معرفی و دانلود بازی مدرسه شصتیا : نوستالژی مدرسه در دهه ۶۰

معرفی و دانلود بازی مدرسه شصتیا : نوستالژی مدرسه در دهه 60

اگر به دنبال یک بازی نوستالژیک هستید تا خاطرات مدرسه رفتن شما و شیطنت های سر کلاس را برایتان زنده کند، بازی زیبای مدرسه شصتیا را از دست ندهید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی بازی مدرسه شصتیا بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی مدرسه شصتیا

بازی مدرسه شصتیا شما را به دوران مدرسه رفتن و شیطنت هایتان سر کلاس بر می‌گرداند. این بازی توسط تیم گلیم گیمز ساخته شده و طراحی آن بسیار حرفه‌ای و دلنشین صورت گرفته است. بازی به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید عرضه شده اما شامل خریدها و تبلیغات درون برنامه ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل آنلاین

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی بازی مدرسه شصتیا بپردازیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی زیبای مدرسه شصتیا نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

رابط کاربری بازی مدرسه شصتیا

یکی از نقاط قوت بازی زیبای مدرسه شصتیا مربوط به رابط کاربری و نحوه طراحی گزینه ها، منو و سایر المان های بازی می‌شود. فونت ها و آیکون هایی که در محیط بازی از آن ها استفاده شده بسیار ساده هستند اما هماهنگی خوبی با عنوان و گیم پلی بازی دارند. منوی اصلی بازی شامل سه گزینه شروع، سازندگان و خروجی می‌شود. سادگی این منو سبب خواهد شد که گیمر خیلی راحت با بازی ارتباط برقرار کند.

معرفی و دانلود بازی مدرسه شصتیا : نوستالژی مدرسه در دهه 60

در تمام منوهای بازی ترکیب رنگ یا اصطلاحا رنگ‌بندی شاد و زیبایی بکار رفته و این مسئله هم از دیگر نقاط قوت رابط کاربری بازی مدرسه شصتیا محسوب می‌شود. اما با وجود تمام این مزیت ها یک مسئله می‌تواند گیمر را در حین تعامل با گیم آزار دهد. این بخش آزاردهنده مربوط به تبلیغات های درون برنامه می‌شود که دائما در زیر صفحه نمایش ارائه خواهند شد. اما با وجود تمام این تفاسیر ما به رابط کاربری بازی زیبای مدرسه شصتیا نمره قابل قبولی می‌دهیم.

ایده بازی مدرسه شصتیا و مرور گیم پلی آن

ایده‌ای که در بازی زیبای مدرسه شصتیا ارائه شده یک ایده نو و خلاقانه است که خاطرات دوران مدرسه رفتن شما را به بهترین شکل ممکن زنده می‌کند. در این بازی شما نقش یک دانش آموز دهه شصتی را ایفاء می‌کنید و سر کلاس درس حاضر می‌شود. وظیفه شما این است که به دور از چشمان معلم و زمانی که او حواسش نیست، شلوغ کاری کنید و نظم کلاس را بر هم بزنید.

معرفی و دانلود بازی مدرسه شصتیا : نوستالژی مدرسه در دهه 60

یکی از شاهکارهایی که در بازی مدرسه شصتیا با آن رو به رو می‌شوید مربوط به شخصیت سازی می‌شود که در آن صورت گرفته است! تیم سازنده این بازی (گلیم گیمز) چهره و حتی طرز لباس پوشیدن دانش آموزان و معلم ها را به گونه‌ای طراحی کرده که دقیقا شما را به حال و هوای دهه 60 باز می‌گردانند. اما شما به عنوان دانش آموز در کلاس چگونه می‌توانید شلوغ کاری کنید؟ به بیان دیگر نحوه کنترل بازی و پیشروی در آن چگونه است؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون

به منظور شلوغ کاری کردن در کلاس کافیست که انگشت خود را روی صفحه نمایش گوشی قرار داده و نگه دارید. دقت و سرعت عمل در حین انجام این کار از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که شما فقط باید در مواقعی شلوغ کاری کنید که حواس معلم به شما نیست. به عنوان مثال زمانی که معلم پشت خود را به کلاس کرده و رو به تخته می‌ایستد، بهترین زمان ممکن برای شروع یک شلوغ‌ کاری محسوب می‌شود. هرچقدر بیشتر شلوغ کاری کنید، امتیاز بیشتری هم کسب خواهید کرد و می‌توانید از این امتیازها برای آنلاک کردن مراحل بعدی بازی استفاده کنید.

معرفی و دانلود بازی مدرسه شصتیا : نوستالژی مدرسه در دهه 60

اما اگر معلم روی خود را به سمت شما کند و انگشتتان را از روی صفحه نمایش گوشی برندارید، او شما را می‌بیند و از کلاس اخراج خواهد کرد. زمانی که از کلاس اخراج شدید، سوالاتی نمایان می‌شوند که می‌توانند ناجی شما باشند. اگر به این سوالات درست پاسخ دهید، شانس شرکت دوباره در کلاس و انجام شیطنت را خواهید داشت و اگر به سوالات درست پاسخ ندهید، دستاوردهایتان در آن مرحله از دست رفته و باید بار دیگر بازی را از نو آغاز کنید.

در بازی مدرسه شصتیا کلاس های درس مختلفی موجود هستند که هر یک معلم اختصاصی و با ظاهر منحصر به فرد خود را دارند. در ابتدای بازی فقط کلاس ریاضی در دسترس گیمر قرار می‌گیرد و او باید با کسب امتیاز کلاس های بعدی مثل تاریخ، فیزیک و غیره را هم آنلاک کند. البته برای آنلاک زود هنگام این کلاس ها می‌توانید از خریدهای درون برنامه بازی زیبای مدرسه شصتیا هم استفاده کنید.

معرفی و دانلود بازی مدرسه شصتیا : نوستالژی مدرسه در دهه 60

به صورت کلی گیم پلی بازی مدرسه شصتیا بسیار جذاب طراحی شده است. این جذابیت به ویژه در ابتدای بازی بیشتر قابل لمس خواهد بود، اما شک نکنید که به تدریج و با انجام بازی از گیم پلی آن سیر می‌شوید، چرا که عملا تنوعی در داستان بازی وجود ندارد و شما یک داستان تکراری را در هر مرحله مرور خواهید کرد. بنابراین تکراری شدن گیم پلی بازی یکی از نقاط ضعف اصلی آن محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

گرافیک و صداگذاری بازی مدرسه شصتیا

گرافیک بازی مدرسه شصتیا حالتی کارتونی و دو بعدی دارد، اما این مسئله به هیچ عنوان از جذابیت های این گیم کم نمی‌کند. شخصیت های اصلی بازی معلم های هر کلاس درس  هستند. هر معلم ظاهر منحصر به فرد خود را دارد و سبک لباس پوشیدنش هم مختص خودش خواهد بود. تیم سازنده بازی سعی کرده که نحوه لباس پوشیدن معلم ها و دانش آموزان را هم منطبق با معیارها و ضوابط دهه 60 طراحی کند.

به عنوان مثال برخلاف معلم کلاس ریاضی که یک مرد میان سال و ساده است، در کلاس ادبیات یک خانم معلم نسبتا جوان تر حضور خواهد داشت و شما باید سر کلاس او به شلوغ کاری بپردازید. پس تنوع شخصیت های بازی به خوبی صورت گرفته و به نوعی گیمر را علاقمند به پیروی در گیم و آنلاک مراحل جدید می‌کند. صداگذاری خوب هم از دیگر نقاط قوت بازی محسوب می‌شود. دیالوگ های کوتاه و سر و صداهای دانش آموزان به خوبی بر روی گیم پلی بازی سوار شده‌اند.

معرفی و دانلود بازی مدرسه شصتیا : نوستالژی مدرسه در دهه 60

تبلیغات و خریدهای درون برنامه‌ای بازی مدرسه شصتیا

همانطور که در بخش “مقدمه” هم اشاره شد، بازی مدرسه شصتیا شامل تبلیغات و خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود. تبلیغات درون برنامه‌ای بازی نسبتا آزاردهنده هستند، به ویژه وقتی که این تبلیغات در زیر صفحه نمایش قرار می‌گیرند و در حین انجام بازی دست شما ناخودآگاه به آن ها برخورد می‌کند!

علاوه بر تبلیغات مذکور، در بازی زیبای مدرسه شصتیا خریدهای درون برنامه‌ای هم ارائه شده‌اند. شما با استفاده از این خریدها می‌توانید مراحل مختلف بازی که شامل کلاس های درس متنوع و معلم های جدید می‌شوند را آنلاک کنید. مبلغی که باید در این قبال پرداخته شود بسیار ناچیز است. ضمنا پرداخت هزینه و استفاده از خریدهای درون برنامه‌ای با تمام کارت های عضو شبکه شتاب قابل انجام خواهد بود.

معرفی و دانلود بازی مدرسه شصتیا : نوستالژی مدرسه در دهه 60

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A71

برخلاف تبلیغات درون برنامه‌ای که در بازی مدرسه شصتیا ارائه شده‌اند، خریدهای درون برنامه‌ای آن اصلا آزاردهنده نیستند و شما برای آنلاک کردن تمام مراحل بازی ملزم به پرداخت هزینه نخواهید بود. بنابراین چندان نگران خریدهای درون برنامه‌ای بازی زیبای مدرسه شصتیا نباشید، چرا که احتمالا به آن ها نیازی پیدا نخواهید کرد.

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی مدرسه شصتیا پرداختیم. بازی مذکور در عین سادگی یک تجربه منحصر به فرد را در اختیارتان قرار می‌دهد و شما را به دوران مدرسه رفتن و شیطنت های سر کلاس درس بر می‌گرداند. گیم پلی بازی جذاب بوده و ایده متفاوتی در آن پیاده‌سازی شده اما داستان یکنواختی دارد که ممکن است به مرور منجر به خسته شدن شما از گیم شود.

با این حال ما عقیده داریم که بازی مدرسه شصتیا  می‌تواند برایتان یک بازی خاطره‌انگیز و شیرین باشد. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی زیبای مدرسه شصتیا نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • گیم پلی شیرین و متفاوت
  • محیط نوستالژی بازی
  • طراحی عالی کاراکترهای بازی
  • صداگذاری خوب

نقاط ضعف

  • تبلیغات درون برنامه ای بازی ممکن است آزاردهنده باشند
  • گیم پلی بازی علیرغم جذاب بودن، بعد از گذشت زمان کوتاهی تکراری می‌شود

بیشتر بخوانید:

iPhone XS قطعات

دوربین پشت آیفون 6s Plus

قاب و شاسی iPhone XS Max

تعمیرات موبایل

مدرسه شصتیا
نام مدرسه شصتیا
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده گلیم گیمز ۲

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments