپلیکیشن های نصب شده در دستگاهتان صادر کنید.

معرفی و دانلود برنامه بازار (Bazaar): مرجع دانلود اپلیکیشن

در منوی تنظیمات برنامه بازار (Bazaar) هم گزینه های کاربردی زیادی وجود دارند. برای دسترسی به منوی تنظیمات این برنامه، ابتدا باید آیکون چرخ دنده موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید. مشاهده خواهید کرد که گزینه های مختلفی برای ایجاد تنظیمات مد نظرتان نمایش داده می‌شوند. برای مثال می‌توانید با انتخاب گزینه “زبان (Language)” نسبت به تغییر زبان برنامه بازار (Bazaar) وارد عمل شوید.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی آیفون در تهران

معرفی و دانلود برنامه بازار (Bazaar): مرجع دانلود اپلیکیشن

در زیرشاخه “به روز رسانی” بخش تنظیمات برنامه بازار (Bazaar) چند گزینه بسیار  مهم و کاربری وجود دارند که توصیه می‌کنیم حتما به آن ها توجه کنید. اولین گزینه “بررسی به روز بودن برنامه ها” است که می‌توانید آن را بر روی حالت “فقط وای فای” یا “وای فای و سیم کارت” قرار دهید. اگر از اینترنت سیم کارت استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنیم که برای این بخش گزینه “فقط روی Wi-Fi” را انتخاب کنید. گزینه بعدی “اعلان به روز رسانی برنامه ها” است. توصیه می‌کنیم این گزینه را فعال باقی بگذارید تا هر زمان که آپدیتی برای هر یک از اپلیکیشن های نصب شده روی دستگاهتان منتشر شد، برایتان اعلانی ارسال شود و بدین ترتیب اطلاع رسانی صورت گیرد.

اما یکی از بهترین گزینه هایی که در تنظیمات برنامه بازار (Bazaar) ارائه شده، گزینه “زمانبندی به روز رسانی” است. با استفاده از این گزینه شما می‌توانید حالت به روز رسانی خودکار اپلیکیشن ها در بازه زمانی خاصی و محدودی را فعال کنید. برای مثال اگر اینترنت شما از ساعت 1 بامداد تا 7 صبح رایگان می‌شود، تنظیمات این بخش را به گونه ای انجام دهید که برنامه بازار (Bazaar) در این بازه زمانی به صورت خودکار آپدیت اپلیکیشن های مختلف را دانلود کند.

معرفی و دانلود برنامه بازار (Bazaar): مرجع دانلود اپلیکیشن

اپلیکیشن ها و بازی های که در کافه بازار (Bazaar) منتشر می‌شوند کاملا قابل اعتماد هستند. یعنی شما می‌توانید بدون نگرانی از ویروسی بودن یا مخرب بودن اپلیکیشن ها نسبت به دانلود و نصبشان اقدام کنید. برنامه بازار (Bazaar) سبب شده تا ما بتوانیم بسیاری از محدودیت های سرویس گوگل پلی استور را دور بزنیم. محدودیت هایی مثل پرداخت های درون برنامه ای، خرید اپلیکیشن و بازی، دانلود برخی از برنامه های خاصی و غیره همگی به موجب سرویس خوبی که سایت و برنامه بازار (Bazaar) ارائه می‌کنند از بین رفته‌اند. همانگونه که اشاره شد، کافه بازار (Bazaar) دارای یک سایت اختصاصی هم هست که با کلیک بر روی این قسمت می‌توانید به آن دسترسی یابید و اپلیکیشن و بازی های مورد نظرتان را دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:  تعمیرات lcd موبایل

راهنمای ویدئویی نصب برنامه بازار

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه بازار (Bazaar) پرداختیم. به منظور دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با برنامه بازار (Bazaar) نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • قابل اعتماد بودن
  • امکان خرید اپلیکیشن های ایرانی و انجام پرداخت های درون برنامه ای
  • امکان انجام پرداخت درون برنامه ای در اپلیکیشن های مشهوری مثل کلش اف کلنز (Clash of Clans)

نقاط ضعف

  • در برخی شرایط اپلیکیشن هایی که از کافه بازار دانلود می‌شوند دارای کدهای دستوری مخربی هستند که منجر به بروز مشکلاتی مثل تبلیغات ناخواسته و دعوت ناخواسته به کانال های تلگرام و غیره می‌شوند.

دانلود آخرین نسخه برنامه بازار

بیشتر بخوانید:

iPhone 11 Pro Max قیمت شیشه

قیمت تاچ ال سی دی iPhone 11 Pro

قیمت دوربین اصلی iPhone 11

تعمیرات موبایل

منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Arash Taza
Arash Taza
5 سال گذشته

سلام خسته نباشید
ببخشید کافه بازار نسخه IOS ندارهً !؟
لطفا اگه نداره یا درست کنید یا یه برنامه معرفی کنید که برنامه های کافه بازار رو در IOS داشته باشه این App Store لعنتی برنامه هایی که لازم دارم رو نداره ☹️😩