معرفی و دانلود بازی MARVEL Contest of Champions

معرفی و دانلود بازی MARVEL Contest of Champions

در بازی زیبای MARVEL Contest of Champions یک رقابت نفس گیر را با قهرمانان و شخصیت های محبوب فیلم و سریال های روز دنیا مثل مرد عنکبوتی، هالک، کاپیتان آمریکا و غیره تجربه کنید! در این مقاله قصد داریم به معرفی مختصر بازی MARVEL Contest of Champions بپردازی و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی MARVEL Contest of Champions

علاقمندان به بازی های سبک مبارزه ای که از دیدن فیلم و سریال های مختلف هم لذت می‌برند، به هیچ وجه نباید بازی زیبای MARVEL Contest of Champions را از دست دهند. در این بازی شاهد رقابت نفس گیر قهرمانان و شخصیت های محبوب فیلم و سریال های روز دنیا مثل مرد عنکبوتی، هالک، کاپیتان آمریکا، بتمن و غیره خواهید بود. بازی نام برده شده به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است و شامل خرید های درون برنامه ای می‌شود.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی MARVEL Contest of Champions بپردازیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی بازی MARVEL Contest of Champions

در بازی زیبای MARVEL Contest of Champions تمام شخصیت ها و کاراکترهای دنیای مارول (Marvel) نظیر مرد عنکبوتی، مرد آهنی، هالک، کاپیتان آمریکا و غیره وجود دارند و به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. شما به عنوان گیمر در این بازی باید در هر مرحله شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید و به رقابت با کاراکتر رقیب بپردازید. داستان بازی به گونه‌ای طراحی شده که گویا سایر قهرمانان توسط نیروهای فرازمینی تسخیر شده‌اند و به مبارزه با شما می‌پردازند. برای مثال ممکن در مرحله اول می‌توانید ثور (Thor) را به عنوان قهرمان خود انتخاب و با آن به مبارزه با هالک بپردازید یا در مرحله ای دیگری مرد عنکبوتی را به عنوان قهرمان خود انتخاب و به مبارزه با مرد آهنی بپردازید.

معرفی و دانلود بازی MARVEL Contest of Champions

بعد از گذر از مرحله داستانی بازی شما شاهد متحد شدن قهرمان های داستان خواهید بود. به نظر می‌رسد که در جریان رقابت های ابتدای بازی شما با شکست دادن هر یک از قهرمانان نیروی شیطانی فرازمینی ها را از آن ها دور می‌کنید. در بازی MARVEL Contest of Champions از المان های سبک “نقش آفرینی” یا RPG هم استفاده شده و گیمر می‌تواند بنا به نیاز و سلیقه خود قابلیت های کاراکترهایش را ارتقاء دهد. به تدریج و با پیشروی در بازی شاهد آنلاک شدن کاراکتر های جدیدتر خواهید بود و می‌توانید با صرف امتیازی که کسب کرده‌اید از آن کاراکترهای جدید استفاده کنید. بازی MARVEL Contest of Champions گرافیک فوق‌العاده زیبایی دارد و بدون تردید شما را مجذوب خود می‌کند.

بیشتر بخوانید:  تعویض ال سی دی 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی MARVEL Contest of Champions پرداختیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • گرافیک عالی
  • کاراکترهای جذاب و متنوع
  • امکان ارتقاء شخصیت های بازی
  • رایگان بودن

نقاط ضعف

بیشتر بخوانید:

شیشه آیفون 11 پرو مکس

شیشه آیفون 11 پرو

قطعات آیفون 7 Plus

تعمیرات موبایل

 MARVEL Contest of Champions
نام MARVEL Contest of Champions
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Kabam
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
محمد
محمد
6 سال گذشته

فقط بتمن تو مارول نیست ها بتمن قهرمان DCهستش