معرفی و دانلود بازی Magic Tiles 3 – یک بازی موزیکال جذاب!

بازی Magic Tiles 3

بازی Magic Tiles 3 یک بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک موزیکال است که امکان نواختن قطعات موسیقی با پیانو را برایتان فراهم می‌کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Magic Tiles 3 بپردازیم و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Magic Tiles 3

بازی Magic Tiles 3 توسط استودیو Amanotes JSC منتشر شده و از گیم پلی بسیار جذابی برخوردار است به طوری که شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. در این بازی شما نقش یک پیانیست را بر عهده خواهید داشت و می‌توانید با لمس کاشی های مشکی قطعات مشهور موسیقی را بنوازید.

بازی Magic Tiles 3 برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی مختصر بازی Magic Tiles 3 بپردازیم. چنانچه در مورد این بازی نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی بازی Magic Tiles 3

بازی Magic Tiles 3 یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک موزیکال است که بیش از 17 میلیون کاربر دارد. شما در این بازی نقش یک پیانیست را ایفا می‌کنید و می‌بایست پیش از خروج کاشی های در حال حرکت از صفحه نمایش، آن‌ها را لمس کنید. هر یک از این کاشی ها نت های موسیقی هستند و با لمس پیاپی آن‌ها قادر به نواختن قطعات مشهور موسیقی خواهید بود.

بازی Magic Tiles 3

با لمس کاشی ها و نواختن موسیقی امتیاز کسب خواهید کرد. هر چه امتیاز شما بیشتر باشد، سرعت عبور کاشی ها نیز افزایش می‌یابد که این موضع هیجان بازی را دو چندان می‌کند. به طور قطع با نواختن موسیقی در این بازی سرگرم خواهید شد و علاوه بر آن سرعت عمل و تمرکز شما نیز به چالش کشیده می‌شود.

بازی Magic Tiles 3

بازی Magic Tiles 3 شامل حالت های مختلفی می‌شود. به عنوان مثال یکی از حالت های بازی به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین با سایر بازیکنان به رقابت بپردازید. بنابراین اگر از علاقه‌مندان به بازی های سبک موزیکال هستید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Magic Tiles 3  را از دست ندهید و همین حالا این بازی را دانلود کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Magic Tiles 3 پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود بازی مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این بازی نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران    

نقاط قوت:

  • گیم پلی جذاب
  • رایگان بودن
  • امکان نواختن موسیقی با لمس کاشی ها
  • امکان رقابلت آنلاین با سایر بازیکنان

نقاط ضعف:

  • این بازی تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

شیشه آیفون 6 اس پلاس

شیشه آیفون 6 پلاس

قطعات آیفون XS Max

تعمیرات موبایل

 Magic Tiles 3
نام Magic Tiles 3
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Amanotes JSC

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments